S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis tähAlkuperäinen kirjoittaja 05.10.2004 klo 15:37 Sohvi- kirjoitti:Tänään muistin käydä puntarilla.. ja se näytti......
-3kg!!!![]()
Susu et ole ainoa jos se yhtään lohduttaa, olen kirjannu kaikki syömingit aika tarkasti ja lenkkeillyt sauvojen kanssa, viime vkosta paino noussut 3 kg :'( varmaan hormooniperäistä, kun menkkojen pitäisi alkaa ensivkolla.Paino oli viimevkolla 95,5 tänä aamuna meinasi itku tulla kun menin vaa`alle niin paino oli 98 kg :$ :headwall: Mutta silti ajattelin olla sitkeä enkä luovuta vaikka ahdistaakin ja lannistaa tollainen. :headwall: :'( Kait se tästä (?????)Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2004 klo 10:46 SuSu79 kirjoitti:Oih ja Voih!!!! Mä taidan olla ainut joka pystyy nostamaan painoa NÄIN paljon viikossa! Viime viikolla se kävi taas 69,6 ja nyt eilen se oli jo 72... Tänään en sitte vaivautunu ees puntaroimaan vaikka koko illan ja yön ravasin vessassa...
Olen huomannu että nyt kun en ole mukamas "ehtiny" merkata kaikkia syömisiä niin pisteet lävähtää kyllä kerta laakista yli ja kovaa!
Nyt on syys masennus iskeny ja vaikka motivaatiota riittää niin itsekuri on tipotiessään! Ei vaan kykene hillitsemään..
Kai se johtuu siitä että ekat pari kuukautta olin niin tiukasti pisteillä enkä lipsunu yhtään.. Nyt se sitten kostautuu..
AUTTAKAA HYVÄT SISKOT!!! t:rouva melkein etelästä