VKO 30 jännääjät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips!

Täällä myös oireettomana..pari päivää sit oli alaselkä kipeä (oli ennen pillereitä aina ennen menkkoja) mut sit seki loppu. Eli ainakaa omist tuntemuksista ei voi tulkita yhtää mitää, toivon et viel olis liian varhasta ees olla mitää oireita (kp20) :)

Kauheesti tekis mieli testailla, polttelee niin noi testit tuol kaapissa.. :/ mut pakko viel viikon verran kestää! hmm..pyytäisköhän miestä vaikka piilottamaa ne multa ja sopia, et antaa ne mulle sit ens viikolla :)

Mä oon Maria myös miettiny noita vahinkoraskauksia..Tuntuu et täälläpäin niitä on tuttavapiirissä käynyt melkein joka toiselle, eikä ihan jokaisen kohalla jaksa uskoa et ois pillerit pettäny ym.. Tosin mun paras ystävä on tullu pillereistä huolimatta raskaaksi, ikävä kyllä se päätty aborttiin elämäntilanteesta johtuen.

Oon välil aatellu (vaikka ei yritystä niin hirveästi vielä takana) et eihän tää prkl voi olla näin vaikeaa tulla raskaaks, senhän pitäis olla ihan luonnollinen tapahtuma. Ja yks päivä aattelin et miten voi olla mahollist, ku nykyää tarkkaillaa oviksia ja on hoitoja ja tutkimuksia ym et miten ihmeessä ennen, ku ei vielä noista tiedetty, oli naisilla silti se 10 lasta..
jooh..nää on taas näitä mun pohdintoja, ehkä hieman sekavia sellasia.
mie lähen syömää iltapalaa ja sit ajoissa nukkumaa, mies on reissussa ja kämppä on kokonaan mun valtakuntaa!! :D

Huomenta kaikille.
Alan kohta vaipuu epätoivoon, alkaa menaan tuntuu siltä ettei sitä ovista oliskaan tässä kierrossa jos sen jälkee pitäis olla ""kuivia"" päiviä, mitä ei oo ainakaan näkynyt viel. Pieni toivon kipinä on se, että ehkä tää kierto on pidempi..
Nyt menossa kp 17/28-35.
että silleen tällä erää.

Joo, kuivat päivät on kai merkkinä siitä, että ovis on mennyt jos sellaista on edes ollut. Mutta sitä ennen pitäisi tulla limatulppa, jonka itse ainakin tässä kierrossa missasin ihan kokonaan.

Kp 25/28-44 menossa ja kohta voi jo jännäillä. Voi olla että testailen jo la aamuna, koska olen menossa kaverini häihin ja haluaisin siellä ottaa vähän ilojuomaa...Toisaalta en viitsisi hötkyillä, kun pelottaa kuitenkin, että tulee taas nega. Voi olla siis, etten testaile ja otan vähän vähemmän sitä ilojuomaa. Vielä ei ole menkkaoireita, mikä on tietysti ihan positiivista!!!

Plussia++++++

Heh, pari kertaa olen bongannut semmoisen ""limatulpan"" (vähän kuin kananmunan valkuainen). Molemmat kerrat silloin kun olin pillereil ja tämä tapahtui juuri ennen menkkoja.
Onko kellään muulla ollut vastaavaa?

Ennen luulin tietäväni jotain näistä jutuista ja nyt olen ihan pihalla=).

Hei kaikille...
Olen ollut taustailijana ja nyt päätin tulla mukaan. Hiukan taustatietoa; minä ja mies 30-kymppisiä, lapsettomia ja yritystä takana reipas puoli vuotta. Ihan luomuna. menkat säännölliset k 25-25 ja nyt menossa kp 13 vai 14? Ovista olen tikuttanut muutaman kerran (en tässä kierrossa) ja se löytyy kyllä. Mitään lima-juttuja en ole laittanut kyllä merkille, joten ei tarvitse varmaankaan murehtia, jos ei sellaisia ole, koska ovis löytyi tikuttelemalla. Jännäilen vkon 30 lopussa...aavistuksen pessimistisenä, mutta toivonkipinä islti elää. Mitään oireita ei ole...pieni ""palan tunne"" kurkussa..pahoinvointoa?=) Tuskin..
Tsemppiä ja plussia meille kaikille!

