Vko 16 ja huolet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnis

Vieras
Hei,

olen huolissani, kenties aivan turhaa, mutta..

Pitäisikö liikkeiden jo tuntua, koska olen viikolla 16? Itse en tunne vielä yhtään mitään, vaikka kovasti yritän ""kuulostella"".

Entä vatsan kasvu, eikös se kiihdu vasta viikosta 17 eteenpäin? Oma masuni on vain pieni kumpu ja raskaus varmasti tuntuisi todemalta, jos maha olisi isompi.

Tämä vaihe on aika outo, kun mitään suurempia oireita ei enää ole. Huolettaa kuitenkin kovasti, että onkohan kaikki hyvin.. Ekakertalainen kun olen.

Heippa :-)
Huolehdit ihan turhaan.

Liikkeet alkavat ensisynnyttäjillä tuntua viikon 20 paikkeilla - ne voi tosin tuntea aiemminkin. Itselläni ne alkoivat viime viikolla :-D

Vatsankasvu on puolestaan varsin yksilöllistä. Omani on pyöristynyt vain aavistuksen verran (rv.18+0).

Tiedän kyllä, mistä puhut & ymmärrän tunteesi. Olo on epätodellinen, koska se on aivan normaali. Välillä alkaa väistämättä miettiä, onko kaikki hyvin. Pakko vaan luottaa, että on.. Koitetaan nauttia tästä ihanasta ajasta, eiks vaan?

Kiitos Kukkanen!

Viestisi huojensi mieltäni kovasti. Ihanaa kuulla, että liikkeiden ei tarvitsekaan tuntua vielä, eikä mahankaan olla mikään jätti:)

Otan neuvostasi vaarin, ja opettelen nauttimaan tästä ajasta. Kun vauva syntyy, silloinkin täytyy uskoa siihen, että se selviää elämästä. Nythän vauvamme ovat vielä oikein hyvässä turvassa kohtujemme kätköissä..

Varmaan ihana tunne tuo, kun tunnet vauvasi liikkeet. Sitä minäkin odotan innolla. Ensi viikolla menen neuvolaan, ja siellähän sitä kuulee sydänäänet ja sekin jo varmasti lieventää omaa huolta. Positiivisia ajatuksia meille molemmille!

Heipä hei!

Itse tunsin esikoiseni liikkeet joskus kahdenkymmenen viikon paikkeilla kuten myös nyt toista odotellessa...

Maha ""räjähti"" esikoisen aikana kunnolla esiin vasta joskus seitsemännellä kuulla ja nyt on sitten voinut sanoa ""vauvamahaksi"" joskus viidennellä kuulla....elikkäs ei mitään kiirettä vielä...:) Nauti raskaudestasi!! :)

mä olen viikolla 18+6 ja itsekin olen miettinyt onko kaikki kunnossa kun maha ei kasva eikä potkut tunnu eikä muutenkaan ole aikoihin ollut juurikaan merkkejä/oireita raskaudesta. Olin ultrassa tänään ja kaikki on niinkuin pitääkin. Jokaisen naisen raskaus edistyy yksilöllisesti. :)

Yhteistyössä