VKO 31 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sansala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei taas!

Mä en nasu82 ainakaan osaa sanoa mitään tuohon rengas""ongelmaan"", kun itse sellaista en ole kokenut. Pillereidenkin lopettamisen jälkeen kierto tasaantui oikeastaan heti, mutta söin silloin kyllä pakerin loppuun saakka.

Omalla kohdalla eilinen pieni tuhru jäi hetkelliseksi, eli loppui lähes heti alettuaan. Mitään oireita tosin ei eilen illalla tai tänään aamulla ole ollut. Ei tuntemuksia vatsassa, ei rinnoissa, eikä mitään muutakaan tavallisuudesta poikkeavaa. Saa nähdä miten käy, vielä pari päivää pitäisi jaksaa odotella.

Täällä ei myöskään mitään uutta,nipistelyt jatkuu mutta vuotoa ei vielä kuulu.Sitä pessimistisenä kyllä odottelen,oireet vaikuttais niin tutuilta...kp27/24-30 menossa eli odottelen vielä.Jos viikonloppuna ei ala niin sit uskaltaudun testaamaan.

Jotain positiivistakin tässä päivässä on(ettei mene oireiden tulkkaamiseksi:)),nimittäin aurinko paistaa pitkästä aikaa oikein ihanasti!!Imen siitä voimaa kestää tämä raastava odottelu-tehkää te samoin""kanssasisaret""!

Plussa-ja auringonsäteitä meille kaikille:D

Huomenia,

Mahassa juilii nyt oikeastaan koko ajan ja tosi kipeesti. En o sitten teiniaikojen jälkeen kitunut näin paljon ja vielä useita päiviä ennen kuin pitäisi alkaa. Eilen tuli pari tippaa tuhruakin illalla ja koskaan ennen mulla ei o sellaista edes tullut.
Raskaana en uskalla edes kuvitella olevani, mutta jokin himskatin hormonihäiriö täällä päässä majailee...
Naama kukkii ja nänneihin on tullut jotain pilkkuja... Tosi hehkee olo. Kiukuttaakin yhtä paljon kuin aina ennen tädin tuloa ja eilen vielä siivosinkin... Eli TOSI pahalta näyttää.
Mä tipun mun yltiöpositiivisista ajatuksistani vähitellen tänne realistiseen maailmaan.
Plussaonnea toivon silti edelleen kaikille!!!

huomenta!

Täällä kanssa vielä riudutaan ja ootellaan. periaatteessa tänään pitäs alkaa ja oon jo pari kertaa ollu ihan varma ,että nyt, mutta ei vielä. vatsassa on kyllä tunne mutta en tiedä millanen. kaippa ne sieltä tulee...vois olla kyllä tulemattakin, mutta toivottavasti kierto ei veny.
Toivotaan, että ees jollain tärppää..... ;)

Eipä ainakaan mulla tärpännyt. Kierron pituudeksi tuli 25 kun tänäisestä tulikin kp 26 sijaan kp 1. Seuraava jännäys mulla menee siis tuonne aivan viikon 34 loppuun, viikon 35 alkuun. Nyt ei kyllä yhtään innosta ajatus uudesta viikkoketjusta. Kamalat menkkakivut :(

Plussatuulia kuitenkin vielä jännääville!

Huomenia,

En jaksa kirjoitella nyt sen enempää, kunhan lähinnä nostelen meitä pohjalta ylöspäin.
Vatsassa ei enää mitään tuntemuksia. Ei menkkoja eikä muutakaan outoa. Nyt just pitäis sattuu jos ne menkat pe-la yönä alkaa niin kuin kuuluis.
Jänskättää vähän et mitä täällä mun kropassa tapahtuu.

Sieltähän ne menkat tuli kuten arvelinkin.Kierron pituudeksi tuli siis 29pvää.Kyllä ärsyttää mutta ei auta itku markkinoilla!!Toivottavasti lopuilla jännääjillä parempi onni.Minä siirryn pikkuhiljaa tonne vko35 puolelle...

Tiedän et on ihan hullua kiusata itteään, mut ajattelin testata jo huomenaamulla apteekin herkimmällä... Ei muuten mitään mutta illalla olis tiedossa hyvät r'n'b-pippalot ja haluaisin vaan varmistaa että uskallanko edes yhtä ottaa... Tai siis en kyl varmaan loppujen aluksi uskalla sitäkään joka tapauksessa ottaa mut haluan vaan koklata josko jo näkyis jotain... En osaa järkeillä sitä sen enempää. Sekava tekstiä. Viikonloppu jo mielessä. =)

Tsemppiä testailuun Sasa!

Mulla vaan pieni tuhruttelu jatkuu, joten enpä voi kovin toiveikkaaksi oloa kehua... Katsotaan nyt kuitenkin lauantaihin saakka jolloin menkkojen pitäisi oikeasti alkaa. Mitään tuntemuksia ei juurikaan ole ollut, paitsi välillä vihlaisuja alavatsassa.

No niin.... En meinannut tehdä koko testiä kun apteekissa ei ollut tarpeeksi herkkiä ja mahaa juili koko yön niin et olin ihan varma et menkat alkaa sillä punaisella sekunnilla.

Menin aamupissalle kuudelta, en tehnyt testiä... sitten alkoi houkuttelemaan testi kaapissa ja kun kymmeneltä menin uusiksi vessaan, tein testin ja pongasin plussan sillä sekunnilla. Shokki. Sitten vaan katteltiin mieheni kanssa sitä koko aamupäivä. Outo olo. Onnellinen ja pelokas. Hymy korvissa koko ajan. Ja nyt pitäis sitten pokalla naamalla olla töissä.
Kädetkin tärisee koko ajan.

Onnea oikein kovasti,Sasa!!!Ihanaa että joku tästä ketjusta plussasi :)) Varmaan on mahtava olo?!Piti tulla kurkkaamaan tänne vaikka itse olenkin jo pois pelistä tämän viikon suhteen..Mutta onnittelut vielä kerran!

Kiitos paljon Pauliina!

Fiilikset on tosi sekavat. Onnellinen oon tietysti mutta nyt saa sitten alkaa suunnitella opiskelukuvioita yms. uusiksi... Vaikkakin varovaisella asenteella ollaan, äitini kun on saanut aikanaan kolme keskenmenoa, myöhäisessäkin vaiheessa.
Yritän siis pitää jalat maassa ja tän virneeni mahdollisimman coolina, ettei äippä, joka on samassa työpaikassa mun kanssa, huomaisi mitään ihmeellistä. =)
Työt ei kyllä tällä hetkellä kiinnosta pätkääkään.

Plussaonnea kaikille ensi kierrokseen (ja tähän jos vielä jollain pieniäkin mahkuja). Käyn täällä ihan varmasti katsastamassa teidän tilannetta ihan yhtä ahkerasti kuin nytkin... *jäänyt koukkuun*

HURRRRRRJASTI ONNNNEA PLUSSASTA!!!

täällä tiputtiin eilen kyydistä, mutta positiviista on etten edes tavallan pettynyt. totesin vaan että aha ei niin ei ja se siitä sitten.

Suuret onnittelut Sasa!!! Paljon liimaa matkaan!

Itselläni ei vielä menkat ole alkaneet, huomenna alkaisivat laskelmien mukaan. Pieni toivo vielä elää vaikka epätodennäköiseltä tuntuukin. Pahoittelut Nasuli, ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Eilen kun menkat eivät sitten kaikesta ennakkotuhruttelusta huolimatta alkaneetkaan, päätin illalla testata. Plussahan sieltä tuli! Kaksi tosi vahvaa viivaa, joten ei tarvinnut edes mietiskellä että onkohan tämä vai ei, niin selvä tulos oli! Siinä meni ilta sitten erittäin epäuskoisissa mutta onnellisissa tunnelmissa, hymyä ei meinannut pysyä pyyhkimään naamalta ollenkaan. Yöunetkin jäivät aika katkonaisiksi kun vähän väliä heräilin miettimään tapahtunutta. Voi kun tuo pikkuinen jaksaisi nyt menossa mukana!

Onnea Sansala!