Eipä ole kerennyt täällä listailemaan, lomasäät ovat olleet niin mahtavia. Nyt ollaankin taas kotona vähän hengähtämässä.

Vähän masentaa, kun alaselkä tässä velmuilee niinkuin aina ennen kuukautisia. Jos vielä maha heittää kuralle, niin se tietää varmaa negaa :( Kuukautisten pitäisi alkaa viimeistään maanantaina. En kyllä bongannut selkeästi ovista, mutta pelkään, että viimeinen lataus tuli tehtyä kaksi päivää ennen sitä. Kyllä se on aikaisemmin riittänyt (esikoinen 2 vuotias), muttei taida enää.

Noh, onhan tässä vielä odottelua jäljellä. Ei vaan millään malttaisi jaksaa.

Parempia fiiliksiä muille!

Hei taas!

Täällä edelleen melko oireettomana mennää, pientä pahoinvointia ollut havaittavissa, mut en kyl jaksa uskoa et se olis oire raskaudesta. Toisaalta oon sitä mieltä, et nyt ois voinu tärpätä, ekan kerran huomasin oviksee viittaavia oireita, toisaalta taas tuntuu, et ei oo voinu käyä sellast tuuria, et nyt ois raskaana..hullua. ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella.

mitenkäs kauan teillä muilla on yritystä takana? Ootteko kauan miehenne kanssa seurustellu/ollu kihloissa/naimisissa?
Meillä yritystä maaliskuu -05 lähtien, seurusteltu ollaan 6v. josta kihloissa 4v. , häät sitten joskus :)

Onko teillä muuten valmiiksi mietittynä esim. kummit ja nimet ym? Meiilä on vielä epäselvyyttä, että ketkä ois sitten kummeja, jos se vauva joskus päättää sieltä tulla. Tosin turhaahan se on vielä semmosia pohtia.
Nimi on pojalle jo valmiina mietittynä, se on vähän niinku ""perintönimi"" osittain.. tytölle ei ole nimeä, paljon hyviä vaihtoehtoja kylläkin :)
heh, onhan noita kiva pohtia, vaikka ei tiedä, kuinka kauan vielä menee ennen kuin ovat ajankohtaisia. oon kyllä jo noita nimiä miettiny ennen meidän yrityksen alkua :)

hmm..nyt tais taas juttu venähtää, eikä mulla kyl enää muuta asiaa olekkaan :)
Heipsan!

Hello again!

Ei oireita täälläkään, mutta elelenkin vasta koopeetä 19/25-29.. Eli ens viikon viikonloppua täällä odotellaan ja siihen tuntuu olevan vielä miljoona vuotta!!! Samalla odotan loman alkua (alkaa viikon päästä) mikä osaltaan tekee odotuksen pitkän tuntuiseksi.. Yritän kuitenkin ottaa tämän kierron rennosti -tähän asti on onnistunutkin aika hyvin- sillä edellisten menkkojen yhteydessä putosin aika korkealta. Mulla oli muka lupaavia oireita ja menkatkin kaks päivää myöhässä, mutta kun ei niin ei..

Meillä menee Liljan kanssa kyllä noi ajat ja vuosiluvut harvinaisen hyvin yhteen: Meillä myös yritys alkoi nyt maaliskuussa, seurustellut olen mieheni kanssa parin kuukauden kuluttua 7v., siitä kihloissa 4 v.!!! -toivottavasti sinun miestäsi ei kutsuta Peteksi.. ;))

Kummeista ja nimistä sen verran, et mun mielestä hyvät nimet on jo valmiita, mutta keskustelut miehen kanssa tästä asiasta on vielä kesken ;) Kummiasiaa olen itsekseni joskus miettinyt, mutta selkeitä ehdokkaita ei vielä ole. Kaukaisia asioita molemmat vielä tässä vaiheessa yritystä, mutta hyvä ajanvietegalluppi joka tapauksessa!

Olipas yö. Toista rintaa särkee ihan vietävästi; hengittäessä sattuu ja nänniä puristaessa tulee hieman maitoakin. En ollut saada yöllä nukahdetuksi lapsen kömmittyä meidän sänkyyn.

Voi kun voisin pitää noita raskausoireina, mutta kun selkää särkee. Tuota maidon eritystä on ollut kerran ennenkin kierukan aikoina, enkä varmasti silloin ollut raskaana. Ellei sitten ollut varhainen keskenmeno.

