vkl isän luona ruokailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä varmaan tekisin kans samoin ku ap. Miks ei mukamas saisi tehdä ruokia valmiiksi mukaan? Eikö se oma tekemä kuitenkin ole parempaa ku ne einekset...? Kovasti kun täälläkin niitä eineksiä joskus tunnutaan haukkuvan....

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä varmaan tekisin kans samoin ku ap. Miks ei mukamas saisi tehdä ruokia valmiiksi mukaan? Eikö se oma tekemä kuitenkin ole parempaa ku ne einekset...? Kovasti kun täälläkin niitä eineksiä joskus tunnutaan haukkuvan....

Jos toi oli tarkoitettu mulle, niin ei meillä eineksi juurikaan syödä. Mutta jos tilanne olisi se, että lapset näkisivät isäänsä vain viikonloppuisin ja isä olisi tosi surkea keittiöhommissa, niin en usko, että lapset menisivät pilalle satunnaisista einesaterioista. Jotkut syö niitä päivittäin ja ovat silti ihan kunnossa, joten ei kai ne kovin vaarallisia voi olla.

mä olen antanu ruoka rahaa... kävivät kyl yleensä aina äitinsä luona syömäs... :laugh: mut annoin lapsille rahaa, et saavat jotai syömistä. joskus söivät koko vkl lihiksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Jos toi oli tarkoitettu mulle, niin ei meillä eineksi juurikaan syödä. Mutta jos tilanne olisi se, että lapset näkisivät isäänsä vain viikonloppuisin ja isä olisi tosi surkea keittiöhommissa, niin en usko, että lapset menisivät pilalle satunnaisista einesaterioista. Jotkut syö niitä päivittäin ja ovat silti ihan kunnossa, joten ei kai ne kovin vaarallisia voi olla.

Ei ollut sulle. :) Vaan ihan yleisisti kun näitä eines keskusteluja täällä on vaan ollut välillä. Ja myönnän että kyllä niitä meilläkin käytetään välillä.

Pakko kommentoida Jeekalle ja muille valmisruoan epäilijöille.
Kaupasta saa nykyään todella hyviä ja terveellisiä valmisruokia, tosin on niitä kamalia, halpoja ruokia myös, mitä en suuhuni laittais.
Olen meinaan ison talon einesruokien kehittäjänä, ja raaka-aineet ja muut valitaan tarkoin, että niissä on haluttu laatu ja tietysti se laatu maksaa vähän enemmän.

Kyllä mäkin vissiin aina välillä Sällille jotain mukaan pakkasin..tosin isä kyllä osas kokata, mut silti :D
Ihan hyvä ideahan tuo on jos se sille miehellekkin sopii, voi olla aika tylyä ja epäluottamuslause jos mitään kysymättä pakkaa ruoatkin mukaan :whistle:

Yhteistyössä