Voi Aki, minkä teit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
BB-Aki retuutti naista
5.11.2007 3:55

Väkivaltaisen tosi-tv-tähden taltuttamiseen tarvittiin lopulta poliisi.
TOSIELÄMÄÄ BB-talosta pudonnut Aki Abiodun joutui vaikeuksiin. Hän retuutti naista väkivaltaisesti ja päätyi poliisiputkaan.
TOSIELÄMÄÄ BB-talosta pudonnut Aki Abiodun joutui vaikeuksiin. Hän retuutti naista väkivaltaisesti ja päätyi poliisiputkaan.

Big Brother -ohjelmasta tutun Aki Abiodunin, 36, viikonloppu ei mennyt suunnitelmien mukaan. Mies retuutti naista väkivaltaisesti hiuksista Helsingin Rautatieasemalla perjantain ja lauantain välisenä yönä.

- Ykköslaiturin suunnalta juoksi nainen itkien ja huusi apua. Aki oli repinyt tuntematonta naista hiuksista. Vartijat menivät paikalle ja Aki raudoitettiin. Lopulta monta miestä kantoi häntä pois.

- Poliisit tulivat aika nopeasti paikalle ja Aki vietiin heidän mukaansa, silminnäkijät kertovat yön tapahtumista.

Diabetesta sairastava Abiodun tunnustaa, että ainoat muistikuvat ovat vasta poliisiputkasta Kisahallilta.

- Minulla ei ole mitään tietoa illan kulusta. Olimme juhlimassa ja ryypiskelemässä Helsinki Clubilla. Olin syönyt illan aikana huonosti ja verensokerit menivät alas. Olen ilmeisesti hortoillut kaupungilla yli tunnin. Mitään en siitä muista. Niin muissa maailmoissa sitä siinä tilassa on. Ihme ettei itselle ole käynyt mitään.

Paikalla olleiden mukaan Aki oli käynyt junalaiturilla naiseen täysin yllättäen käsiksi.

- Sen verran muistan, että minua on kannettu asemalta jonnekin. Sieltä päädyin sitten Kisahallin putkaan ja sieltä kotiin. Kisahallissa minulta mitattiin verensokeri, joka oli todella alhainen, Aki tunnustaa Iltalehdelle.

Rautatieasemalla oli tapahtumien aikaan kohtalaisen paljon ihmisiä. Aki harmittelee, mikäli hän on aiheuttanut vaaraa sivullisille.

- Olen siinä tilassa usein aggressiivinen ja poissaoleva. Harmittaa todella paljon.

KARRI LEHTIÖ
karri.lehtio@iltalehti.fi

Ei näytä olevan alkoholi hyväksi miehelle... Kantsis varmaan muistaa syödäkin jotain jos ottaa, tiedetäänhän se ettei aholi kovin hyvin diabeetikolle sovi. :/

Tutulla samaa vikaa saada väkivaltaisia kohtauksia humalassa ja siis diabeetikko.
Minusta vain tuon Akin touhut jo olleet muutenkin sellaisia että niiden saamasta julkisuudesta on hänen parkua.(silloin kun joutui ulos)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no eiköhän olis jo aika hänenkin ottaa tuo tauti vähän vakavammin ja koittaa välttää tuollaisia tilanteita... :/

Nimenomaan. Ei hän aina voi vedota tautiinsa, jok atietty tuollaista saattaa aiheuttaa, mutta kyllä tässä jo hänen lyhyen julkisuus"uran" aikaan on turhan monta tapausta nähty.

Siis sääliikö tai puolustaako joku todella Akia vieläkin? Vaikka ois diabetes, täytyy pitää järki päässä. Eli tässä tapauksessa olla ilman alkoholia. Itsekinhän Aki sanoo tuossa, että: "Olen siinä tilassa usein aggressiivinen ja poissaoleva. Harmittaa todella paljon."

Tyhmä tyhmä äijä se on, pitäs ittensä erossa viinasta niin ei pääsis käymään näitä juttuja. Mur.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähäh:
eikö teillä ihmiset ole oikeata ELÄMÄÄ???

Ai kun puhumme BB.n Akista? Minusta tässä puhutaan myös diabeetikoista ja heidän alkoholinkäytöstä yleensäkin ja minusta se on aika tärkeä aihe, eikä mitään huuhaa-juttua. Mahtaa sinuakin kuitenkin kiinnostaa tämä Aki-aihe kerta avasit tämän aiheen. Minusta ihmisellä, joka tulee vain avaamaan suunsa ketjuun ja sanoo, eikö teillä ole elämää, ei itsellä ole elämää.

Yhteistyössä