Toivotaan että molempien masuasukit pysyvät matkassa mukana!
Aavistinkin jotenkin että sun tuhruttelusta huolimatta plussa voisi tulla. En nyt huomannut katsoa vanhoista viesteistä, ootko sanonut aiemmin kuinka kauan olette yrittäneet joten jos viittit siihen vastata?
Meillä tää positiivinen tuloshan tuli heti ensimmäisellä kerralla ja oltiin jotenkin valmistauduttu piiiiitkään yritykseen ennen onnistumista. Nyt onkin sitten pieni positiivinen shokki meneillään.
Kerrottiin jo minun vanhemmilleni, sillä haluan heidät sitten tueksi jos jotain tapahtuukin. Molemmat olivat tietysti aivan innoissaan ja isäni virnuili ihan typerä ilme naamallaan... Oli hauska näky. He yrittävät samalla kuitenkin pitää mun jalat maassa äitini kolmen keskenmenon takia.
Huomenna tai tänään kerrotaankin sitten anopille... Uskon että se on aivan tohkeissaan tästä. Lisäksi me ollaan sovittu että kerrotaan ensi vkl meidän parhaille kavereille, sillä meille on tulossa mökkiviikonloppua viettemään kaverit ympäri suomea ja he eivät todellakaan usko mitään sepustuksia siitä miksi en juo alkoholia. Ajateltiin sitten niin että kuitenkin myös heille kerrottaisiin jos kaikki ei olisi hyvin ja erityisesti mulle nuo ystävät on niin tärkeitä myös huonoina aikoina, että miksi ei sitten iloittaisi yhdessä tätä uutista.
Huonoon aikaan vaan tuo mökkivkl tulee kun oltaisiin todenteolla haluttu vielä edes muutama viikko sulatteluaikaa ja varhaisultran todisteet että kaikki kohdallaan...
Onnea vielä kerran sulle! Me varmaan sitten tapaillaan tuolla
odottavien puolella...=)

Onnea oikein kovasti sinullekin Sansala!!!On se vaan ihanaa kuulla(omasta pettymyksestä huolimatta)että on saatu lisää plussia tähän ketjuun!Voin kuvitella miten onnellisia olette :)) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja palkintona ois oma,rakas nyytti.Jospa se meikällekin plussa napsahtais tämän kuun lopussa...tai joskus edes.

Onnea vielä kerran ja isot rutistukset :D

Kiitos onnitteluista Sasa!

Meillä oli myös ensimmäinen yrityskierto, ja teidän tavoin oltiin varauduttu kyllä paljon pidempään yrittämiseen! Aika uskomattomalta tuntuu että heti onnistui, eihän tätä vielä oikeasti ymmärrä. Me varmaan koitetaan pitää tämä uutinen salassa vanhemmilta vielä muutaman viikon ajan, jos vaan pystytään. Sieltä suunnalta alkaa varmasti niin suuri hössötys että pitää ensin vähän itse sulatella tätä asiaa. Läheisimmille ystäville halutaan kyllä kertoa piakkoin, että voi sitten purkaa tuntojaan niin hyvässä kuin huonossakin tilanteessa. Kävin jo kärsimättömänä raskauslaskurillakin laskemassa lasketun ajan, ja laskuri antoi päiväksi 15.4.

Kiitos Pauliina onnitteluista! Oikein paljon onnea tähän kiertoon, toivottavasti nähdään pian tuolla odottajien puolella! (vaikka en sinne vielä uskallakaan mennä...)

Täällä päässä kanssa pitäis olla LA tuo 15.4.
Meilläkin varmasti tuo anoppi alkaa hössöttömään, mutta mä oon ajatellu sanoa että turha vouhkaaminen pitää jättää sitten myöhemmälle ajalle, ettei tuleva äippä stressaannu turhia... Mä en ainakaan jaksa mitään yltiöpäistä häsläämistä vielä tän suhteen kun ei ole mitään varmuutta onko kaikki kunnossa.

Itsekkään en uskalla vielä siirtyä tuonne odottaviin... Pitää ensin hieman totuttautua tähän ajatukseen...

Yhteistyössä