Vittu mä oonkin raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, kylläpäs täällä TAAS kerran on niin AIKUISTA porukkaa, että voi luoja... Hyvä ettei sylki lennä tosta tekstistä kun sitä lukee, ollaan niin hyi vittu ja haukutaan yms. just niin ne 15-vuotiaat ruukaa käyttäytyä kun vastustaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Idiootit. Ap sai lapsen 15-vuotiaana jollekin luuserille. Alkoi päivää ennen 16-synttäreitä seukkaamaan 31-vuotiaan miehen kanssa. Eli todellakin oli 15v ja mies kolmekymppinen. Jos tää nyt on edes totta, todella ällöttävää!

No se on vähän eri asia, jos 16 v ÄITI seurustelee selvästi vanhemman miehen kanssa kuin että 16 pissis seurustelisi...Äitiys varmasti kypsyttää ja silloin hakee sellaista kumppania, joka on samassa elämäntilanteessa. Jotenkin vaikea kuvitella 16 v:n äidin seurustelevan amisviiksisen teini-mopopojan kanssa...

Jokainen äiti haluaa varmasti lapselleen parasta. Minun tapauksessani lapselle parasta oli vakaa, kypsä isähahmo, oli se teistä sitten kuinka kuvottavaa tahansa.

Juuri peruskouluaan päättävä poika, kuinka realistista sellaisen kanssa olisi ollut olla, saada ammatti ja lapsi kasvatettua?

Nykyään olen varmasti osaa kirjoittelijaa korkeammasti koulutettu, lapseni on fiksu, kohtelias ja ihana. Kuinka moni teistä voi sanoa samaa, vaikka lapset onkin tehty silloin kun ns. kuuluu?

Ikä ei tee ihmisestä kypsää, ihminen tekee sen itse. Toisenlaisilla valinnoilla lapseni ja minun elämä olisi aivan toisenlaista.

MUTTA. Kiitos kannustajille. Miehen kanssa pikainen puhelinkeskustelu käyty ja ei kai tämä nyt ihan niin paha asia olekkaan kun ensin tuntui. Pienoisella jäsentelyllä kaikki kyllä sujuu, siitäkin huolimatta että pelottaa.

eiköhän se vielä iloksi muutu, tsemppiä!
Tuli vaan mieleen että varmaan ensimmäinenkin raskaus tuli yllärinä, ja kumminkin lapsi loppujen lopuksi syntyi "toivottuna"? Eli varmaan samalla lailla käy nytkin. Ja tosiaan ihan eri asia saada lapsi vakaassa suhteessa kuin yksin...

Voi vattu mitä porukkaa täällä taas |O
Ap ollu 11 vuotta miehensä kanssa yhdessä ja nyt takerrutaan siihen ikään milloin ovt alkaneet seurustelemaan, ihanko sillä nyt ois yhtään mitään merkitystä 11vuoden jälkeen :headwall:
Kyllä se ap iloksi vielä muuttuu :flower: =)

Yksi tuttu on myös saanut lapsen vahingossa sen jälkeen kun häneltä laitettiin piuhat poikki (nainen) - totesi vaan lääkärille että mitä jos tällä kertaa sitten todella laitettaisiin ne piuhat POIKKI eikä vaan solmuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Idiootit. Ap sai lapsen 15-vuotiaana jollekin luuserille. Alkoi päivää ennen 16-synttäreitä seukkaamaan 31-vuotiaan miehen kanssa. Eli todellakin oli 15v ja mies kolmekymppinen. Jos tää nyt on edes totta, todella ällöttävää!

Sinähän sen tiedät.

Siis mitä vittua? Itepä kirjoitit noin, saatanan apina. Kerroin vain muille vähä-älyisille kun ne ei tajunnut.

Voisko tämän ketjun laittaa lukkoon, koska keskustelu on tätä tasoa? Ei tällaiset tekstit anna enää kenellekään mitään.

Sinähän sen tiedät.

Siis mitä vittua? Itepä kirjoitit noin, saatanan apina. Kerroin vain muille vähä-älyisille kun ne ei tajunnut.

Valitettavasti minä en ole saatanan apina, kenekään lemmikki. Onko se sinulle kenties tuttu olotila?

Ja sinähän sen tiedät, onko lapseni isä luuseri tai miten ällöttävää mikäkin on. Sekin taitaa katsella sinua aamuisin peilistä?

Jos ei ole tekemisissä lapsensa kanssa, niin todellakin on luuseri. Vähän niinkuin sinäkin ex-teiniäiti joka parkuu kun tuli taas raskaaksi. Ja opitko rakastamaan lasta, yhyy. Joo et varmaan tuu rakastamaan omaa lastasi. Mistä sen tosiaan tietää kun vaikutat niin lapselliselta. Mun mielestä todellakin on ällöttävää kun 31v mies seurustelee teinitytön kanssa, siis 16-vuotiaan kanssa, hei haloo eikö hälytyskellot soineet kertaakaan!?

Hmmm... kukahan tässä on lapsellinen?

Yhteistyössä