VL-äitien kerhosta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:47 Mollla kirjoitti:
Miten lestadiolaisen äidin arki poikkeaa muiden äitien arjesta? Ja mikä on se oleellisin pointti, joka ajatusmaailmassa eroaa? Ihan vaan kiinnostaa :)

No arki ei varmaan juuri poikkea muiden arjesta, samaa matalaliitoa se on kai kaikilla ;) Mutta jos opillisiin kysymyksiin haluat vastauksia, kehotan käymään www.srk.fi -sivuilla... :)
 
Eräs vl
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:33 Asennekysymys kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:31 Elämänlähde kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:20 Asennekysymys kirjoitti:
Kun nyt kerran lestadiolaisista muutenkin puhetta... niin nostanpa tätä, jos joku tarttuis ;)
Anteeksi että tulin tähän ketjun näin, mutta tulin ilmoittamaan että olen melkein käynyt seuroissa, siitä kun kerran keskusteltiin, käveltiin tossa kerran rukoushuoneen ohitse ja jäin siihen viereen kuuntelee, mies sit kysy et mikäs nyt? sanoin että rauhoitun tässä ja kuuntelen :D ;)

Toivottavasti en kovasti väärin tehnyt että ulkopuolella kuuntelin. Tuli vain todella rauhallinen olo, ehkä nyt sitten sinne uskallan jonakin päivänä :D

Kiva jos kuulemasi rauhoitti sinua, mutta täytyy korjata, että vanhoillislestadiolaiset eivät kokoonnu rukoushuoneella vaan rauhanyhdistyksellä.... ;)
No me kokoonnutaan. Kokonuuttaan silloin ku pidetään omalla kylällä seurat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Mä olen kirjoittanut väliaikaiseen mitä-nyt-kerhoon, eli sieltä kautta mulle voi yksityisviestiä lähettää.
No minäpä laitan sulle sitä kautta viestiä :)

Tein hakemuksen tohon kerhoon ja kun pääsen siihen (toivottavasti vielä tänään) niin sit palaan asiaan... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Eli täällä kans yksi, joka voisi liittyä kerhoon.. mut en osaa laittaa yv:tä... :( Voisitko Asennekysymys-laittaa tännekkin päin viestiä!?=)
Kuulutko mihinkään kerhoon? Jos et, niin liity säkin tohon väliaikainen mitäs nyt -kerhoon, sieltä pystyt mulle laittaan viestiä!
 
Annilia
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Eli täällä kans yksi, joka voisi liittyä kerhoon.. mut en osaa laittaa yv:tä... :( Voisitko Asennekysymys-laittaa tännekkin päin viestiä!?=)
Kuulutko mihinkään kerhoon? Jos et, niin liity säkin tohon väliaikainen mitäs nyt -kerhoon, sieltä pystyt mulle laittaan viestiä!
Mites siihen voi liittyä? En osaa =(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Asennekysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Eli täällä kans yksi, joka voisi liittyä kerhoon.. mut en osaa laittaa yv:tä... :( Voisitko Asennekysymys-laittaa tännekkin päin viestiä!?=)
Kuulutko mihinkään kerhoon? Jos et, niin liity säkin tohon väliaikainen mitäs nyt -kerhoon, sieltä pystyt mulle laittaan viestiä!
Mites siihen voi liittyä? En osaa =(
Sun pitää ensin rekisteröityä, sitten menet tuonne kerhot -valikkoon (klikkaat eka tuota keltaista kaksplus -logoa tämän sivun vasemmassa yläreunassa, sieltä löydät kerhovalikon). Sitten avaat oikeannimisen kerhon ja menet kohtaan hae jäsenyyttä. Sen täyttelet ja odotat koska jäsenhakemuksesi hyväksytään... minulla se hyväksyttiin ihan muutamassa minuutissa. Etsi mun kirjotus sieltä, klikkaa kohtaa y-viestit ja kirjota mullle... saat sitten lisäohjeita!
 

Yhteistyössä