Vitun julkkikset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se menee, mitä pienempi julkkis, sitä isommat luulot itsestään (= koko maailmaa pyörii hänen napansa ympärillä, kaikki ovat kiinnostuneita hänestä). Olkoot kuinka iso nimi tahansa jossain ratamoottoripyöräilypiireissä, niin fakta kuitenkin on se, ettei hän nyt mikään koko kansan megajulkkis ole. Ja sitä paitsi, käytöstavat pitäisi tietty olla heilläkin. Se vasta huvittavaa onkin, että joku pikkujulkkis iskuyrityksensä lomassa heittää, "eksä tiedä kuka mä oon?"....:laugh:

Toivottavasti joku paikalla ollut pistää jutun Kallion veljesten törkykäytöksestä Seiskaan....

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
hei ihan oikeesti jos se julkkiksen elämä on noin hirveetä niin miksei ne pysy ihan omissa piireissään ja biletä jossain monacossa.... ei en ole kateellinen enkä katkera sanottakoon ennen ku joku sen heittää mukaan.

mut ihan oikeesti vaikka ois kiinan keisari niin ei pidä luulla olevansa oikeutettu kohteleen muita hmisiä miten tahansa samanlainen kuolevainen se vaikka mikä maailmanmestarikin on!!

jos ei halua tulla häirityksi meidän tavisten toimesta niin kuka pakottaa *tavisten baariin*

B)

Tätä minäkin olen mieltä, että jos tasan tarkkaan tietää, että meissä taviksissa on niitä "juntteja" jotka haluu kaveerata mikojen ym kanssa, niin ei kannata tulla koko kuppilaan. En minäkään aio enää mennä samaan baariin heidän porukkansa kanssa, jos tiedän heidän siellä olevan, koska en halua tahallaan itselleni mielipahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinhän:
se menee, mitä pienempi julkkis, sitä isommat luulot itsestään (= koko maailmaa pyörii hänen napansa ympärillä, kaikki ovat kiinnostuneita hänestä). Olkoot kuinka iso nimi tahansa jossain ratamoottoripyöräilypiireissä, niin fakta kuitenkin on se, ettei hän nyt mikään koko kansan megajulkkis ole. Ja sitä paitsi, käytöstavat pitäisi tietty olla heilläkin. Se vasta huvittavaa onkin, että joku pikkujulkkis iskuyrityksensä lomassa heittää, "eksä tiedä kuka mä oon?"....:laugh:

Toivottavasti joku paikalla ollut pistää jutun Kallion veljesten törkykäytöksestä Seiskaan....

juu mäki oon niin moukka etten kyseistä suuruutta takuulla edes tunnistais jos oltas yhtä aikaa kaupassa tai missä vaan... olen kyllä kuullut nimen ja kuvia nähny mut en tunnistas kadulla

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no kyllä joo kaikkien pitää osata käyttäytyä mut ei se ainakaan oo käyttäytymistä et alkaa huoritteleen!

ei olekaan. eiköhän tuossa ole huonosti käyttäytymistä puolin ja toisin.

Näinhän se on, minun olisi pitänyt ottaa turhat haukut vastaan ja ehkäpä vielä tarjota Mikalle viimenen drinkkinikin, tyhmä minä :hug:

Minäkään en ole ikinä nähnyt tai kuullut kyseisestä äijästä. Kuva oli kyllä sen verran namu, etten ihmettele, vaikka sillä kovat luulot itestään ihan ilman julkisuuttakin. :whistle:

Olen nyt kovasti yrittäny ajatella itteäni ap.n asemaan ja tullut siihen tulokseen, että itse olisin varmasti estänyt miestäni menemästä mitään nimmareita kysymään varsinki ku siinä jo muutenki pyöri porukkaa häiritsemässä niiden iltaa. Jos sittenkin olisi vielä tulleet möliseen kun otetaan kuvia omasta porukasta niin ansaitsis kyllä kaiken paskan mitä tuli kerjäämään. Saa sitä nyt omaa porukkaa kuvata jossain peräkylän räkälässä.

no kyllä joo kaikkien pitää osata käyttäytyä mut ei se ainakaan oo käyttäytymistä et alkaa huoritteleen!

no miten niin? eihän ap tehny mitään väärää! :o istu baarissa,ei edes tienny kuka siinä naapuri pöydässä oli,ennenku mies oli menny hakemaan siltä nimmarin. muita ihmisiä oli pörränny tämän mikan ympärillä ja pyytäneet nimmareita,ap ei edelleenkään tehny mitään,istu ja joi juomaansa :whistle: ap:n mies otti kuvia tästä ap:n porukasta ja sillon tämä mika seurueineen hermostu ja alko ap:ta haukkuun huoraksi! :o missä kohti ap teki väärin ja ansaitsi ne haukut??

ja oiskohan niin et luulivat sun miehes kuvaavan niitä ihan jo siks et nimmariakin oltiin jo käyty hakemassa. eli alunperin väärinkäsitys? istuitko hiljaa pöydässä ja sit mika alko haukkuun sua?

