merelle
mulla tullu painoa 3kg takas!!!!! plaah, eli nyt painoa 59kg, kyllä masentaa :headwall: :headwall: noh tänään on taas spinninkiä ja namit heitän missä pippuri kasvaa!!!! \|O \|O \|O \|O
Kiitti vaan Mulla ei näköjään menkat vaikuta painoon, eilen juuri alkoi. Toivottavasti se ei näy sitte ensi viikon tuloksessa. Joo ensiviikolla sitten ehkä sun tulos on tuo-1.1kiloo toivotaan ainakin! Yritäppä taistella kiloja vastaan tosissaan niin mä uskon että sinä voitat nehän on vain rasvaa joka sulaa kun niitä muistaa lämmittää eikä heitä kylmää päälle eli lisäpotkua vaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2004 klo 19:23 viidenäiti kirjoitti:Täällä plussaa +600g...Menkkojen pitäs tulla ihan näinä päivinä, joten on varmaan sitä. Oon liikkunut ihan mukavasti. Yritän joka viikko liikkumalla kuluttaa 2000kcal, sitten ei tarvitse olla niin tarkkana mitä syö. Tai tietenki jos ois tarkkana niin sittenhän niitä miinuksia tulis vaikka ois kuinka menkat tulossa...No eihän tässä kiirettä ole. Harmittaa vain kun tuli uhottua noita miinuksia ja unohdin koko menkat.....Mutta ens viikkoon sitten.
Heinoa Rile-x !!! sulla on ollut hieno viikko ja niiin on monella muullakin...=) Hyvä te!!