vkon 49 jännäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuikku

Vieras
Laitetaanpa ajan kuluksi ketjua pystyyn...

Täällä siis menossa kp 22/29. Yritys on aloitettu puolisen vuotta sitten, mutta nyt menossa varsinaisesti vasta 3. yrityskierto, koska kuukautiset olivat ""kateissa"" pitkän aikaa.

Oviksesta(jos sellainen oli, tikkuja en ole käyttänyt) on siis viikon verran ja tätiä odotellaan ensi maanantaiksi. Tai siis toivotaan, ettei kyläilyä tule ja pikku asukki olisi jo matkassa!

Tervetuloa jännäämään mukaan!

Joo mä tuun mukaan. Täällä kans jo jännätään vaikkaki turhan aikasi. :) Täällä 22/27-30. Tikkuja en oo koskaa käyttäny. Tulkaa muutkin mukaan jännäämää!

Morjens,
olen tässä muutaman viikon ajan seurannut erinäisiä keskusteluja ja tässä ensimmäinen postaukseni.
Kp 19/28-31 menossa; en ole ehtinyt tikuttamaan eikä siis oviksesta mitään havaintoa.
Nyt on reilun viikon verran nipistellyt vatsaa (välillä vihlassut oikein kunnolla), enkä oikein tiedä oisko tärpännyt. Oireita kun näyttää olevan joka lähtöön ja sitä on havaitsevinaan itsellä kaikki mahdolliset. Tuo vatsan niippaus on jotain ihan uutta. Lauantaina sekstailujen jälkeen sain valtavan krampin ja en tiedä oikein olisinko iloissani vai huolissani... ;) No ei kai auta kuin odottaa ensi viikon loppuun...

Terve! Taidampa minäkin kuulua tähän sakkiin. nyt on eka yritys kuukausi meneillään pillereiden jälkeen kp19/28-31.....oireita ei oikein ole ollut, joten luulen ettei vielä ole tärpännyt...jänskään kuitenkin hirveästi....minulla on jo ennestään 1v4kk lapsi ja oireet tuli heti kun häntä rupesin odottamaan....joten senkin tankia tuntuu ettei vielä olla raskaana, toivossa silti elellään.

kp 19/28 täällä!
Toista lasta ollaan yrittämässä, vähän on ollut vaikeuksia.
puolisen vuotta on yritystä takana, yksi keskenmeno tuolla elokuussa. Ei tikutuksia eikä muutenkaan mitään superyritystä. nyt laskin nuo kiertopäivät että, sain laittaa tänne palstalle.
Mutta toivotaan.....

Heippa!

Mäkin ilmottaudun jännäilemään, vaikken ole aikaisemmin kirjoitellut.

Eli toinen yrityskierto menossa, ja kp 17/24. Kovasti on ollut yritystä, mutta ovista en tikuttelusta huolimatta löytänyt. Pakko silti olla positiivisella mielellä. Yritän olla kovasti kiinnittämättä huomiota kaikkiin ""oireisiin"", vaikka kaikenlaisia tuntemuksia on.

Heips kaikille ja tervetuloa jännäilemään!

Jos oireita nyt aletaan oikein miettiä, niin eilen illalla vesijumpassa alkoi aika ikävästi korventaa alavatsaa. Mutta tuo saattoi johtua myös siitä, että tuli syötyä pari tuntia ennen jumppaa ehkä hieman liian tuhdisti. Tällä viikolla on ollut myös ajoittain pientä nippailua alavatsassa. Mulla on kahdet viime menkata tulleet täysin oireettomasti, joten tää on ihan positiivista, että edes jotain tuntuu...

Miten muilla? Kertokaahan kaikki tuntemukset.

Tähän väliin voisi tehdä vaikka pienen gallupin, elikkä minkä ikäisiä olette ja milloin yritys aloitettu?

Minä olen 24 v. ja mies 29 v. Yritys aloitettu 6/2005.

