Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 13:09 Kadju kirjoitti:Moi! :wave:
Täällä ilmottautuu mukaan 27vuotias 3 lapsen äiti, nuorin kohta vuoden, vanhin ekalla, pituutta 157cm, ja painoa viiikko sitten 84kg :ashamed:
Nyt tänään paino oli 82.7kg, eli -1,3kg!!!. Tavoite olisi päästä hieman alle 60, 57kg olisi hyvä, eli vielä olisi taivalta melkein 26kg... Pikku hiljaa hyvä tulee! Tsemppiä kaikille! =)
Sulla on sama tavote ku mullaAlkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 13:09 Kadju kirjoitti:Moi! :wave:
Täällä ilmottautuu mukaan 27vuotias 3 lapsen äiti, nuorin kohta vuoden, vanhin ekalla, pituutta 157cm, ja painoa viiikko sitten 84kg :ashamed:
Nyt tänään paino oli 82.7kg, eli -1,3kg!!!. Tavoite olisi päästä hieman alle 60, 57kg olisi hyvä, eli vielä olisi taivalta melkein 26kg... Pikku hiljaa hyvä tulee! Tsemppiä kaikille! =)
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 08:31 SuSu79 kirjoitti:No huomenta tyttöset!!
Kuinkas se paino #&%£$!* tällä kertaa?? Mulla meni yllättävän hyvin vaikka tuli tossa toissa iltana pisteltyyn suuhun töissä puolikas suklaa rasia, ranskalaisia, jäätelöä, pihviä ja vähän kaikkea mitä löyty..
Tulos oli siis tänä aamuna 69,9!! :flower: ;myös itselleni!
Nyt kaikille kannustin että sain -10kg 2,5kk! Tosin mulla on pudotettavaa reippaasti kun olen 145 tai 147 pitkä ja painoin jo 80kg eli melkein puolet pitäis saada pois..
no, tavoite olis tossa 50 hujakoilla, mut kaikki on kyllä sanonu että mua ei enää sitten näe töissä jos olen semmonen nuppineulan kokoinenno katsotaan nyt missä vaaiheessa alkaa itsestä tuntumaan hyvältä!
tsemppiä nyt koko laumallemme ja jatketaan harjoituksia :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 21:27 tinni kirjoitti:joo hei... eli tossa muistaakseni pe kirjottelin tonne vanhaan kilopinoon mut kokeillaan nyt... eli.. hmm... pituus 168 ja puol (tärkeä puoli senttiä) ja painoa on tällä hetkellä 82.5 aamulla oli 81.5 eli en ihan tiä mitä painoa pitäisi... yleensähän aamupainoa kattellaan....
ja siis tavoite olisi olla joskus kymmenen kiloa kevyempi siis ensi kesään mennessä... olen 26v, 9kk ikäsen pojan äiti...
kolme vuotta sitten tultiin alas 93 kilosta tähän mut nyt alku tuntuu olevan tosi tiukassa... asiaa ei tietty yhtään helpota hillitön "herkkuperseys"![]()
![]()
![]()
jos siis rumatkin sanat sallitaan mutta siis tarvitsen kannustusta ja lujaa.... itsekuri siis toisinaan TODELLA kehno :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: