vko 39 kilopino!!!

No huomenta tyttöset!!

Kuinkas se paino #&%£$!* tällä kertaa?? Mulla meni yllättävän hyvin vaikka tuli tossa toissa iltana pisteltyyn suuhun töissä puolikas suklaa rasia, ranskalaisia, jäätelöä, pihviä ja vähän kaikkea mitä löyty..

Tulos oli siis tänä aamuna 69,9!! :flower: ;myös itselleni!

Nyt kaikille kannustin että sain -10kg 2,5kk! Tosin mulla on pudotettavaa reippaasti kun olen 145 tai 147 pitkä ja painoin jo 80kg eli melkein puolet pitäis saada pois..
no, tavoite olis tossa 50 hujakoilla, mut kaikki on kyllä sanonu että mua ei enää sitten näe töissä jos olen semmonen nuppineulan kokoinen :D no katsotaan nyt missä vaaiheessa alkaa itsestä tuntumaan hyvältä!

tsemppiä nyt koko laumallemme ja jatketaan harjoituksia :heart: :heart:

Elina-83
Hyvin on sulla kyl tippunut. ihan kateeksi käy. =)

Meikä testas vissydiettiä, en kyl ihan kirjaimellisesti, mut kuiteskin. Viikossa lähti n 4 kg, mutta ei ne kauaa pysynyt pois. nimittäin tulivat yhen viikonlopun aikana joka ikinen takasin. elikkäs mitäs tästä opimme. onneen ei oo näköjään oikotietä.. =)
mut nyt palataan normaaliin, terveelliseen laihdutukseen ja katotaan mites neitin käy.
:D

mut kyl ne kilot viel lähtee... yritys on taas ainakin kova. =)
pitääpäs illalla lähteä taas tunnin lenkille, nyt ku rakot on taas jaloista parantunut.. (pitäs vissiin ostaa paremmat lenkkarit)

-hymy-
Huomenta! Tämä äiti päätti nyt että jotain on tehtävä, vaaka näytti juuri äsken 82kg!!! Eli tästä lähdetään.
Nyt on tähän pystyttävä, sillä muuten tulen julkisesti nolatuksi jos heti alan lipsumaan. :D Tämä olkoon hyvä kannustin! Katsellaan viikon päästä tilannetta.

huomenta!

miekin alotan nyt tän painon seuraamisen. just äsken käväsin vaa'alla ja näytti mokoma 82 :p. kymmenisen kiloa pitäis pudottaa ja kaikenlaista oon kokeillu. jospa tän avulla ne ylimääräiset lähtis pois. =)

Tervetuloa hymy! Ja elina älä lannistu!!! Mä tein tän pudotuksen ja uskokaa tai älkää mutta liikintaa en kyllä ole lisänny tippaakaan! En oo ikinä tykänny liikkua enkä tee sitä vastedeskään ennenkun on pakko eli sitten kun paino lakkaa tippumasta! Mä oon niin peruslaiska ihminen että menen autolla jokapaikkaan kun yleensä sen käymisen täytyy käydä nopeasti eikä oo aikaa lähteä kävelee.. Isännällä kun on niin paljon rakennus hommaa täällä kotona ja mä joko olen tulossa töistä tai lähdössä töihin kun tälläkin viikolla tein 6pv ja melkein kaikki 8½ tuntisia!! Mulla tais muuten viimeviikon paino olla 71,6 (täytyy nostaa toi viimeviikon pino ylös niin voi muutkin tarkistella) eli pudotusta tuli 1,7kg
Mulla oli pari viikkoa nousua ja sit se muutamassa viikossa romahti kun jaksoi edes yrittää..
Nyt viime viikkoina olen kyllä lipsunukkin että en oo vetäny niin tiukkaa linjaa kun ennen :D eli se yks tai kaks päivää mitkä olen syöny itseni ähkyks..