Heipat kaikille, ajattelin liittyä sakkiinne :) Itselläni menossa vasta ensimmäinen luomukierto ja oviksen tikutin tuossa viikko sitten eli 5. päivä joulukuuta pitäis menkat alkaa(TOIVOTTAVASTI EI ALA!!!!). Tunsin kaikkia mahdollisia oireita tuossa ennen ja jälkeen ovista ja totta kai ajattelin jo kaikki raskausoireiksi mutta isäntäkin jo rauhoitteli, kaipa se on minunkin otettava järki käteen ja odotettava vaan tuota ensiviikkoa...
Niin, itse olen 24- vuotias ja mies on 28. Mutta nyt täytyy ruveta tekemään jotain tämän huuhollin hyväksi kun oon taas pitkäst aikaa vapaa ilta...
Kuullaan!

moro vaan...nyt ois kp20/28-31, on kyllä välillä pitempiäkin kiertoja, nyt kun oikein kalenterista laskeskelin niin on ollu joskus kierto 36kin....ja minä kun luulin, että minun kierto on melko säännöllinen, kun en ole siihen pahemmin huomiota kiinnittänyt, ennenku nyt.... no joka tapauksessa tämä on meidän eka yritys kuukausi ja seksiä on kuitenki harrastettu melko säännöllisesti, äsken kyllä jäi 3pv väliin....harmittaa jos nyt on pitkä kierto, niin silloin ois ehkä ollu otollisin aika....ois pitäny laskea aikaisemmin kalenterista nuo vanhat kierron pituudet, olin niin varma et mulla ei oo ollu pitkiä kiertoja....jos nyt ei tärppää niin pitää varmaan ottaa ne tikut käyttöön ens kierrossa, vaikka en haluis niillä itteeni stressata. Mitenkähän kun mulle on varattu aika papa testiin kp27, enkä tiiä vielä sillon oonko raskaana....voikohan ne tehdä sitä papaa? haittaa alkiolle? kellä tietoo?

Tänään onkin jo kp 19/24, eli itsenäisyyspäivänä pitäis menkkojen alkaa. Kokeilin tosiaan ovistikkujakin, mutta mitään tulosta ne ei tuottanut. Tosin saatoin aloittaa tarkkailun liian myöhään, kun mun kiertokin on niin lyhyt. Tässä yrityksessä lyhyt kierto on ihana asia, vaikka muuten tiheästi tulevat menkat ovat ärsyttävät :). Nyt vaan toivotaan että niitä ei tuu ollenkaan. Yrityskierto on vasta toinen, ja kova paniikki on jo päällä.

En uskoisi papa:sta olevan haittaa, kohdunkaulaltahan se otetaan. Tosin varmuuden vuoks kannattaa kysyä lääkäriltä.

Heips,
mulla otettiin papa just ennen, kun en vielä edes tiennyt olevani raskaana ja ihana poika syntyi tuloksena =D

Satuin kysäsemään just silloin gyneltä, että mitäs jos oonkin raskaana.... Niin sano ettei sisätutkimuksesta ja papasta oo haittaa. Samalla se määräs mammografiaan ja rintarauhasen ultraääneen. Mammografia jäi väliin, mutta ultra tehtiin, koska silloin onneksi jo tiesin olevani raskaana =O

Heips.
Olen maannut kaksi päivää kiukkuisessa vatsataudissa, joten suurimmat toiveet raskaudesta ovat taas karisseet (kohtasin lähinnä toiveikkaana ensimmäisen pahanolon tunteen..;)). Tosin alavatsaa niippailee edelleen samaan tahtiin. Hirveen vaikeeta välttää kaikenlainen hypeily, toiveet vaan vahvistuvat, mitä enemmän asiaa ajattelee.
No toivotaan, että tässä ketjussa plussataan oikein urakalla.
Taustatietoihin sen verran, että olem 32v ja mies 31v. Eka kierros menossa, pillerit lopettu tammikuun alussa.

No miltäs nyt tuntuu, kun 49 viikko lähestyy? Onko teillä alkanut tulemaan oireita?

Itselläni ei ole mitään oireita, ei edes lämmöt koholla....joten toivon parasta, mutta pelkään pahinta.....Huomennna pikkujouluihin :-)

Voikun tulis paljon plussia meille kaikille!!!

Joo, paljon plussia!!

