vk21:n kilopino..kaikki mukaan!!!

moikkelis!!mitenkäs on "laihdutuskavereilla" viikko sujunut?
mulla ihan mukavasti,sillä vaaka näytti -0,5kg vähempi kuin viime viikolla eli painoa nyt 82,8kg :) .
kokonaispudotus vuoden alusta siis 12,2kg =) .
liikunta on jäänyt taas niin vähäselle,että oikein harmittaa,mutta kun mulla on iskenyt flunssa :/ ja noita piha ja remonttihommia piisaa niin paljon,että ei oo paljoa lenkille ehtinyt!
hurjasti tsemppiä kaikille..toivottavasti saatais jotain lisäelookin tähän kilopinoon kun uhkaavasti tää rupee hiljenemään :( !!
 
Voisinkos liittyä mukaan? Mulla olis tällä hetkellä n. 4 kg pudotettavaa. Olen aikaisemmin pudottanut painoani n. 10 kg, mutta näyttää siltä, että se olisi tulossa kaikki takaisin. Eli nyt tää hyvänsyönti saa kyllä loppua, en halua takaisin samoihin mittoihin.....
 
Heippistä taas, niin on taas yksi viikko enempi takana :)... Viime viikon tulos -0,5 kg eli tasasen tahtiin näyttää tippuvan tuo puol kiloa per viikko mutta hyvä niinkin :). Mulla kanssa jäänyt viimenä parina viikkona liikunta vähiin isännän kiireiden vuoksi mutta josko nyt taas kun on sillä työt helpottanu ni löytyis mullekin omaa aikaa senvertaa että pääsis taas lenkeillä käymään :). Painoa nyt siis 79,5 , tulikin hyvä mieli kun alko uudella numerolla jo paino (lähtöpaino 82,5) eli tässä sitä hissukseen puskutellaan kohti pienempiä lukemia :). Enempi porukkaa olisi tosiaan kiva saaha tähän pinoon, tuntuu että tarviis itekin välillä joltain potkua `persuukseen`. Mutta tsemppiä kaikille `kanssasisarille`edelleen, annetaan kiloille kyytiä, kukin omalla vauhdillaan :).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 09:39 Maikkis kirjoitti:
Voisinkos liittyä mukaan? Mulla olis tällä hetkellä n. 4 kg pudotettavaa. Olen aikaisemmin pudottanut painoani n. 10 kg, mutta näyttää siltä, että se olisi tulossa kaikki takaisin. Eli nyt tää hyvänsyönti saa kyllä loppua, en halua takaisin samoihin mittoihin.....
Maikkis..olet enempi kuin tervetullut mukaan eli oikein lämpimät tervetulotoivotukset sinulle :) !!!
ja neilikka:hyvinhän se menee juuri noin,että putoaa sen 0,5kg viikossa,jospa se sitten pysyy paremmin poissakin..ainakin näin olen kuullut ;) .
ja porukkaa tosiaan kaivataan lisää..minä oon kaikille yrittänyt mainostaa,muttei oo oikein tuntunut tepsivän,joten kaikki kilopinolaiset..innolla etsimään uusia jäseniä kilopinoon,eiks jep ;) ?!
 
