vkon 49 jännäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitokset myötätunnosta. Tädin vierailu alkaa olla takanapäin, huh. Olipas kyllä aikamoisia vatsanväänteitä vierailun aikana, ihan piti välillä Buranaa ottaa.

Tsemppiä kaikille, seurailen kyllä innokkaana teidän jännäilyjänne! Plussia kehiin!

voi räkä ja itku, täti perkimo tuli tänään kylään eli nyt mennään taas kp1 =(
mutta ovistikut kehiin muutaman viikon päästä ja uutta yritystä ;)
mukavaa ja lumista alkanutta viikkoa kaikille =)

täällä myös minä maija myöhäisenä ilmottaudun 49-ketjuun. nyt menossa kp 25/28-32. eli viikonloppuun varmaan mennään. ei oireita. yritystä ollut helmikuusta, lähinnä tulee jos on tullakseen meininkiä eli ei olla kyttäilty ovista tms.. esikoinen jo 5 vuotias. plussa onnea kaikille!!

25/28 kp.
heräsin aamuyöllä oksettavaan tunteeseen, melkein kuin aamupahoinvointia. Valitettavasti se on mulla ollut aina tätivierailun eka oire! Toivottavasti täti ei anna odotuttaa itseään, jos kerran tulee niin tulis sitten silloin kun on sovittu! Perjantaiksi odottelen vierailun ajoittuvan.
muistan ekassa raskaudessa että olin aluksi ihan oireeton rv 6asti. Ei mitään nippailuja, rintojen aristusta, ei oksetusta ei mitään! Voihan seuraavalla kerralla tietysti olla erilaista.
Miten minä nyt hurahdin tähän aiheeseen näin vahvasti?
Olin kuitenkin päättänyt etten ota paineita. yksi suloinen pojanvesseli on jo.
Eilen oli vieraita ja tänään tulee vieraita.... yhtään ei auta! ajatukset kiertää vaan kehää, olenkohan? enkö ole? tuleekohan täti? eikö tule? voi hitsi! sanokaa että olen hölmö!

Okei Santra oot hölmö! Siitäs sait. :) Mä kans yöllä panikoin ja laitoin jopa alushousut jos sattuu täti tuleee yöllä. Yleensä nukun ilman niitä. Mutta säästyin vielä ainaki. Mulla olis pitäny alkaa eilen tai tänää..että onhan tässä vielä päivää aikaa. Mutta ei kyllä haittais sit yhtää vaik ei täti tuliskaa käymää täällä talossa menis tohon naapurii. =) Siinä asuu joku mummo. :) Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!

Moikka! Mulla on ihan kauhee olo....taidan olla vilustuttanut itteni pahasti tai jotain...pientä lämpöä kokoajan, huimaa, heikottaa, kylmää, kova nuha, yöllä en saa nukuttua ja päivällä oon ihan tokkurassa sekä muisti pätkii... eilen illalla meinasin unohtaa antaa esikoisella iltapuurot kokonaan, ja itelleni keitin lämmintä vettä, tarkoituksena juoda lämmintä ja syödä leipää, mut hetken päästä huomasinkin kuorivani lautaselle perunoita ja rupeavani syömään kunnon lounasta....unohdin kokonaan että keitin jo vedetkin valmiiksi. En koskaan oo unohtanu tuollasia juttuja....tuntuu et mistään ei tuu mitään. Nää vauva jutut on tainnu pehmittää mun pään kokonaan....kp26/28-32.
Jännitys nousee kun aika lähenee...huolestuttaa, et voinko olla aiheuttanut vahinkoa mahdolliselle alkiolle kp23 kun olin huppelissa pikkujouluissa??? Olin silloin aivan varma, että en olisi raskaana, mutta nyt tuntuu, että pieni raskauden mahdollisuus voi ollakin...kun tuli tätä lämpöä ja flunssa, jota en ole sairastanut 2vuoteen...

Uskaltaisiko sitä kertoa vielä, mutta testi näytti positiivista juuri kun tein töistä päästyäni testin. Ja päivät on 30/27-29.
Sellainen haalea viiva. Mutta niinhän se toinen viiva voi ollakkin näin alussa. Neljäs raskaus tälle vuodelle. Ja on aina ensin näyttäny haaleaa viivaa sit muutaman päivän päästä tummemman. Uskallan jo sanoa että Ihanaa olla raskaana jälleen! Mitä teille muille kuuluu?? Miltä tuntuu?

Onnittelut KAisa! olen seuraillut sivusta tilannettasi. Olen niin onnellinen puolestasi, toivottavasti tällä kertaa pikkunen pysyy kyydissä koko matkan.

T: Haniliini

Onnea KAisa!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vitsi kun tuon itsekin saisi kokea, täällä menossa kp 25/24 ja olo on epämääräinen. Lämpöä on vähäsen, toivon että se olisi muutakin kuin tavallista flunssaa :). Menkkakipuilua on jo kolmatta päivää.

Onkos täällä vielä muita jännääjiä?

tikku täällä yhä jännäilee! nyt kp 27/28-30. ei mainittavia oireita, tissit ehkä hieman arat... toivossa on hyvä elää =) jännääkö vielä joku muu? ja onnittelut plussanneelle!

Huomenia!

Piti sitten mennä tekemään testi, ja eihän sieltä tietenkään plussaa tullut. Mutta eipä tullut menkkojakaan vielä, joten 26/24. Ei taida kierto pysyä ihanan lyhyenä.

Tsemppiä tikku ja muut, toivossa on todellakin hyvä elellä :)

Kaisalle paljon onnea, pidetään peukkuja, et kaikki menee hyvin! Itellä nyt 28/27-32...menkkoja ei ainakaan vielä ole näkynyt, toivottavasti pysyvätkin poissa! plussia kaikille, plussia kaikille...!!!!

Löysinpäs täältä sopivan ketjun myös itselleni.

Minulla on kiertopäivä 28/28-32

Tarkoituksemme ei ole ollut raskautua, mutta hieman riskillä harrastimme seksiä muutamaa päivää ennen ovulaatiota.
Olen tullut kyllä 3 kertaa aiemmin heti raskaaksi kun yritys on alkanut eli helposti on pelittänyt.

Mieli on sekava. Närästää ja hieman on öklöttävä olo. Rintoihin tuntuu maito nousevan (siis samanlainen kihelmöinti) Lisäksi valkovuotoa tulee enemmän kuin yleensä.

Tietäisipä mitä toivoa? ; ))

Jaa-a. Testasin aamulla uudellee ennen töihin lähtöä siinä viiden maissa ja näytti aika haaleaa viivaa. Kävin lääkärille tänää juttelemassa mitä teen ku ei ole tulokset tullu ja oisin jälleen raskaana( ehkä, toivottavasti,= kaks haaleaa viivaa) mutta käski vaa oottaa ja laitto lähettee sairaalaa että pitää käyä siellä sit ku tulee kutsu. Päätin tehä lauantaina uuden testin. Kait sillon jo pitäs näkyä tummempi viiva jos raskaana?!? Vai mitä luuletta. Nyt on 31/28-29. On tämäki hermostuttavaa ku ei tiiä ollakko vai eikö olla =)

Tein eilen illalla (hyvä ajankohta ; )) raskaustestin ja se näytti miinusta. Siksi hötkyilen kun tänään on pippaloita ja haluan tietää olenko siellä kuivin suin vai en.

No tänään sitten saan juoda terästettyä glögiä sillä joko en ole raskaana tai sitten se on niin alussa, ettei vielä erity hormonia.

Olotila on samanlainen kuin eilen.

Lmoitusluontoinen asia: Täti tuli kylään! Onneksi tuli sitten ihan suurinpiirtein ajallaan, ettei tarvinnut odotella kun kerran oli tulossa. perskutarallaa!!!
Jatkuu haaveilu sitten vaan et silleen!
Onnea Plussanneille ja onnea vielä jännääville!

Santra, hyvä että täti tulee ajallaan! Eikun uus kierto käyntiin!

Musta tuntuu että menkat on ihan varmasti tulossa, mut ei ilmeisesti tänäänkään (27/24-?). Lämpöilyä on nyt ollut viime sunnuntaista, samoin vatsakipuja ja pahoinvointia, joten aivan kaikki ei nyt kunnossa ole. Toivottavasti kierto ei venyis nyt ihan mahottoman pitkäks.

nyt pitäis löytää pikkujoulufiilistä tähän iltaan... tsemppiä kaikille vielä jännääville! Kai tässä itekin vielä jännäilen, vaikka uskoa ei paljoa löydykään.

Minäkin tänään sitten lankesin testaamaan, kun en saanut mielenrauhaa kp29/27-32....noh negaahan se näytti, vielä ei kuitenkaan oo kaikki menetetty kun menkkoja ei näy.

Santra: kyllä ne on omahyväsiä noi tädit kun tuppaantuvat käymään, sillo kun eivät oo tervetulleita....toivotaan, et ens kerralla menevät sinne missä niitä kaivataan!

Hirmuisasti onnitteluja KAisalle!!! Pidetään peukut pystyssä, että tällä kertaa kaikki menee hyvin!

Ja pahoittelut santralle! Täti on kurja tyyppi...

Plussaonne kaikille muille, jotka vielä jännäilevät lähiaikoina!

terv. Tuikku (joka jo innolla odottelee uutta ovista=tod.näk.ensi viikolla!)

Nipsukin oottelee, nyt on menossa jo päivä 28/24, ja nega on testattu toissapäivänä. Kyllästyttää tää ootteleminen.. Itsekin aattelin maanantaina testata, silloin tulee varmaan netistä tilaamani testit postissa. Negan testattuani tilasin siis heti masentuneena ovistestejä + pari raskaustestiä seuraavaa kiertoa varten...

Yhteistyössä