Hetkonen. Tilannehan meni näin:

Ap:n mies pyysi nimmarin ja sai sen "sadan" muun henkilön ohella. Ap:n mies otti illan kuluessa kuvia OMASTA biletysporukastaan raflassa, jossa yleensäkin saa kuvata ja on niin tehtykin monesti. Tässä vaiheessa Kalliot porukoineen alkavat käyvät ap:n (ja hänen miehensä?) kimppuun fyysisesti ja alkavat solvata hätä mitä mielikuvituksemmisilla nimityksillä.

Ja ap:n olisi tuossa kohtaa pitänyt olla täysin hiljaa ja poistua biletysporukkansa kanssa nöyristellen paikalta??? Mä en nyt oikein ymmärrä tai sit multa meni jotain ap:n tekstistä pahasti ohi....

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Minäkään en ole ikinä nähnyt tai kuullut kyseisestä äijästä. Kuva oli kyllä sen verran namu, etten ihmettele, vaikka sillä kovat luulot itestään ihan ilman julkisuuttakin. :whistle:

Olen nyt kovasti yrittäny ajatella itteäni ap.n asemaan ja tullut siihen tulokseen, että itse olisin varmasti estänyt miestäni menemästä mitään nimmareita kysymään varsinki ku siinä jo muutenki pyöri porukkaa häiritsemässä niiden iltaa. Jos sittenkin olisi vielä tulleet möliseen kun otetaan kuvia omasta porukasta niin ansaitsis kyllä kaiken paskan mitä tuli kerjäämään. Saa sitä nyt omaa porukkaa kuvata jossain peräkylän räkälässä.

Kun mentiin sinne räkälään, niin siellä ei ollut ketään vielä, paitsi tämä kallion porukka ja meidän porukka ja myyjät+poke. Siksi mieheni varmaan sen huomas ja kun on joku lajin ihailija, niin kävi nimmarin pyytään. Mielellään se sen anto ja halus vielä kätellä tätä mun miestä.

ja oiskohan niin et luulivat sun miehes kuvaavan niitä ihan jo siks et nimmariakin oltiin jo käyty hakemassa. eli alunperin väärinkäsitys? istuitko hiljaa pöydässä ja sit mika alko haukkuun sua?

Sanoin mä heille, kun alkovat karjuun, ettei olla heitä kuvattu ja tietääkseni teillä ei ole oikeutta alkaa minulle huutamaan... Mieheni sanoi, että sen veli oli vielä pahempi, kun tämä herra itse. Enkä kyllä usko, että hänelle niin hyvin olisi mieheni kasvot mieleen jäänyt, kun kuitenkin sen jälkeen jututti sataa ihmistä.

VAI OLIKO SE JOKU HÄNEN SEURUEESTAAN?
TÄSSÄ NYT MUN MIELESTÄ MUSTAMAALATAAN KALLIOTA LIIKAA, KOSKA MUISSAKIN OLI VIKAA (eikä pelkästään teidän seurueessa, siis miehessäsi ja sinussa, jotka kuvasitte vaikkei saanut).

ONKO SINULLA JOTAIN MUUTA HAMPAANKOLOSSA MIKAA VASTAAN (ei kenties teinibileissä kiinnostunutkaan sinusta..) KUN ASIAA NOIN VATVOT.

OIKEEN TAHDOT, ETTÄ KAIKILLE JÄISI TÄSTÄ KETJUSTA SEMMOINEN MILEIKUVA, ETTÄ MIKA KALLIO ON PASKA.

JOS SINUA OLISI SANONUT HUORAKSI, JOKU NAAPURIPÖYDÄN JUSSI JUMALAINEN, NIIN ET EDES KEHTAISI SITÄ PALSTALLA SANOA...

KASVA AIKUISEKSI!

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:

Sanoin mä heille, kun alkovat karjuun, ettei olla heitä kuvattu ja tietääkseni teillä ei ole oikeutta alkaa minulle huutamaan... Mieheni sanoi, että sen veli oli vielä pahempi, kun tämä herra itse. Enkä kyllä usko, että hänelle niin hyvin olisi mieheni kasvot mieleen jäänyt, kun kuitenkin sen jälkeen jututti sataa ihmistä.