Sidney
No nyt tuo meijän vaaka joka on näyttänyt jo pitkään 98 kiloo näyttää vaatteet päällä 95 kiloo, eli tosta vaatteet pois, mutta on ainakin pudotusta tullut...
Mutta saattaa johtua siitä, että jos nyt olis hoitojen avulla tärppinyt!! Joten mä nyt jään hieman taka-alalle hetkex tässä laihduttamisessa että vaavi saa hieman ruokaakin!! No eihän sitä vielä tiiä että onko ees tärppinyt, mutta kattelen taka-alalla hieman :whistle: :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 12:53 Sidney kirjoitti:
No nyt tuo meijän vaaka joka on näyttänyt jo pitkään 98 kiloo näyttää vaatteet päällä 95 kiloo, eli tosta vaatteet pois, mutta on ainakin pudotusta tullut...
Mutta saattaa johtua siitä, että jos nyt olis hoitojen avulla tärppinyt!! Joten mä nyt jään hieman taka-alalle hetkex tässä laihduttamisessa että vaavi saa hieman ruokaakin!! No eihän sitä vielä tiiä että onko ees tärppinyt, mutta kattelen taka-alalla hieman :whistle: :p
no niin..hienoa!!täällä peukutellaan,että vaavi masussa kasvais ja että saisit oikeen hyvällä omalla tunnolla ruveta kerryttämään painoa ja kasvattamaan masua ;) :D !
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 13:15 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 12:53 Sidney kirjoitti:
No nyt tuo meijän vaaka joka on näyttänyt jo pitkään 98 kiloo näyttää vaatteet päällä 95 kiloo, eli tosta vaatteet pois, mutta on ainakin pudotusta tullut...
Mutta saattaa johtua siitä, että jos nyt olis hoitojen avulla tärppinyt!! Joten mä nyt jään hieman taka-alalle hetkex tässä laihduttamisessa että vaavi saa hieman ruokaakin!! No eihän sitä vielä tiiä että onko ees tärppinyt, mutta kattelen taka-alalla hieman :whistle: :p
no niin..hienoa!!täällä peukutellaan,että vaavi masussa kasvais ja että saisit oikeen hyvällä omalla tunnolla ruveta kerryttämään painoa ja kasvattamaan masua ;) :D !
Kiitoksia!! Mutta jos esikon mukaan mennään (mikäli nyt ollaan raskaana oireet ainakin viittaa vain siihen, mutta en uskalla toivoo, ku on niin paljon pettymyksiä jo takana!! Tää plussa tulee jos tulee ekasta IUI:sta) niin painoo ei tuu ku muutama kilo jotka lähtee laitoksella pois, mutta sitten jää tää mitä on ollukin ennen raskautta!! Esikolla painoin kanssa semmoset 92 ja painoo tuli semmoset 6 kiloo 7 kiloo, mutta imetyksen jälkeen paino nousikin lähemmäs tonne 100 kiloon!! :eek:
No mut jos nyt osattais sitten olla ahmimatta imetyksen jälkeen/aikana... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 13:22 Sidney kirjoitti:
Kiitoksia!! Mutta jos esikon mukaan mennään (mikäli nyt ollaan raskaana oireet ainakin viittaa vain siihen, mutta en uskalla toivoo, ku on niin paljon pettymyksiä jo takana!! Tää plussa tulee jos tulee ekasta IUI:sta) niin painoo ei tuu ku muutama kilo jotka lähtee laitoksella pois, mutta sitten jää tää mitä on ollukin ennen raskautta!! Esikolla painoin kanssa semmoset 92 ja painoo tuli semmoset 6 kiloo 7 kiloo, mutta imetyksen jälkeen paino nousikin lähemmäs tonne 100 kiloon!! :eek:
No mut jos nyt osattais sitten olla ahmimatta imetyksen jälkeen/aikana... :whistle:
no niin..toivotaan kovasti,että vauva masussa jo kasvaa :) .
minulla on muuten kanssa ollut molemmissa raskauksissa niin,että esikosta olin ns.normaalipainoinen,kun aloin häntä odottaa ja raskausaikana tuli 8kiloa,jotka lähti heti synnytyksen jälkeen pois muutaman lisäkilon kera eli olin vielä 6kiloa kevyempi kuin ennen odotusta :) .
mutta minulle ei tämä kotona olo sovi vaan silloin nousee kilot ja kuopusta kun aloin odottaa niin painoin 94kg,mutta raskausaikana ei tullut yhtään painoa lisää ja synnytyksen jälkeen olin 11,5kg kevyempi kuin énnen odotusta :D ,mutta kuinkas kävikään..kun poika oli reilun vuoden niin havahduin,että taas on kaikki paino tullut takaisin ja niitä tässä nyt sitten vielä pudotellaan urakalla!!
eli toisin sanoen minulle sopii nuo raskaudet,muttei tämä kotiäidin homma ;) !!
nyt mentiin taas niin aiheen vierestä kun hiukankin,mutta väliäkös hällä mitä tässä kilopinossa jutskaillaan,kun kerran nuo painonilmoittelijat ovat niin vähissä ;) !!!
tulethan sitten kertomaan kun varmistuu,että vaavi massussa kasvaa,jookosta??!!
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 18:11 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 13:22 Sidney kirjoitti:
Kiitoksia!! Mutta jos esikon mukaan mennään (mikäli nyt ollaan raskaana oireet ainakin viittaa vain siihen, mutta en uskalla toivoo, ku on niin paljon pettymyksiä jo takana!! Tää plussa tulee jos tulee ekasta IUI:sta) niin painoo ei tuu ku muutama kilo jotka lähtee laitoksella pois, mutta sitten jää tää mitä on ollukin ennen raskautta!! Esikolla painoin kanssa semmoset 92 ja painoo tuli semmoset 6 kiloo 7 kiloo, mutta imetyksen jälkeen paino nousikin lähemmäs tonne 100 kiloon!! :eek:
No mut jos nyt osattais sitten olla ahmimatta imetyksen jälkeen/aikana... :whistle:
no niin..toivotaan kovasti,että vauva masussa jo kasvaa :) .
minulla on muuten kanssa ollut molemmissa raskauksissa niin,että esikosta olin ns.normaalipainoinen,kun aloin häntä odottaa ja raskausaikana tuli 8kiloa,jotka lähti heti synnytyksen jälkeen pois muutaman lisäkilon kera eli olin vielä 6kiloa kevyempi kuin ennen odotusta :) .
mutta minulle ei tämä kotona olo sovi vaan silloin nousee kilot ja kuopusta kun aloin odottaa niin painoin 94kg,mutta raskausaikana ei tullut yhtään painoa lisää ja synnytyksen jälkeen olin 11,5kg kevyempi kuin énnen odotusta :D ,mutta kuinkas kävikään..kun poika oli reilun vuoden niin havahduin,että taas on kaikki paino tullut takaisin ja niitä tässä nyt sitten vielä pudotellaan urakalla!!
eli toisin sanoen minulle sopii nuo raskaudet,muttei tämä kotiäidin homma ;) !!
nyt mentiin taas niin aiheen vierestä kun hiukankin,mutta väliäkös hällä mitä tässä kilopinossa jutskaillaan,kun kerran nuo painonilmoittelijat ovat niin vähissä ;) !!!
tulethan sitten kertomaan kun varmistuu,että vaavi massussa kasvaa,jookosta??!!
Juu ei oo oikeen ilmeisesti kiinnostuneita tähän kilopinoon!! Juu tulenhan mä ilmoittamaan jos ollaan raskaana, mutta nyt ajattelin pitää tervettä linjaa tosiaan jo odottaessakin, mutta en laihduta sillon!! :ashamed:
Juu se on kumma juttu miten tää paino rupee nousemaan raskauden jälkeen, mutta pitää vaan toivoo, että saisi pidettyä sen sitten alhaalla mikäli ei tuu paljoo painoo...Massaa on kyllä taas valmiiksi joten ei oikeen usko, että sitä kauheesti tulee lisää!!
Mä ajattelin tänää käyä apteekissa hakemassa testin ja huomenna kun on pp10 niin testata mitä tuo testi näyttää...Voi olla että on liian aikaista, mutta sitten jos menkat ei ala niin testaan uudelleen!! :ashamed: :whistle:
Hyvää päivänjatkoa ;)
 
