vituttaa! muilla samanlaisia kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jessi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jessi"

Vieras
erosin pitkäaikaisesta poikaystävästäni vähän yli kuukausi sitten. mielestäni meidän suhteessa ei koskaan ollut mitään vikaa eikä ongelmia, mutta mies halusi erota syidensä takia. Olen itkenyt ja itkenyt ja ollut syömättä ja tuntuu että kaikki kaatuu päälle enkä jaksa enää näin.
Näimme eilen ja juteltiin niitä näitä. Mies sanoi että hänen pitää vielä illalla olla kavereiden kanssa, joten hän saattoi minut kotiin. Yöllä kuitenkin näin hänen autonsa erään naisen talon edessä, kenen kanssa hänellä on ollut pientä sutinaa eromme jälkeen. aamulla kun kävin kaupassa, huomasin, että auto on vieläkin siinä...
pisti oikeasti niin paljon vituttamaan! ensinnäkin se, että mies valehtelee mulle päin naamaa ja heti eron jälkeen alkaa yrittämään muita naisia! ja tuo nainen on vielä sellainen ketä on pannut kaikkia tämän kaupungin miehiä... ja aina kun olemme samaan aikaan esim baarissa niin nainen tulee niin tahallaan kuin olla ja voi halailemaan ex-miestäni naamani eteen ja seuraa, että varmasti näen mitä hän touhuaa! Olen itkenyt miehen perään, mutta nyt tuntuu siltä, että pitäkööt sen horon minä haluan jatkaa elämää vaikka se niin helvetin vaikeaa onkin, koska rakastan miestä vieläkin... Siinäpä saa horo ex-miehestäni sitten jämäpalat.

Parasta mitä voit tehdä on näyttää miehelle ym että sulla menee todella hyvin!
Ei ole sunarvonen tapaus ja ovat ansainneet toisensa. Sä ansaitset parempaa!

olen yrittänytkin esittää että mulla menee tosi hyvin ja teen kaikkea mukavaa mutta sitten kun mies yleensä kirjoitttaa mulle facebookissa kyselee niitä näitä esim. mitä kuuluu, niin sitten alan itkemään sille kuinka ikävä mun on sitä. haluaisin että mies joskus vielä haluaisi mut takaisin mutta en usko että niin tapahtuu... ja itse siinä vaiheessa en varmaan edes haluaisi miestä takaisin, mutta jos se nyt tulis tohon oven taakse ja sanoisi että haluaa mut takaisin, niin olisin kyllä niin tyhmä ja suostuisin.

Yhteistyössä