Siis, sata ihmistä jututti tätä julkkista. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että hekin ovat ihmisiä joilla voi mennä hermot joskus? Vai eikö saisi? Tavallinen rahvas on aina oikeuttettu haukkumaan ja solvaamaan ja roikkumaan perässä, eikä julkisuuden henkilö saa tehdä mitään?????

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
VAI OLIKO SE JOKU HÄNEN SEURUEESTAAN?
TÄSSÄ NYT MUN MIELESTÄ MUSTAMAALATAAN KALLIOTA LIIKAA, KOSKA MUISSAKIN OLI VIKAA (eikä pelkästään teidän seurueessa, siis miehessäsi ja sinussa, jotka kuvasitte vaikkei saanut).

ONKO SINULLA JOTAIN MUUTA HAMPAANKOLOSSA MIKAA VASTAAN (ei kenties teinibileissä kiinnostunutkaan sinusta..) KUN ASIAA NOIN VATVOT.

OIKEEN TAHDOT, ETTÄ KAIKILLE JÄISI TÄSTÄ KETJUSTA SEMMOINEN MILEIKUVA, ETTÄ MIKA KALLIO ON PASKA.

JOS SINUA OLISI SANONUT HUORAKSI, JOKU NAAPURIPÖYDÄN JUSSI JUMALAINEN, NIIN ET EDES KEHTAISI SITÄ PALSTALLA SANOA...

KASVA AIKUISEKSI!

:laugh: Luetaanpas taas, en ala edes vastaamaan tähän paskaan muuten, kun kuten sanoin: En tiedä onko hän oikeasti mukava ihminen vai ei, mutta purki mielestäni illan ahdistuksen väärään henkilöön!

mä luulen et julkkikset on luullut ton aika usein ja sit se kuva loistaa kuitenkin siel seiskan sivuilla ties minkä tekstin kanssa. eli veikkaan edelleen väärin käsitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja *****:

Siis, sata ihmistä jututti tätä julkkista. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että hekin ovat ihmisiä joilla voi mennä hermot joskus? Vai eikö saisi? Tavallinen rahvas on aina oikeuttettu haukkumaan ja solvaamaan ja roikkumaan perässä, eikä julkisuuden henkilö saa tehdä mitään?????

´Minun mielestä myöskään tavikset ei saa käyttäytyä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
No kai nekin haluis olla rauhassa iltaa istumassa ilman, että nimmarinpyytäjiä ja kameran kanssa heilujia parveilee ympärillä. Yksityisyys heillekin siis. Mutta totta on silti, että käsiksi ei saa käydä eikä huoritella tms.

Just niin, ton takia en ikinä vaikka näkisin kenet vapaalla, en mene juttelemaan enkä taatusti nimmaria pyytele. On kuinka julkkis tahansa, se on heidän vapaa-aikaansa ja minä kunnioitan sitä!!

mä luulen et julkkikset on luullut ton aika usein ja sit se kuva loistaa kuitenkin siel seiskan sivuilla ties minkä tekstin kanssa. eli veikkaan edelleen väärin käsitystä.

Näin varmasti on. Olen samaa mieltä. Oispa kiva selvittää asia hänen kanssaan, mutta tuskinpa näen ihan heti uudelleen :)

Olisit tarjoutunu näyttämään sitä kännykän kuvamuistia sille, että "kato vaikka, ei oo teitä kuvattu!". Sitte oisit saanu julkisesti nöyryyttää sitä vaatimalla anteeksipyynnön. :kieh:

joo asiatonta käytöstä oli jos ette tosiaan kuvannut heitä. ymmärrän kyllä senkin et haluavat istua rauhassa iltaa ilman nimmarin metsästäjiä.. eikä puolustus ole pikkuinen paikka. kai tällaisten tuppukylienkin (missä itsekin asun) asukkaiden pitää omata tavat.

Juu, mutta minä en ole hänen nimmariaan halunnut! Muita se tuntui koko illan kiinnostavan, porukkaa pyöri jaloissa ja tarjoajia riitti! Myöskään mieheni ei häntä ahdistellut sen enempää, kun puoli minuuttia, eli nimmarin ajan. Minuun taisi purkaa kokoillan patoutumat!
Kyllä nauratti miten akoista tulee keikisteleviä hienohelmoja kun pääset julkkisten lähelle =)
Istuttiin viereisessä pöydässä, niin välillä seurasin huvittuneena tilannetta :whistle:

juu juu taisit olla ite julkkis killiä vailla..olisit voinut sanoo ettei heitä kuvattu ennekuin rupesit kotkottaan..

Yhteistyössä