Hurjasti anteeksipyyntöjä, etten ole muistanut kirjoittaa tekemisiäni/painonkehitystä viime viikolla.Mukana olen kuitenkin ja ajatuksissani olette kanssasisaret.. Lasten kanssa on mennyt nuhaneniä pyyhkiessä ja yskänlääkettä/korvalääkettä kiikuttaessa, joten tämä koneella olo on ollut vähäisempää..
Joka tapauksessa tällä viikolla puntari näytti 70.6 maanantaina, siispä tammikuusta on tultu alas 16.8 kg!!!Jee, ja arvatkaapa mitä?
Mies antoi synttärilahjaksi rahat ja sanoi, että nyt menet uusimaan vaatekaapin sisällön, eikä takaisin ole tulemista ennenkuin rahat on loppu. Olo oli todella onnellinen kun pystyi ostamaan vaatteita muualtakin kuin kokoluokasta mahtavan suuri..Kaikille tsemppiä matkalla tavoitteeseen, oli se sitten pieni tai iso :D
 
vautsi vau Memmu..sullahan on jo upee suoritus :D ja kun tuota tahtia jatkat niin et säkään täällä kauaa enää meille seuraa pidä,mutta sehän se on tämän kilopinon tarkoituskin,että kevennytään ja saadaan kadota näkyvistä ;) !!
ja anteeksi saat ihan varmana..eihän tänne ees oo pakko joka viikko ilmoitella ja tiedän kyllä mitä puuhaa se on kun lapset ovat kipeitä ja niille pitää tuputtaa väkisin lääkettä ja nenäliinaa yms.!
mulla on kans iskenyt kesäflunssa eikä meinaa helpata sitten millään!!
piti vielä kysyä memmu,että milläs tyylillä sä laihdutitkaan??laskitko pisteitä vaiko jotenkin muuten?ajattelin vaan kun noin hienosti oot saanut painon tippumaan :D !!hienoa!!
ja se muuten on hienoa,kun huomaa aina vaan mahtuvansa pienempiin vaatteisiin ja ihanaa on myös se,ettei enää tarvitse mennä ns.mummoosastolle vaan saa ostaa itselleen semmoisia nuortenvaatteita mitä tämän ikäiselle "kuuluukin".. :) .
 
Sidney
PP10 ja testi näytti negaa, joten mä taijan sittenkin pysyä vielä täällä laihduttajissa... :'(
Ei onnistu ei meillä tää yrittäminen näemmä hoidoillakaan!! :(
No mut ehkä me vielä joskus saahaan se pikkukakkonen :ashamed:
 
Katselin vanhoja viikkolistoja; viikolla 8:n paino oli 53.8kg. Sitten tulikin "kaikenlaista" ja jäi liikkuminen vähiin tuoden herkuttelun tilalle... :ashamed:

Eilen vaaka (tuli uusi takuusta :) )näytti 55.3kg, elikkäs siitä aloitan jälleen :x :D
 
Heippa hei kaikille! :)

Ensimmäistä kertaa seikkailen näillä sivuilla, mutta terveemmät elämäntavat tällä viikolla aloittaneena kiinnostuin ryhmästänne. Elikkäs, miten homma toimii? Otatteko mukaan myös lapsettomia (toiveissa kyllä lähivuosien aikana) vasta-alkajia? Puntari näytti aamulla yheksääkymppiä ja parikymmentä kiloo ois tarkoitus pitkällä aikavälillä pudottaa. Tuskaiselta tää nyt aluksi tuntuu, mutta uskon itseeni. Vielä nää kilot tästä lähtee! :) Tsemppiä kaikille ja onnitteluja välitavoitteisiin päässeille!
 
Rasseli
Heips!

Mahtuistkos vielä yksi laihduttaja mukaan??? Tarkoituksena olisi saada reilu kymmenisen kiloa pois, ja tukea ja vinkkejä ottaisin ilomielin vastaan :)

Kertokaa siis millä ootte saanut noin hyviä tuloksi aikaseksi. Tällähetkellä mun laihdutuskeinona on imetys ja kävely 4 kk ikiliikkujan päikkäreitten aikaan
 
jee..kaikki ovat todella tervetulleita mukaan :D :D !!!
ja tässä kilopinossa ei ole mitään muita kriteereitä kun että laihduttaja on..tai no,ei välttämättä tarvii ees laihduttaa,sillä saahaan täällä käydä muutenkin höpisemässä,jos mieli tekee ;) !
siis ihan kaikenkokoiset,-näköiset ja -oloiset ovat enemmän kuin tervetulleita mukaan!
kilopino laitetaan aina joka maanantai tänne ja siihen sitten pinolaiset ilmoittelee tiputuksia tai plussia ja muukin höpinä on suotavaa :) !!
ja sidneylle vielä:voi miten ikävää,mutta uskon kyllä,että teille se pikkukakkonen tulee vielä!!
 
Mä tulen kans tänne! =)
Vau Memmu, olipas mieheltäsi kivasti tehty! Oli varmaan mukavaa päästä ostoksille vähän kevyempänä.

Mulla olis tässä muutama kilo, jotka haluaisin pois. Nyt näyttää vaaka 59,5 joten kilon puolitoista on lähtenyt pois. Tähtään tuonne 53 kiloon ehkäpä... Tai no katsellaan, aloin juuri käymään tauon jälkeen punttisalilla, siitähän se paino voi tietysti noustakin, mutta onneksi se on vain lihasta! =) =)

Mulla on kamala karkkihimo, mutta nyt olen yrittänyt etten söisi kuin viikonloppuna. Viikolla yritän sitten sinnitellä ilman. Saas nähdä onnistuuko... :whistle:
 

Yhteistyössä