Yritän olla kovasti tarkkailematta itseäni mutta kyllä sitä keksii vaikka mitä oireita. Tänään ""jo"" kp 21/24, ja kovasti odotellaan ens viikkoa. Olis kyllä ihan kiva itsenäisyyspäivän ylläri, jos ei ne menkat alkaiskaan.

Jos on menkat myöhässä niin aiotteko testata heti, vai piinata itseänne ja odottaa? Tuntuu ettei mulla kärsivällisyys riitä odottamiseen. Toisaalta ehkä tätä kannattaa miettiä vasta sitten kun ne menkat todellakin on myöhässä eikä nyt.

Ite oon kans yrittäny olla tarkkailematta. Nännit kyllä sairaan kipeenä ( jos niitä imasee=mies) Olis kyllä ihana joulu ku olis raskaana. Niinku olin viime joulunaki. Mutta sit tuli km. Ja sen jälkeen niitä onki tullu kaks vielä. Että tää on 4 raskaus. Menkat ehkä alkaa maanantaina tai tiistaina jos alkaa, toivottavasti EI. Jos niitä ei kuulu niin ehkä ootan loppu viikkoo ja teen testin. Saa nähä miten malttaa. Eipä tosiaa tarvis nyt miettiä. Mutta hauskaa lauantaina kaikille meille!! Ja paljon plussa tuulia!!

kp 22/28
Ei oireita suuntaan eikä toiseen, ei mitään.
Tylsää odottamista, Olemme kutsuneet vieraita ens viikolla melkein joka illaksi että aika kuluisi nopeammin ja ajatukset eivät ihan pyörisi vaan tässä vauvahaaveissa.
Mun hermot ei kestä testin venyttämistä eli heti teen jos menkat myöhässä

Mulla vaihtui perjantaina kp26 kp1:ksi(kesken terojen syönnin), täti siis porhalsi paikalle odotettua aikaisemmin...Maanantaista lähtien oli menkkaoireita, joten tää olikin odotettavissa. Positiivista tässä oli se, että oli edes niitä menkkaoireita, olen nimittäin viettänyt melkoisen ""tunnotonta"" elämää pillereiden lopettamisen jälkeen.

Tässä meneillään olevassa uudessa kierrossa en syö teroja, joten nyt vähän jänskättää miten noi kierrot asettuu ilman lääkitystä.

Onkos kenellekkään muulle käynyt niin, että ei ehdi syödä teroja(10 pvä)loppuun asti ennen kuin menkat alkaa? Mulla siis nyt kävi ekan kerran niin. Ennen menkat on alkanut 3 pvä terojen jälkeen.

Hirmuisesti plussaonnea kaikille!

Voi Tuikku!
Pahuksen täti, kylläpä oli ikävää että tuppautuu tuollatavoin kylään ennenaikojaan!

Itselläkin tässä on nyt niitä oireita ja ne on kyllä oireita (alamaha on menkkamaisen kipeä) että, täti olis tulossa..... Niinpitkään kun huivinnurkkaa ei näy on toivoa vai mitä?
24/28 menossa.
Saatas nyt jokunen plussakin kehiin!

Voi Tuikkua..Ota rauhallisesti.

Itselläni 28/27-29. Jännät paikat. Yritän olla miettimättä asiaa että voisin olla raskaana.

Kyllä niin kauan on toivoa ku ei tätiä näy. Toivotaan nyt kovasti plussia kehiin..

Hyvää alkanutta viikkoa!

Tuikku, koita ajatella positiivisesti Voisi sanoa että se, että oma kroppa toimii pikkuhiljaa on iloitsemisen arvoinen asia. Ja plussa on sitten vasta mahdollista kun kroppa toimii.

Itsellä 23/24, menkkaoireita ei oo muuta kun kärttyisyyttä ja nippailua masussa. Lisäksi alkava flunssa ja pientä lämpöä. Taitaa käydä niin että rupeaa tuo kierto pitenemään. Täytyy myöntää että jännittää todella paljon, tämähän on meillä vasta toinen kierros.

Tsemppiä kaikille jänniin päiviin!

Yhteistyössä