Mikä siinä onkin että kun alkaa illalla tekee mieli jotain ja pisteet on käytetty niin tulee se "mitä välii" tunne ja alkaa mättää suuhun kaikkea mitä kaapista löytyy (keksit, pullat, karkit) eikä tyydy tekemään vaan vaikka paria näkkäriä kasvisten kanssa, mikä ei veis kun pari ylim. pistettä! :saint:

Taas olen puhunut vaan itsestäni mutta en ole itserakas :D meinaan vaan että jos jollakin olisi kokemuksistani hyötyä ja haluaisin kuulla myös muiden kokemuksia enemmän koko laihdutuksen ajalta, ehkä voisimme hyödytää toistemme ajatuksia???

Romaani on taas valmis; jatketaan harjoituksia :whistle: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 09:04 Jonnu kirjoitti:
Mulla meni viikko kiitettävästi,vaikka lauantaina sorruin mässäilemäänkin ihan urakalla :whistle: silti tippui -1kg :) Tavoitepainoon on enää 3kg.
Hienoa jonnu!!
Kuinka paljon olet tiputtanut? Virtuaali kukkapuskat tiedossa kun tavoite on saavutettu :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 09:17 SuSu79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2004 klo 09:04 Jonnu kirjoitti:
Mulla meni viikko kiitettävästi,vaikka lauantaina sorruin mässäilemäänkin ihan urakalla :whistle: silti tippui -1kg :) Tavoitepainoon on enää 3kg.
Hienoa jonnu!!
Kuinka paljon olet tiputtanut? Virtuaali kukkapuskat tiedossa kun tavoite on saavutettu :D
Kolmessa viikossa -5kg =) Ja pudotettavaa mulla oli siis yhteensä "vaan" 8kg joista 3kg on vielä jäljellä.Eiköhän nekin tässä tipu....

pompin reippaana nyt tänne pinoon, hei kaikille =)

tuolla aikasemmassa avauksessa kerroinkin jotain itsestäni, mutta jos jotain... olen siis synnyttänyt 2 kk sitten ja imetän täysin, en siis ihan varsinaisesti laihduta, mutta toki sitä voi silti hieman katsella mitä laittaa suuhun ja kuinka usein ;) pituutta 155cm ja vaaka näytti 62,8kg tänä aamuna. roimastihan tuo paino on jo laskenutkin 2 kkssa, laitokselta lähtiessä paino oli 68 ja risat. tuonne 50 hujakoille pitäisi päästä ettei aina tarvitsisi näissä miehen housuissa kulkea, puntitkin kun ovat niin julmetun pitkät ;)
no, mut tästä lähdetään ja katsotaanpa mitä sitten saa ilmoitella viikon päästä. tsemiä kaikille =)

Viikon verran olen yrittänyt kontrollia pitää syömisistäni ja aika hyvin olen onnistunut. Paino on pudonnut 200g eli ei juuri mitään mutta olen tyytyväinen tuohonkin ja ennen kaikkea siihen että makeanhimoani voi hieman säädellä tai sen voi tyydyttää vähemmällä herkkumäärällä kuin ennen kontrollia. Itsekuria siis vielä löytyy.

Imetän vielä, joten täysillä laihduta. Jumpat on nyt jokailtaisia ja muutenkin tuntuu että kyllä tämä tästä. Minulla on jo yksi onnistunut laihdutus takanani, ehkä se kannustaa. Toiseksi nuorimmaisen jälkeen laihdutin 13kg ruokavalioremontilla. Nyt tavoitteena on ainakin sama määrä.

Tämä viikko ei alkanut yhtä lupaavasti kuin edellinen.
Esittelin itseni viime viikolla jossakin avauksessa mutta nyt kertauksena: pituutta minulla on n. 171 cm. Synnytin elokuussa ja ennen synnytystä painoni oli jotain 119 kg, josta synnytyksen jälkeen tipahti reilu kymmenen kiloa. Kaksi viikkoa sitten (kun imettäminen lopahti kokonaan) aloitin yhdessä vanhimman tyttäreni kanssa laihdutus urakan Painonvartijoiden pisteillä. Ryhmään en nyt urkene joten toivon ja uskon saavani saman tsempin täältäkin ja ehkäpä paremminkin. :)
Laihdutus lähtöpäinoni on 108,6 kg. Ekalla viikolla tippui (jippii) 3,2kg, kyllä tuntui hyvälle. Mutta tänään ei vaaka ollutkaan enää niin ystävällinen; vaaka näytti 106,7 kg eli plussaa 1,3 kg :$ :p
Syönyt olen just pisteiden mukaisesti, en ole lipsunut mutta kai toi eka viikon tiputus sitten kostautui. Mulla kun tahtoo olla ongelmana vatsan huono toimiminen. Tiedän, juoda pitäs enemmän mutta nyt flunssaa potiessa ei ole vesi oikein maistunut.
Eli näillä kiloilla saatte pitää minut pinossa vielä piiiiiitkäääään.
Parempaa viikkoa muille :flower:

