vk24:n kilopinoon kaikki..=)

moikkelis..meitä olikin viime viikolla mukavan monta laihduttajaa kilopinossa :) .toivotaan,että tälläkin viikolla on osanottajia yhtä paljon!

mulla näytti vaaka aamulla 82,1kg eli 0,6kg vähempi kuin viime viikolla.Nyt siis yhteispudotus 12,9kg ;) .

hiukan kyllä ihmetyttää,kun mulla on siis aina lauantaisin se pisteetön päivä,mutta nyt en lauantaina herkutellut muuten kun muutamalla palalla suklaata ja yksillä synttäreillä söin pienen palan kakkua,mutta siinä ne sitten olikin joten luulenpa,että pisteissä pysyttiin,mutta silti eilen vaaka näytti illalla 84kg,vaikken ollut moneen tuntiin syönyt mitään :eek: ja tänäänkin sitten näytti tuon 82,1kg vaikka jo perjantaina näytti 81,8kg,joten mitä tästä opimme..pisteettömät päivät kannattaa pitää ja mässätä silloin myös oikein kunnolla ;) ,no ei kai,mutta ihmetyttää kyllä!!

nyt kun on täällä ollut niin ihanat ilmat niin ollaan oltu kaiket päivät pihahommissa ja eksyin jopa viime viikolla taas muutaman kerran lenkillekkin =) ,joten eiköhän se tästä!!

mitenkäs muilla on viikko sujunut??toivottavasti hyvin ja jos ei niin hyvin niin tällä viikolla sitten uudella tsempillä,eiks jep :D ?
siis hurjasti tsemppiä!!!!


 
Kizi
No niin.......

vaaka näytti aamulla 87 :ashamed:
Elikkä kilo tullu, mut puolustuksena sanottakoon et viime viikon pienempi tulos oli mahataudin aiheuttama!!!!!!!!!
Tänään aloitan syömään rasvanpoltto soppaa joten ens ma nähdään miten on käynyt :)
 
Mimi-79
Heissan! Mulla vajaan 2 viikon tulos -1,8, siis tosi hyvin. Kokonaispudotus -17.5. Semmonen 2-3 kiloa jäljellä. Ja sen jälkeen alkaa tasapaino viikot. Ja sen jälkeen saa painonvartijoiden kunniajäsenyyden. Oikein hyvää kesää kaikille kilopinolaisille!
 
Tintti1010
Heips! -400 grammaa näytti vaaka ja olen kyllä tosi tyytyväinen koska tuli hieman herkuteltua viikonloppuna... :whistle: :p ...enkä oo ollu ees ihan viikkoa laihiksella! Tästä se lähtee!!!! :D
 
Mia76
Mä olisin uutena tulokkaana ilmoitellut sitä lähtöpainoa
runsas 160 senttinen runkoni painoi viime viikolla 73,7 kg, nyt sitten 73,5.
Liikuntaa pitäisi lisätä, mutta pirun hankalaa on liikkua kepeillä *seliseli*. Ehkä noiden herkkujen vähentäminenkin voisi auttaa; vai mitäs luulette :p
Lintsillä käytiin koko perheen voimalla perjantaina ja söin siellä tällä kertaa vaan yhden hattaran.Kaveri ties muuten kertoo, että hattaraan käytetään n 1,5 palaa sokeria! Mähän laitan teehen sen kaksi vähintään...Eli ei paha juttu sitten loppujen lopuksi-tavaksi tuskin tulee kun oli niin kallista (2,30?).

Ai niin, tavoitepainoksi olen näin aluksi aatellut 65kg tän kesän aikana...

ans kattoo miten ämmän käy
 
terve!!!
jostain on tsemppiä saatava.......
alku paino 70kg ja tavoite 65 alapuolel......
Aloin lihattomalla ja makeattomalle kuukaudelle.........vaatii selkärankaa mutten kyllä nyt anna periksi ja elimistö puhdistuisi samalla......
 
Kaneli 77
Heiputi vaan kaikille! =)
Eilen kävin taas terveyskeskuksen vaa`assa ja painoa oli 61,3kg.
Vielä olis semmoset 4-5kiloa pudotettavana.
Eiköhän nuokin kilot putoo pian sillä oon päässyt aikas hyvään vauhtiin. Viimesen kahden kuukauden aikana on pudonnut kiloja huimat 13kg. Oon tosi tyytyväinen itseeni! :) :) :)
Tsemppiä kaikille muillekin laihislaisille ja aurinkoista kesää!!!!!!
B) B) B) B) B)
 
hypätään nyt sitten mukaan tähän. kääääk... tänä aamuna paino oli 79.5 ennenku olin kerenny ahmimaan neljä neekerinsuukkoa :/ . mutta miten mä saan tän kauheen makeen himon loppumaan.. Please vinkkejä kaivataan....
 