Äääh tätä elämää, alan pikkuhiljaa todella ymmärtämään pitkään lapsesta haaveilevien tuntoja. Nyt on tosin vasta kolmas kierros menossa. Harmittavaa, että kuukautiskierron oireet ovat niin samanlaisia kuin raskausoireet. Kuukautisoireetkin ova tulleet ihan viime vuosina (olen 30 v), nuorempana kuukautiset kun alkoivat aina yllätyksenä.

Täällä kp 26/28-44 ja rinnat menkkamaisen kipeät. Ihan saman tuntuiset kuin viime kierrossa, plääh. Lauantaina teen testin, vaikka en haluaisi kiirehtiä sen kanssa. On kuitenkin kivaa varmistaa (se nega sieltä :(, jotta saa juhlia ihan rauhassa... Ompas taas pessimistinen olo tänään...

Meillä on aika nuori suhde miehen kanssa, mutta tää on nyt ""se oikea"" kuitenkin :). Yritys on aloitettu vuodenvaihteessa, joten nyt mennään 7 kierrosta. Eilen mies kyseli, että pitäisikö niitä ovulaatiotikkuja ostaa meille. Olin aika yllättynyt... En nyt vielä ostanut, vaikka netistä tilasinkin muutaman raskaustestin. Oli muuten todella halpoja apteekin testeihin verrattuna!!!

Nimiä olen vähän miettinyt valmiiksi, mutta ei niistä oikein uskalla puhua ääneen, ennen kuin jotain tulosta alkaa syntymään...

Plussasäteitä!!

Täällä kp 26/28-44 ja rinnat menkkamaisen kipeät. Ihan saman tuntuiset kuin viime kierrossa, plääh. Lauantaina teen testin, vaikka en haluaisi kiirehtiä sen kanssa. On kuitenkin kivaa varmistaa (se nega sieltä :(, jotta saa juhlia ihan rauhassa... Ompas taas pessimistinen olo tänään...

Meillä on aika nuori suhde miehen kanssa, mutta tää on nyt ""se oikea"" kuitenkin :). Yritys on aloitettu vuodenvaihteessa, joten nyt mennään 7 kierrosta. Eilen mies kyseli, että pitäisikö niitä ovulaatiotikkuja ostaa meille. Olin aika yllättynyt... En nyt vielä ostanut, vaikka netistä tilasinkin muutaman raskaustestin. Oli muuten todella halpoja apteekin testeihin verrattuna!!!

Nimiä olen vähän miettinyt valmiiksi, mutta ei niistä oikein uskalla puhua ääneen, ennen kuin jotain tulosta alkaa syntymään...

Plussasäteitä!!

Ihanaa kun aurinko paistaa!!
Mun ja mun miehen suhde on kanssa aika tuore, mutta uskon että ollaa yhdes ""loppuun"" asti, vaikka eihän sitä ikinä tiedä etukäteen. Tää on meidän eka yritys kierto=).
Nimiä ja kummeja mietittiin jo ennen yritystä (hieman suuntaa antavina), mihinkää loppu tulokseen ei olla tultu. Sen näkee vasta sitten kun on se pieni käärö sylissä, että mikä nimi sopis parhaiten.
Olo on vielä ihan normaali, ei oiraita suuntaan tai toiseen, mutta katsellaan ""oire"" tilannettani uudelleen tuossa viikon päästä.
Aurinkoista päivää kaikille.

Helou=)
Lisää taustaa siis...ollaan oltu yhdessä 6.5-vuotta ja kihloissa muutama kuukausi=) Naimisiin ""vuosi vauvasta""-periaatteella eli sitä nyt ei tiedä siiten, että milloin!
Oireita...ei oikeastaan ole mitään. Väsyttää, mutta sekin johtuu valvomisesta...nälkä, mutta se johtuu syömättömyydestä. Eli en keksi mitään oikein oireiksi, vaikka yrittäisin=)
Vauvan nimiä olen miettinyt (mies ei jaksa tuollaisia miettiä vielä=) ja tytön nimiä on muutama; pojan nimi on ollut jo jonkin aikaa jemmassa. Toiseksi nimiksi tulee suvussa menevät nimet ja myös miehestä johtuen toisen kotimaisen nimet on ""listalla."" Kummeja olen miettinyt joskus ja se asia olisi kyllä pohdinnan alla..
Mutta...tsemppailuja kaikille ja toivottavasti meitä onnistaa viikolla 30!!!