Kadju
Moi! :wave:
Täällä ilmottautuu mukaan 27vuotias 3 lapsen äiti, nuorin kohta vuoden, vanhin ekalla, pituutta 157cm, ja painoa viiikko sitten 84kg :ashamed:
Nyt tänään paino oli 82.7kg, eli -1,3kg!!! :D. Tavoite olisi päästä hieman alle 60, 57kg olisi hyvä, eli vielä olisi taivalta melkein 26kg... Pikku hiljaa hyvä tulee! Tsemppiä kaikille! =)

:wave: Täällä taas! Paino oli tippunut peräti 600g, vaikka lauantaina tuli käytyä baarissa :ashamed: . Eilen en kuitenkaan sortunut "rapularuokiin", joten ehkä kiitos sille. Kokonaispudotus on nyt 8,5 kg eli painoa on tasan 85. Vielä ainakin se 15 kg pitäis lähteä (olen 170cm pitkä).

Emmanmamma
:wave: moikka!
Mä oon täällä kilopinossa ennen pari kertaa käynytkin, mutta sitten motivaatio loppui ja painoa tuli lisää sen verran mitä olin ehtinyt jo tiputtaa. Nyt on taas aika ottaa itseään niskasta kiinni ja palata tänne. Pituutta mulla 176cm ja paino tällä hetkellä 90,6kg. Tavoitepaino ois 75kg. Eli matkaa on vielä 14,4kg. Tuntuu aika kovalta urakalta, mutta viikko kerrallaan eteenpäin. :)

No niin! hienosti se paino on lähtenyt! Huomenna voisin laskea porukan kokonaispudotuksen tällä viikolla :D

Ja alkumetreillä taivaltaville: Elkää hermostuko vaikka ekalla viikolla tippuu paljon ja seuraavalla jo tulee takaisin, siitä nestetasapainosta se johtuu, eli paljon juomista... :D
Sitten pikku vinkki! Jos haluatte että olette mahdollisimman kevyitä punnitus aamuna, syökää mahdollisimman "kevyitä aterioita" joissa ei ole suolaa, Eli siis painoltaan kevyitä edellisenä päivänä,eikä niin paljon juomista kuin muina päivinä. Sitä edeltävänä päivänä(eli lauantaina), kannattaa juoda paljon jolloin kaikki ylimääräinen neste poistuu sunnuntaina..

Sohvi-
Tänään alotin tosissani pointsailemaan. Viimeset 2vko on ollu mitä sattuu mutta kun sain yllytettyä miehenki pointsaileen niin ehkä tämä tästä pikkuhiljaa. :)
Oma vaakaki saatiin toimiin joten pääsin jo tänään punnitteen (muussa tapauksessa vasta perjantaina koululla) ja lähtö oli 109.. Paljon on mut kyl se siitä putoo!

Anne-74
Olen tässä ollut vähän hälläväliä fiiliksellä pari viikkoa, enkä enää muista mitä se vaaka näyttikään viikko sitten, mutta tänään uusi tulos 88,6kg...alkupaino oli 95kg ja siitä taitaa olla 9 viikkoa. Pituuteni on 170 ja tavoite näin ollen 70kg...joten vielä riittää pinnistettävää vaikka muille jakaa :). Laitan kuitenkin itselleni tavoitteeksi lokakuun loppuun 85kg, se tuntuu helpommalta...ja sit kun sen olen saavuttanut niin 80kg vaikka joulukuun puoliväliin tai jos vaik jouluna olisin 80kg niin hienoahan se olisi...olis sit koko kevät aikaa pudottaa sitä viimeistä kymmentä kiloa ennen bikinikelejä.