merika
MITEN tämä kilopino toimii? lasketteko te kaikki pisteitä vai jokainen tavallaan? Miten muuten jos laskis niitä pisteitä- miten imetys vaikuttaa pisteiden määrään.
Tulisin mielelläni mukaan- painoa on tuollaiset 92,2 kg ja pituutta 178cm eli vähän on päässyt kertymään ylimääräistä. Raskaudesta ei ole jäljellä kuin viitisen kiloo, mut muuten sitä sit onkin. Tyttöni on 1,5kk ja imetän häntä. makeehimo vaivaa taas -raskaana kun olin ei ahemmin tehnyt hyvyyksiä mieli.
 
heipa merika. koskas tarkalleen sait vaavisi? mulla myös imetys käynnissä ja kauhee makeen himo vaivaa... typy synty 24.04. minä en laihduta vielä mutta katselen mielenkiinnolla mitö muut antais vinkeiks jotta alkais syödä terveellisemmin ja lopettas täs ahmimis hulluuden... sitä päivikin puhumaa jutskaa pitäs päästä kokeilemaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2004 klo 09:57 merika kirjoitti:
MITEN tämä kilopino toimii? lasketteko te kaikki pisteitä vai jokainen tavallaan? Miten muuten jos laskis niitä pisteitä- miten imetys vaikuttaa pisteiden määrään.
Tulisin mielelläni mukaan- painoa on tuollaiset 92,2 kg ja pituutta 178cm eli vähän on päässyt kertymään ylimääräistä. Raskaudesta ei ole jäljellä kuin viitisen kiloo, mut muuten sitä sit onkin. Tyttöni on 1,5kk ja imetän häntä. makeehimo vaivaa taas -raskaana kun olin ei ahemmin tehnyt hyvyyksiä mieli.
moikka!

tää toimii kuule niin,että täällä me laihduttajat "kokoonnutaan" vaihtelemassa kuulumisia :) .

maanantaisin minä(välillä joku muukin on kerinnyt ennen minua) aina tämän tänne laitan ja siihen sitten tosiaan ilmoitellaan viikon tuloksia sekä muitakin kuulumisia pitkin viikkoa ja mieltä kaihertavia asioita eli voin suositella..täältä saa kummasti lisätsemppiä ;) !!

ja täällä kukin laihduttaa omalla tyylillä eli ainakin minä käytän tuota painonvartijoiden romppua apuna,mutta taitaa mukana olla ihan muitakin kuin pointseja laskevia eli tänne sopii kaikki mukaan!

noista imetyspisteistä en uskalla mennä sanomaan enää mitään,sillä minä muistin,että imetyspisteet ovat 6 tai 8 lisää tav.pisteiden päälle,mutta justiinsa joku tässä väitti muuta eli ne vastatkoon keillä on uudempaa tietoa!

ja makeanhimoon ainakin jollain auttaa kromi,mutta omakohtaisia kokemuksia mulla ei siitä ole!

myös nuo valion sokerittomat mehukeitot on hyviä ja kalorittomia eli kannattaa katsoa sitten herkuiksi jotain mahdollisiman kevyitä,jos jotain herkuttelee :p !
 
mammu09
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2004 klo 13:19 viisikko kirjoitti:
55,3 eli 300g pudonnut

:x tällä tyylillä; vähän liikuntaa ja herkuttelua...ei kyllä kovin putoa, hävettää kun ei osaa pitää näppejään erossa herkuista :ashamed: :ashamed:
Mutta eihän sulla yhtään ylipainoa ole?? Tai sitten olet mahdottoman lyhyt...???:) Minulla 59kg ja pituutta 165, eli ok..
 
Mä taidan liittyä teidän seuraanne! On ainakin jotain mikä saattaisi antaa lisämotivaatiota! Just käväsin vaa´alla ja 73,6kg näytti. Eli reilut kymmenen kiloa pitäisi "tiputtaa" kyydistä... Mulla nää kilot jäänteitä raskausajalta, kaiken kaikkiaan tuli reilut 25kg :whistle:
Synnytys ja imetys tiputti hyvin puolet ylimääräsestä, loppujen eteen täytyy sitten tosissaan tehdäkkin jotain!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2004 klo 12:13 hipsu kirjoitti:
Mä taidan liittyä teidän seuraanne! On ainakin jotain mikä saattaisi antaa lisämotivaatiota! Just käväsin vaa´alla ja 73,6kg näytti. Eli reilut kymmenen kiloa pitäisi "tiputtaa" kyydistä... Mulla nää kilot jäänteitä raskausajalta, kaiken kaikkiaan tuli reilut 25kg :whistle:
Synnytys ja imetys tiputti hyvin puolet ylimääräsestä, loppujen eteen täytyy sitten tosissaan tehdäkkin jotain!
jeps..tervetuloa mukaan vaan!!!
huomenna ilmestyykin jo uusi kilopino :) .
kivasti tässä on taas porukkaa mukana,kun välillä oli jo viikkoja jolloin meitä oli max.5,mutta nyt meitä on jo paljon enemmän ja kaikki mahtuu mukaan milloin vaan :) !
 

Yhteistyössä