Jee, meidän viikko häämöttää.... Muistetaanhan sitten saada paljon plussia tähän ketjuun!!! Mä testailen jo huomenna, mutta tuloksen teille pääsen kertomaan vasta maanantaina... Aika vahvasti odottelen negaa, koska oireet ovat niin menkaamaisia. Sittenpähän saan juhlia ihan rauhassa kaverini häitä :) Toivottavasti vaan joskus tärppäisi...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nega testattu ja yllättävän vähän harmittaa... Ehkäpä se ei ole vielä ihan täysin iskenyt tajuntaan, että taas pitäisi jaksaa odottaa ainakin kuukausi lisää.

Tänään saakin sitten juhlia!!

Ikävää Maria toi negan testaus.. -vietä nyt kuitenkin oikein hauskat juhlat ilman stressiä ja murheita!

Itse kyllä eilen join pari siideriä kun käytiin tanssimassa enkä aio asiasta murehtia; mun menkkojen mahdollinen alku on kuitenkin vasta viikon päästä. Musta pääasia oli, et pääsi paljon tanssimaan ja ilta oli muutenkin hauska! Hauskuus loppuu kyllä pian kun pitää lähteä illaksi töihin... Mutta; enää viisi työvuoroa ennen lomaa :)) Mukavaa viikonloppua kaikille töihin tai vapaalle!

Niagaran putous täällä! Ja vielä laskujen mukaan 4-5pvä etu ajassa ,plääh!..
Meikä varaa ajan akupunktioon, ja jos ei auta niin järeemmät konstit.. =)
noh, uusi kierto ja uudet kujeet.. Tsemppiä vielä vko30 jännääjille !!! +++++

Uusi kierto ja uudet kujeet myös täällä.
Plussia vielä muille jännääjille+++

Tänään alkoi sitten rytinällä. Mitäs mieltä porukka täällä on, että mistä kuukautisten alkupäivä lasketaan, kun lauantaina tuli pieni tuhru, eikä välissä juuri mitään ja tänään alkoi kuukautiset sitten kunnolla?

heipsan!

Ensinnäkin pahoittelut Magille ja Lotalle menkoista :((
Marialle peukut pystyyn, että nega muuttuisi vielä plussaksi!!

Mie vielä porskuttelen hädin tuskin pinnalla; kp26 ja menkkaoireilta nämä mun oireet vaikuttavat (alaselkä kipeä ja pahaolo) Tosin alaselkä mulla oli kipeä, ennen ku alotin pillerit, ei kertaakaa ollu viel pillereiden lopetuksen jälkee..mut ehkä kroppa vast nyt alkaa havahtumaa siihen et en enää syö pillereitä ;)

Aika negatiivisella mielellä täällä siis mennää, tuntuu jotenki niin ""kaukaselta"" ajatus, et tulis plussa. En jaksa siihen tässä kierrossa jostain syystä uskoa..

Ketäs me vielä jännätään? Maria ja Hantta ainakin..Dreamer? Unikko? Vai meneekö nyt ihan metsään mun muisti?
Oikein paljon plussaonnea vielä jäljellä oleville ja menkanneille oikeinoikein paljon onnea seuraavaan kiertoon!!!!

ketäs muita vielä oli?

morjens,täällä taas.

Mulla menossa kp 32/30-34.Tää on piinaavaa tämä odottaminen.Koko ajan pitää käydä tsekkaamassa josko menkat on alkanu.Miksei ne muka tässä kierrossa alkaisi kun on alkanu muissakin,eli yritystä takana n.1,5 vuotta.

Väsymys on ihan törkeä,alavatsan nipistelyt menneet ohi.Mulla on ollu vatsa kyllä jonkin verran sekaisin,mikä on hieman epänormaalia,mistähän moinen???
Ajattelin jos huomen aamulla jo koettaisi onneaan ja tekisi testin.

Kyllä vaan, täällä edelleen odotellaan! Ei oireita eikä mitään uutta muutenkaan auringon alla. Töihin kohta lähdössä mustikkametsässä vietetyn päivän jälkeen :)

Nyt olis sit vihdoin meidän viikko meneillään eli kirjoittelemisiin! Tuloksekkaita jännäyspäiviä kaikille ;))

Yhteistyössä