Back to sivilisaatio

Vielä ei ehtinyt tulla vieroitusoireita mutta tuo juhannusviikonloppu nyt oli vaan esimakua sille mikä on vielä tulossa, eli kesäloma poissa tietokoneiden äärestä. Mietin tässä, että ollaan varmaan kaukana saaristossa just silloin kun on jännäviikonloppu! Mutta lupaan tulla vaikka sitten jälkikäteen kertomaan miten kävi...
Tällä hetkellä voisin melkein sanoa, että toiveet on aika korkealla. Tikutin vahvan ovisplussan kp 16 ja vielä vahvemman kp 17. Puuhastelua oli 15, 16, 17. Joo, oikein romanttinen juhannus!!
Ja tuosta selvisi sitten sekin, että ovis on mulla vähän myöhemmin kuin mitä olen aikaisemmin kuvitellut. Hyvä tikut! Nyt tiedän senkin. Rizzu, sinäkö kirjoitit aikaisemmin siitä, että ei tullut ovisviivaa ollenkaan? Sinuna en masentuisi ollenkaan, ovis on silti voinut olla. Mä nimittäin huomasin omalla kohdalla, että taisin ekoina päivinä testata vähän väärin... Eli koska mulla ei ollut aikaa/tilaisuutta tikutta keskellä päivää niin jätin sen puuhan illalle - jolloin olin juonut vaikka kuinka paljon vettä koko päivän aikana ja pissa oli aivan yhtä haalea kuin se pirun näkymätön viiva tikussakin, eli nada. Sitten kun vaihdoin taktiikkaa ja ajoitusta aamupäivälle (mutta ei heti aamuvarhain, aconit kun ei toimi aamu-siitä) niin johan alkoi viivaa näkymään!
Mitä muille kuuluu? Onko kaikki pystynyt nyt tekemään KAIKKENSA mitä tehtävissä on tässä kierrossa?

Mitkä on Vippen fiilarit, mitä sulle kuuluu? Joitko paljon siideriä juhannuksena, heh? Mulla kieltämättä pyöri sellainen ajatus päässä, että ehkä tämä olisikin ollut viimeiset kosteat bileet vähään aikaan... Toivotaan.
Viikonjatkoja jokaiselle!
Niin ja ps. mäkään en muista sitä pesun sivujen osoitetta, eli musta ei taida olla apua tähän asiaan...