Niin ja muistutuksen sana kaikille: Kannattaa pitää myös palkinto-päiviä, ne piristää kummasti ja kaikkihan me tiedetään, että ei ne läskit yhdessä päivässä tule :) Tsemppiä vaan kaikille uusille ja vanhoille!

äippä03
ei ole paino liikkunut mihinkään :'( viikko meni todella hyvin ja lenkilläkin on tultu käytyä ihanahkerasti mutta kun viikonloppu koitti niin söin suklaalevyn ja sipsipussin :ashamed: tuli vaan kauhea himo.onneksi ole saanut jätettyä kebabit ja heset yms pois ja vaihtanut aamupalan jugurtti-murosekoitukseen.toivottavasti olis ens viikolla jo tippunut hieman... :'(

Phyllis
Täällä miinusta hulppeat sata grammaa :headwall: :headwall: :headwall:
72.1kg, ensimmäiseen välitavoitteeseen, eli 6:lla alkaviin lukemiin tällä tahdilla melkoinen matka!

tsemppiä muille, minä yritän saada taas itseäni niskasta kiinni.
:flower: =) :flower: =) :flower: =)

eli nykyisin olen mammax3,vihdoin rekisteröidyin,kun täälä on muitakin harmaita mammoja ollut liikkeellä.

Tippunut oli 200g eli kuukausi tässä on työstetty yhden kilon kanssa,mutta onhan sekin jotakin,vaikka kateellisena lueskelin
kuinka jotkut oli onnistuneet tiputtaa reilun kilon viikossa,onneks olkoon vaan heille.

Eli eka etappi on 67kiloo ja tällä menolla en uskalla toivoo sitä jouluksi.
Viime viikko meni sillain ihan hyvin ettei tullut pahemmin herkuteltua,perjantaisin meillä on lapsilla karkkipäivä ja silloin tulee itsekin syötyä.
Sit näin maanantaisin jos paino on tippunut olen palkinnut itseni joko hyvällä munkilla tai suklaapatukalla.
Ennen ostin kaupasta vain suklaalevyjä,mutta kyllä se patukka myös vie sen makeen himon.

Tsemppiä!!!!!

Hienosti on monilla paino tippunut. itselläni sain muutamassa viikossa vaivaisen kilon pois ja nyt siitä on tullut puolet takaisin. pieniähän tuollaiset vaihtelut ovat, mutta kun sinne alaspäin on niin vaikea päästä.

joku kirjoitti, että nestetasapaino heiluu. miten kauan sitä jatkuu?

en ilmeisesti laihduta tarpeeksi tosissani :( jospa nyt sitten taas koittaisi ottaa itseään niskasta kiinni ja tsempata.

hyviä jatkoja kaikille ja toivotaan että minäkin saan ensiviikolla ilmoittaa miinus merkkisen tuloksen,

keiju

joo hei... eli tossa muistaakseni pe kirjottelin tonne vanhaan kilopinoon mut kokeillaan nyt... eli.. hmm... pituus 168 ja puol (tärkeä puoli senttiä :D ) ja painoa on tällä hetkellä 82.5 aamulla oli 81.5 eli en ihan tiä mitä painoa pitäisi... yleensähän aamupainoa kattellaan....

ja siis tavoite olisi olla joskus kymmenen kiloa kevyempi siis ensi kesään mennessä... olen 26v, 9kk ikäsen pojan äiti...

kolme vuotta sitten tultiin alas 93 kilosta tähän mut nyt alku tuntuu olevan tosi tiukassa... asiaa ei tietty yhtään helpota hillitön "herkkuperseys" :D :D :D :D jos siis rumatkin sanat sallitaan mutta siis tarvitsen kannustusta ja lujaa.... itsekuri siis toisinaan TODELLA kehno :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä