Vitun julkkikset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Olin tuossa la käymässä kuppilassa, jossa sit sattumalta istui myös mika kallio ystävineen. En kai mä edes tuntenu koko jätkää, jos mies ei ois rynnänny sinne nimmaria ottamaan. Sit loppu illasta mies heilu kameran kanssa ja tämä porukka kävi meiän kimppuun sanallisesti, että ei saa ottaa kuvia, koska he ovat siellä! Mä sanoin, että et sä varmaan sääntöjä tänne baariin latele. Koko jengi kävi mun kimppuun, tuli semmosta tekstiä et huh huh!! Olin vaikka mikä pikkuhuora heidän mielestään!
Eipä mtn, voi olla et kuvat ja tekstit lähtee seiskaan, mun kans ei pelleile!
Ihme pelle, raha pikkusen noussu nuppiin!!

No kai nekin haluis olla rauhassa iltaa istumassa ilman, että nimmarinpyytäjiä ja kameran kanssa heilujia parveilee ympärillä. Yksityisyys heillekin siis. Mutta totta on silti, että käsiksi ei saa käydä eikä huoritella tms.

Kuka hiton Mika Kallio???

No, yleensä ravintoloissa on valokuvauskielto.
Muistan että esim. penkkari- ja lakkiaisbileissä keskusteltiin hovin kanssa, jotta päästiin kuvaamaan luokkakavereita illalla. Mutta yleensä ravintolassa ei saa kuvata ainakaan muita seurueita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
No emmä ainakaan ois tykänny,jos oisin ollu kavereitten kans iltaa viettää et joku tulee nappaa kuvia ja pyytää nimmaria.

Sen ympärillä pyöri koko illan porukkaa ja mun mies otti kuvia ihan meidän omasta porukasta! Ei todellakaan siitä pellestä! He sattuivat vaan oleen siinä likellä. Minä kyllä otin sitten kuvan siitä, kun ne riekku siinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:

Muistan että esim. penkkari- ja lakkiaisbileissä keskusteltiin hovin kanssa, jotta päästiin kuvaamaan luokkakavereita illalla. Mutta yleensä ravintolassa ei saa kuvata ainakaan muita seurueita.

mistäs alkaen ravintoloissa on ollut kuvauskielto? en oo meinaa kuullu

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:

Tässä kuppilassa on saanut aina ottaa kuvia.
Ja jos he halusivat olla rauhassa, niin ei takuulla kannata tulla muutaman tuhannen asukkaan kylään baariin, missä takuulla kaikki vieraat erottuu joukosta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kai ne haluais olla rauhassa, ilman että juntit tunkee pyytään nimmaria, ja yhteiskuvia...

Minä en ole hänen nimmariaan ollut vailla, kun mua ei kenenkään käden jälki kiinnosta! Ja samanlainen juntti se on sekin! Kyllä minäkin halusin olla rauhassa baarissa ilman että kaikenmaailman pellet alkaa huutaan ja vittuileen!

kallio.jpg

tossa vielä kuva :D

Ihmisiä saa julkisilla paikoilla kuvata ilman kuvattavan lupaa, samoin esimerkiksi ajoneuvoja, rakennuksia ja onnettomuuksia.

Julkisia paikkoja ovat kaikki sellaiset paikat, joihin on vapaa pääsy. Kadut, kaupat, ravintolat, koulut, terveyskeskusten odotustilat ja vastaavat ovat julkisia paikkoja. Kuvaaminen on sallittua myös toimistoissa, virastoissa ja vaikkapa tehtaissa, jos niihin pääsee vapaasti.
Julkisella paikalla otettua kuvaa ei saa julkaista loukkaavassa yhteydessä tai jos kuva itsessään on kuvattavaa loukkaava.
Loukkaavan tai loukkaavassa yhteydessä kuvan julkaissut voi syyllistyä kunnianloukkaukseen, törkeään kunnianloukkaukseen tai oikeudettomaan yksityiselämään liittyvän kuvan julkaisemiseen. Kunnianloukkaus on törkeä, jos se tehdään joukkoviestinnässä tai jos aiheutetaan kuvatulle suurta kärsimystä tai erityisen tuntuvaa vahinkoa. Nettikin on joukkoviestintää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
loppuillasta mies heilu kameran kans :whistle: voi olla etten minäkään olis tykänny :kieh:

Mies kuvas ihan meidän omaa porukkaa, he sattuivat olemaan likellä, vaikka eivät miehen kuviin ees osuneet!

joo no ymmärsin tosta alkuviestistä että mies on siellä kännissä heilunu kameran kans ja pelleilly ties mitä :whistle:
mut joo,törkeesti kyllä käyttäyty jos ne ei kerta miehen ottaiin kuviin edes osunu! :o :/

joo asiatonta käytöstä oli jos ette tosiaan kuvannut heitä. ymmärrän kyllä senkin et haluavat istua rauhassa iltaa ilman nimmarin metsästäjiä.. eikä puolustus ole pikkuinen paikka. kai tällaisten tuppukylienkin (missä itsekin asun) asukkaiden pitää omata tavat.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
joo asiatonta käytöstä oli jos ette tosiaan kuvannut heitä. ymmärrän kyllä senkin et haluavat istua rauhassa iltaa ilman nimmarin metsästäjiä.. eikä puolustus ole pikkuinen paikka. kai tällaisten tuppukylienkin (missä itsekin asun) asukkaiden pitää omata tavat.

Juu, mutta minä en ole hänen nimmariaan halunnut! Muita se tuntui koko illan kiinnostavan, porukkaa pyöri jaloissa ja tarjoajia riitti! Myöskään mieheni ei häntä ahdistellut sen enempää, kun puoli minuuttia, eli nimmarin ajan. Minuun taisi purkaa kokoillan patoutumat!
Kyllä nauratti miten akoista tulee keikisteleviä hienohelmoja kun pääset julkkisten lähelle =)
Istuttiin viereisessä pöydässä, niin välillä seurasin huvittuneena tilannetta :whistle:

Yhteistyössä