Moikka! Mulla on ihan kauhee olo....taidan olla vilustuttanut itteni pahasti tai jotain...pientä lämpöä kokoajan, huimaa, heikottaa, kylmää, kova nuha, yöllä en saa nukuttua ja päivällä oon ihan tokkurassa sekä muisti pätkii... eilen illalla meinasin unohtaa antaa esikoisella iltapuurot kokonaan, ja itelleni keitin lämmintä vettä, tarkoituksena juoda lämmintä ja syödä leipää, mut hetken päästä huomasinkin kuorivani lautaselle perunoita ja rupeavani syömään kunnon lounasta....unohdin kokonaan että keitin jo vedetkin valmiiksi. En koskaan oo unohtanu tuollasia juttuja....tuntuu et mistään ei tuu mitään. Nää vauva jutut on tainnu pehmittää mun pään kokonaan....kp26/28-32.
Jännitys nousee kun aika lähenee...huolestuttaa, et voinko olla aiheuttanut vahinkoa mahdolliselle alkiolle kp23 kun olin huppelissa pikkujouluissa??? Olin silloin aivan varma, että en olisi raskaana, mutta nyt tuntuu, että pieni raskauden mahdollisuus voi ollakin...kun tuli tätä lämpöä ja flunssa, jota en ole sairastanut 2vuoteen...