vko 41 kilopino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
700 grammaa oli tippunut... Iloisella mielellä jatketaan. 6 viikkoa siitä kun liityin painonvartijoihin ja tällä hetkellä kokonais pudotus on 8,6kg. Vielä 7kg jäljellä tavoitteesta... Aurinkoista päivän jatkoa kaikille :wave: :wave: :)

noniin.. nyt kerkesin taas istuttaa itteni koneen ääreen.
Tämän hetken tilanne on -500g viimeviikosta, mutta 7,5 kg siitä mitä oli viel heinäkuun lopussa. :) mutta.. edelleen on piiiitkä matka siihen mihin pitäs päästä.
Nyt on ollut syysmasennustakin ilmassa, varmaan elämäni ekan kerran.. mut nyt taas ilosemmalla mielellä ollaan.
eilen aloin kulkemaan jumpassakin. en varmaan muuten sais itteä raahattua sinne, mut siit pitää maksaakkin, ni ei haluta turhasta maksaa...
mut eiköähn se taas siitä. toivon mukaan.
Tsemiä kaikille! :flower:

Minäkin kannan kiloni kasaan.
Viime viikkoon verrattuna -ainakin kun punnituksen teki ilman päällysvaatteita- oli tulos ilonen yllätys. -600g oli luku näytöllä. Katellaan taas mitä ens viikko tuo tullessaan. :p

moikka vaan TOSI pitkästä aikaa!!! :) siitä taitaa olla melkein kuukausi aikaa kun oon täällä viimeksi ollut. :whistle:
ja sit niihin "tuloksiin".mulla puntari näyttää tasan 60 kg. vielä olis se 6 kiloa matkaa että olisin takas siinä painossa mitä olin ennen kuin aloin tuota junioria odottamaan. ja pituutta siis 163 cm. tsemppiä kaikille kilojensa kanssa taisteleville! =)

Minäkin ilmoitan pikaisesti tiistaiaamuisen lukeman, eli 71,0 tasan. Maanantaina en puntariin ehtinyt. Eli viime maanantaista se 500grammaa. ja tänä aamuna kun hyppäsin taas välipunnitukselle, niin 70.8, eli tiistaista -200g - eka välitavoite häälyy 900 gramman päässä =) =) =)
JA lupasinhan viime viikolla, että 3 viikkoa, ja se on siinä, 69.x kg :D Elikkä ehkä jo ensi viikolla, viimeistään seuraavalla :D

Tästä positiivisella mielin ensi viikkoon. :flower: :flower: Tsemppiä kaikille :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2004 klo 10:46 SuSu79 kirjoitti:
Oih ja Voih!!!! Mä taidan olla ainut joka pystyy nostamaan painoa NÄIN paljon viikossa! Viime viikolla se kävi taas 69,6 ja nyt eilen se oli jo 72... Tänään en sitte vaivautunu ees puntaroimaan vaikka koko illan ja yön ravasin vessassa...

Olen huomannu että nyt kun en ole mukamas "ehtiny" merkata kaikkia syömisiä niin pisteet lävähtää kyllä kerta laakista yli ja kovaa!
Nyt on syys masennus iskeny ja vaikka motivaatiota riittää niin itsekuri on tipotiessään! Ei vaan kykene hillitsemään..
Kai se johtuu siitä että ekat pari kuukautta olin niin tiukasti pisteillä enkä lipsunu yhtään.. Nyt se sitten kostautuu..

AUTTAKAA HYVÄT SISKOT!!! t:rouva melkein etelästä
Susu et ole ainoa jos se yhtään lohduttaa, olen kirjannu kaikki syömingit aika tarkasti ja lenkkeillyt sauvojen kanssa, viime vkosta paino noussut 3 kg :'( varmaan hormooniperäistä, kun menkkojen pitäisi alkaa ensivkolla.Paino oli viimevkolla 95,5 tänä aamuna meinasi itku tulla kun menin vaa`alle niin paino oli 98 kg :$ :headwall: Mutta silti ajattelin olla sitkeä enkä luovuta vaikka ahdistaakin ja lannistaa tollainen. :headwall: :'( Kait se tästä (?????)

Josko laihdutupiiriin vielä mahtuis. (Ensimmäistä kertaa lukasen näitä sivuja) Olen hieman ylipainoinen kautta normaalin rajoilla: Pituutta 159cm ja painoa noin 65kg. Tarkotus olisi pudottaa noin 0.5kg per/viikko ja yhteensä n.10kg. Ruokavalion ym elämäntapamuutosten tekeminen yksin on yllättävän vaikeaa,sitä on nimittäin yritetty, tuloksetta.
Josko se nyt onnistuisi.... :\| :\|

Mäki katselen mitä popsin.. Joka päivä iskee makean himo ja haluaisin syödä jotain hyvää.. Siksipä olen hankkinut hedelmiä japopsin niitä paremman puutteessa.. :D Ne onkin parempia kuin muistin.. =) Tsemppiä kaikille laihdittajille :flower: -Satu-

Yhteistyössä