päärynärouva itse kyllä pillereitä lopetellessa olin varautunut, että voi mennä puolikin vuotta, mutta nyt kun näitä palstoja on lukenut ja osa plussaa jo ekoista kierroista, niin ei jaksaisi odottaa. Kohtahan tuo näkyy itselläkin tuo puoli vuotta olevan täynnä.. Tulee vaan sellaista mietittyä, että onko minussa jotain vikaa vai mistä johtuu että vauvaa ei kuulu.. Kun tuossa sukulaistenkin kanssa on jutellu, niin moni on sanonu, että heti tärppäsi ja se on tuntunut pahalta, vaikka en heille ole kertonutkaan yrittämisestä mitään. Sen olen kuitenkin päättänyt, että sitten kun tulee vuosi yrittämistä täyteen, niin jos joku kysyy että milloin tulee lapsia, niin voi sanoa jo suoraan että ei olla saatu vaikka vuosi yritetty.. On se kumma että sitä pitää ajatella noinkin pitkälle. Mieskin sanoo, että ei tuollainen pessimisti tarvitse lapsia, mutta sitten jos taas ajattelee asiasta liian positiivisesti ja pitää toivoa liian korkealla niin tippuu korkealta ja lujaa, enkä haluaisi sellaista kokea joka kuukausi. Onhan tässä kyllä nämä kierrot aika alussa. Mutta kun tahtoo olla että sitä miettii kaikenlaista.
Minä en ole vielä ajatellut tikkuja tilata, sillä jos ei tule ilman niin kait se vauva saa sitten jäädä tulematta. Toivottavasti päärynärouva sinulle on tikuista apua :saint: