vko 39 kilopino!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuSu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JOhonkin tää kone hävitti aikaisemman viestini. Lyhyesti nyt: plussaa 600g, HARMI!!! Mutta se syömäni suklaa näkyy..... tänään lenkille ja uusi into päälle!!! Paino nyt 77.2!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 13:09 Kadju kirjoitti:
Moi! :wave:
Täällä ilmottautuu mukaan 27vuotias 3 lapsen äiti, nuorin kohta vuoden, vanhin ekalla, pituutta 157cm, ja painoa viiikko sitten 84kg :ashamed:
Nyt tänään paino oli 82.7kg, eli -1,3kg!!! :D. Tavoite olisi päästä hieman alle 60, 57kg olisi hyvä, eli vielä olisi taivalta melkein 26kg... Pikku hiljaa hyvä tulee! Tsemppiä kaikille! =)

mulla pituutta saman verran mutta onkin tullut sitten 89kg ja risat :( elikkäs ilmoittaudun minäkin kilopinoon vaikka aamulla tuli lehteä lukiessa syötyä karkkia niin alotan ssilti sen pisteilyn tänään!eli minä päivänä tää kilopino aina on?ilmeisesti maanantaina?!no tulen nyt mukaan ja jos tää vaikka motivois loppuun saakka tavoite on tuonne alle 60 päästä :D ja nyt kävin sitten puntarilla uudestaan niin paino oli 88,5kg kyllähän siinä pudotettavaa on semmoset 30kg mutta hitaasti hyvä tulee!! :wave: eli liityn taas ens viikon kilopinoon :D mitenkäs muuten on kahvin kanssa meneekö siitä 1 piste jos juon n.1dl kahvikupin maidolla?!ei sokeria ja rasvatonta maitoa!

Tänään muistin puntaroida ja näytti 57,2 kg ja tarkkaan ottaen en muista onko plussaa miinusta vai se ja sama. Mutta ei hirveesti ainakaan lisääntynyt. :)

Ja kävin tarkistamassa jotta -400g viime viikkoseen joten kyllä tässä kevennytään ;)

Joo siis mulla tippunu vaa 300 grammaa,viime viikko oli nii peestä et ei paljoo jaksanu pisteet kiinnostaa,mut nyt menee jo hiukan paremmin joten eiku homma jatkuu ja toivottavasti ens viikon kilopinossa mäkin pääsen yllättää :D
Onnea teille kaikille jotka ootte tiputellu ja tsemppii koko poppoolle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 13:09 Kadju kirjoitti:
Moi! :wave:
Täällä ilmottautuu mukaan 27vuotias 3 lapsen äiti, nuorin kohta vuoden, vanhin ekalla, pituutta 157cm, ja painoa viiikko sitten 84kg :ashamed:
Nyt tänään paino oli 82.7kg, eli -1,3kg!!! :D. Tavoite olisi päästä hieman alle 60, 57kg olisi hyvä, eli vielä olisi taivalta melkein 26kg... Pikku hiljaa hyvä tulee! Tsemppiä kaikille! =)
Sulla on sama tavote ku mulla :D
Mä oon 158 cm ja painoo oli tänää 75,3 kg joten paljon on tehtävä vielä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 08:31 SuSu79 kirjoitti:
No huomenta tyttöset!!

Kuinkas se paino #&%£$!* tällä kertaa?? Mulla meni yllättävän hyvin vaikka tuli tossa toissa iltana pisteltyyn suuhun töissä puolikas suklaa rasia, ranskalaisia, jäätelöä, pihviä ja vähän kaikkea mitä löyty..

Tulos oli siis tänä aamuna 69,9!! :flower: ;myös itselleni!

Nyt kaikille kannustin että sain -10kg 2,5kk! Tosin mulla on pudotettavaa reippaasti kun olen 145 tai 147 pitkä ja painoin jo 80kg eli melkein puolet pitäis saada pois..
no, tavoite olis tossa 50 hujakoilla, mut kaikki on kyllä sanonu että mua ei enää sitten näe töissä jos olen semmonen nuppineulan kokoinen :D no katsotaan nyt missä vaaiheessa alkaa itsestä tuntumaan hyvältä!

tsemppiä nyt koko laumallemme ja jatketaan harjoituksia :heart: :heart:

Miten sait niiku niin paljo pois kahes ja puoles kuukaudes? Mä painan 82kg ja oon 172cm ja kohta onki koulun terkkatarkastukset joten hei vaan! Tosi noloo mennä terkalle ja sanoo että mä käyn hölkkä ja kävely lenkeil joka päivä mut ku ei auta. :'( Pitäskö mun iha hikeen asti hölkätä/kävellä ja miten kauan? 1h vai 2h? :D No vastaileha!

:D mahtavasti tullut uusia mukaan..hienoa hienosti on tulosta taas viikossa tullut..
joo minäkin sitten JO havahduin että en ole vielä kirjottanut mitään, mutta kun nuorimmaisen yösyötöt lopetin niin on ollu huutoa yöt ja keskimmäinen typy oli yrjötaudissa viikonlopun ja mies ollu kertausharjotuksissa ja ittelle iski varmaan stressikuume ja kauhee mahakipu.. niin en oo kyenny koneelle aiemmin.. mutta nyt sit..
no oikeestaan turhaan tulin koska kun maha on ollu niin kipeenä ja kuumetta ollu niin eipä oo ruoka maistunu..
no paino oli 72kiloa aamulla eli sehän olis -1.5kg viikossa.. heheh no varmasti on maanantaina taas plussaa..mutta olishan se hienoo jos näin pysyis ja tästä vaan alaspäin menis...
eipä muuta kun kauheesti tsemppii kaikille ja toivotan kaikille tervettä syksyä =)

Me oltiin 3 päivää reissussa ja niinpä kävin puntarissa vasta tänään. Lukema oli 64,8 eli vaan 200 grammaa vähemmän kuin edellisellä viikolla :( . Tosin söin kyllä reissuussa niin paljon kaikkee kuin mieli teki, koska en halunnut pilata harvinaista isomummola-reissua niuhottamalla. Tänään on ollu sitten vierotuasoireitra tietty, joihin olen ottanut karkia ja sipsiä :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Nyt syön viinirypäleitä ja yritän saavuttaa jälleen tiukan ruokailulinjani. 2,8 kiloa jälkellä pudotettavaa tavoitteeseen. :$ :x :o

JANICA89:

Sulla tota ylipainoa ei edes ole kovinkaan mainittavasti, joten se ei voi nopeasti tippuakkaan! Olet vasta 15v joten olet viel kasvuiässä..
Ei, en kuntoile lainkaan vaan koska minulla on ylipainoa kaiken kaikkiaan yli 30kg niin ekat kilot tippuu nopeasti.

Äläkä jännitä niitä terkkareita, ei niillä ole oikeutta ketään mollata! Tietysti voisit ihan suoraan kysyä terkalta ruokavalio oppeja ja liikunnan opettajalta liikuntavinkkejä! Käytä aikuisten ammattitaito hyväksesi!!! Muistan kyllä erään pienen pyöreän työn joka pelkäs terveystarkastuksia kun ruttoa eikä missään nimessä suostunut liikuntatuntien jälkeen suihkuun muiden kanssa..... (minä ite)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 21:27 tinni kirjoitti:
joo hei... eli tossa muistaakseni pe kirjottelin tonne vanhaan kilopinoon mut kokeillaan nyt... eli.. hmm... pituus 168 ja puol (tärkeä puoli senttiä :D ) ja painoa on tällä hetkellä 82.5 aamulla oli 81.5 eli en ihan tiä mitä painoa pitäisi... yleensähän aamupainoa kattellaan....

ja siis tavoite olisi olla joskus kymmenen kiloa kevyempi siis ensi kesään mennessä... olen 26v, 9kk ikäsen pojan äiti...

kolme vuotta sitten tultiin alas 93 kilosta tähän mut nyt alku tuntuu olevan tosi tiukassa... asiaa ei tietty yhtään helpota hillitön "herkkuperseys" :D :D :D :D jos siis rumatkin sanat sallitaan mutta siis tarvitsen kannustusta ja lujaa.... itsekuri siis toisinaan TODELLA kehno :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Moikka taas!

luin tuon aikaisemman viestini ja huomasin että en ole esitellyt itteäni mitenkään. Ja sitten huomasin tuon tinnin viestin ja ollaan näköjään aika samoissa lähtöasemissa.

eli olen kohta vuoden ikäisen tytön äiti. itselläni vuosia mittarissa 26 (kohta 27, mut kuulostaa paremmalta jos laittaa 26 :D ). pituutta on 169,5 (todellakin tärkeä puol senttiä =). oon nyt vasta aloittanut tämän kilopinoilun ja maanantaina ilmottelin painoksi jotain 82 kilon tienoilla. eli kymmenisen kiloa pitäis saada miunkin pois :whistle: .

kävin alkukesästä painonvartijoissakin muutaman kerran, mutta huomasin sen itelleni sopimattomaksi, kun en todellakaan jaksanut niitä pisteitä laskea. Päin vastoin tuntui et paino vaan nousee, kun on hirmunen stressi päällä kokoajan laihdutuksen takia.

nyt kun ei tarvitse laskea pisteitä, eikä laihdutus ole mielessä kokoajan, tuntuu et paino putoo paljon nopeammin, kunhan vaan katon mitä suuhuni laitan ja liikun enemmän. =) :D =)

Aloitin pointsailut 10.9 ja eilen ponkaisin joka viikkoiselle punnitukselleni ja painoa on pudonnut ihan mukavasti 2 kg ja 100g
:whistle: Olen kyllä tosi tyytyväinen itseeni että olen saanut pointsailut taas ihan hyvään vauhtiin ja tästä on hyvä jatkaa matkaa ;)

Lueskelin näitä teidän juttuja ja päätin tulla itsekin mukaan...jos vaan vielä lisää kiloja halutaan?? Olen n. 167cm ja äsken vaaka näytti 74.5kg. Olen ollut tässä "kuurilla" jo jokusen viikon ja paino onkin tippunut semmoset 4kg, eli eiköhän se tästä kun vaan taas otan kunnolla itteäni niskasta kiinni :flower:

Yhteistyössä