Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:ai ne on nyt sit kaikki julkkikset vitun julkkiksia? :saint:
mun mielestä tossa asiassa pelleltä kuulostaa se sinun miehes.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:ai ne on nyt sit kaikki julkkikset vitun julkkiksia? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi tietäjä:Ravintolassahan ei saa ottaa valokuvia. Kai sen jokainen tietää!
Alkuperäinen kirjoittaja yksi tietäjä:Ravintolassahan ei saa ottaa valokuvia. Kai sen jokainen tietää!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ravintolassa ei saa ottaa valokuvia. Ihan pinenä selvennyksenä vaan. En yhtään ihmettele, että hermostuivat!
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja yksi tietäjä:Ravintolassahan ei saa ottaa valokuvia. Kai sen jokainen tietää!
siis kuinka niin ei saa? ravintola on julkinen tila...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ravintolassa ei saa ottaa valokuvia. Ihan pinenä selvennyksenä vaan. En yhtään ihmettele, että hermostuivat!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja yksi tietäjä:Ravintolassahan ei saa ottaa valokuvia. Kai sen jokainen tietää!
siis kuinka niin ei saa? ravintola on julkinen tila...
Ei saa. Ainakaan Helsingin ravintoloissa. Siellä jokainen on yksityishenkilö ja voi tulla kiusallisia tilanteita jos joutuu kuviin tahtomattaan jne. Näin meille on ainakin sanottu esim. Minun polttareissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:ai ne on nyt sit kaikki julkkikset vitun julkkiksia? :saint:
Ai miten niin???
Jos hän oli yksi sadasta nimmarin pyytäjästä??
Ei hän ole heitä häirinnyt sen enempää!!
Alkuperäinen kirjoittaja julkkisen ystävä:Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:ai ne on nyt sit kaikki julkkikset vitun julkkiksia? :saint:
Ai miten niin???
Jos hän oli yksi sadasta nimmarin pyytäjästä??
Ei hän ole heitä häirinnyt sen enempää!!
Joo ajatteleppas jos itse olisit tilanteessa että istuisit kavereiden kanssa baarissa ja koko ajan ramppais porukkaa pyytämässä nimmareita. Kyllä varmaan multakin jossain vaiheessa palais pinna jos ei sais hetken rauhaa. Ja siitä kuvaamisesta, noi määrätyt lehdet kun kirjoittaa ihan mitä vaan niin haluavat suojella omaa yksityisyyttään johon heillä täysi oikeus.
Antakaa niitten julkkistenkin juhlia ja viettää vapaa-aikaa rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onhan se totta että tämä porukka saatto hermostua siitä kun nimmareita pyydeltiin,ihmisiä parveili ympärillä ja salamavalot lähellä välähteli, luulivat että heitä kuvattiin tahtomatta,mutta asian ois voinu kertoo nätemminki eikä alkaa vittuileen täysin syyttömille...se tässä varmaan se pointti oli...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvaamiseen en sano juuta, enkä jaata, mutta muuten;
Että jos teidän pöytäänne tunkee henkilö/henkilöitä ketä ette tunne ja ketä ette seuraanne halua, niin ettekö te suutu/kiusaannu asiasta??!!! Ettekö pyydä poistumaan? Luultavasti pyydätte, ensin kauniisti ellei se tehoa niin sitten tiukkasanaisemmin. EIKÖ julkkiksella ole samaa oikeutta? Heidän vaan pitää siis sietää millasia kuspäitä tahansa, vain siksi että ovat julkkiksia, niinkö??!!
Haloo.... Ja pahoillani olen ky. julkkiksen puolesta, harmi että samaan baariin eksyi moinen poppoo:/
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvaamiseen en sano juuta, enkä jaata, mutta muuten;
Että jos teidän pöytäänne tunkee henkilö/henkilöitä ketä ette tunne ja ketä ette seuraanne halua, niin ettekö te suutu/kiusaannu asiasta??!!! Ettekö pyydä poistumaan? Luultavasti pyydätte, ensin kauniisti ellei se tehoa niin sitten tiukkasanaisemmin. EIKÖ julkkiksella ole samaa oikeutta? Heidän vaan pitää siis sietää millasia kuspäitä tahansa, vain siksi että ovat julkkiksia, niinkö??!!
Haloo.... Ja pahoillani olen ky. julkkiksen puolesta, harmi että samaan baariin eksyi moinen poppoo:/
Me emme ole pyörineet heidän ympärillään, vaan muut!
Yrittäkää nyt ymmärtää!
Alkuperäinen kirjoittaja julkkiksen ystävä :Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvaamiseen en sano juuta, enkä jaata, mutta muuten;
Me emme ole pyörineet heidän ympärillään, vaan muut!
Yrittäkää nyt ymmärtää!
Varmaankin he ovat myös monta kertaa kuulleet että ei me teitä kuvattu ja kuitenkin asia on ollut toisin . Parempi jos ravintoloissa ei ollenkaan kuvattais. Onneksi niitä paikkoja on ainakin Hesassa paljon joissa ei saa kuvata ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:laita seiskaan tosta juttu.ja muuten,mika kallio ei osaa todellakaan käyttäytyä,luulee siis olevansa jotain suurempaakin vaikka porukka ei pidä sitä oieken minään.
oli ruvennu taksissa leveilee kun faija oli sitä kuskannu