Vittu mä oonkin raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja on, ihan varmasti miehelle tehty sterilisaatio, siitä ei kyllä ole koskaan ollut puhetta onko käynyt missään jälkijutuissa.

Mutta ollaanhan me kuitenkin 4 vuotta pantu menemään ilman kumia.

Mikäs ihme toi on? Siis että 4 vuotta nussii ilman tärppiä. :headwall:

Ei kai se kaikille olekkaan, mulle oli. Varsinkin kun eka lapseni on saanut alkunsa ekasta kerrasta.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Hassua muuten, taas ketjussa mammeliinit etsimällä etsii jotain mistä syyttä aapeeta.
Ilmeisesti se narsismi on todella kasvava ilmiö...

olen huomannut täysin saman!
tahallaan luetaan asiat väärin ja lauotaan kuolavaluen ruudulle tekstiä..

toivottavasti sulla ap asiat selkiytyy kuitenkin!
moni oppii rakastamaan lastaan vasta sen synnyttyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
No sit jää se lapsen saaminen ja pitäminen tai adoptio.
Äitiys kyllä voi yllättää, ettet välttämättä koe sitä samanlaisena kuin 15-vuotiaana.

Siis selviö on että mä pidän kyllä lapsen.

Mutta kun pelottaa.

Olen itse 26v. kohta kolmen lapsen äiti ja vielä sen lisäksi YH.

Tulin ei-suunnitellusti raskaaksi kerrasta ja raskaustestiä säesti kirosanat. Abortti ei ollut vaihtoehto, mutta mielessäni ajattelin että en surisi jos tulisi keskenmeno. Ei tullut. Ensimmäisessä ultrassa tuli tippa linssiin - onnesta! ..kun näin pienen ihmisen ja pienet sormet. Oliko ne hormonit vai mitkä, kyllä aika teki tehtävänsä. Nyt olen viidennellä kuulla ja rakastan jo tulevaa lasta ja koen todella huonoa omaa tuntoa alun keskenmeno ajatuksista.. okei, en olisi silloin surrut, mutta tottakai nyt haluan lapsen. Nuoriahan tässä vielä ollaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Aplle:

Tulin ei-suunnitellusti raskaaksi kerrasta ja raskaustestiä säesti kirosanat. Abortti ei ollut vaihtoehto, mutta mielessäni ajattelin että en surisi jos tulisi keskenmeno. Ei tullut. Ensimmäisessä ultrassa tuli tippa linssiin - onnesta! ..kun näin pienen ihmisen ja pienet sormet. Oliko ne hormonit vai mitkä, kyllä aika teki tehtävänsä. Nyt olen viidennellä kuulla ja rakastan jo tulevaa lasta ja koen todella huonoa omaa tuntoa alun keskenmeno ajatuksista.. okei, en olisi silloin surrut, mutta tottakai nyt haluan lapsen. Nuoriahan tässä vielä ollaan!

Toivotaan todella että mullakin iloksi kääntyy, keskiviikkona on ultra..

Alkuperäinen kirjoittaja Aplle:

:hug: Ja voihan olla että oisit surrut, tuntui vaan siltä ettet surisi.
Mulle on käyny niin, että luulin, etten surisi, vaan iskikin. Hieman eri tilanne mut kuitenkin.

Ja on, ihan varmasti miehelle tehty sterilisaatio, siitä ei kyllä ole koskaan ollut puhetta onko käynyt missään jälkijutuissa.

Ei kai se kaikille olekkaan, mulle oli. Varsinkin kun eka lapseni on saanut alkunsa ekasta kerrasta.

Kai sä nyt tohon ikään mennessä tajuat, että siihen luomusti hedelmöittämiseen tarvitaan myös miehen SPERMAA! Ja sitä ilman ehkäisyä paneskelua kanssa.
Ei se naisesta ole ainoastaan kiinni tuleeko sitä beibiä vai ei. :o

Kai sä nyt tohon ikään mennessä tajuat, että siihen luomusti hedelmöittämiseen tarvitaan myös miehen SPERMAA! Ja sitä ilman ehkäisyä paneskelua kanssa.
Ei se naisesta ole ainoastaan kiinni tuleeko sitä beibiä vai ei. :o

Nimenomaan, yleensä sterilisaation mennään jotta olisi se ehkäisy kunnossa. Sinä päivänä kun sulla on putket kiinni, aiot varmaankin käyttää loppuelämäsi kondomia?

Mä tunnistin sut ap, koko juttu on pelkkää provoa ja keksitty juttu. Oikeesti oot noin kolmekymppinen ristiverinen nainen ja sun ainoa lapses ei todellakaan ole 11v. Mut joo.. kiva että keksit viihdykettä iltaas ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Itellä ei ainakaan yksikään 4:stä toivotusta raskaudesta ole aiheuttanu plussan tultua tikkuun mitään ILON kiljahduksia.. aina se alkaa siinävaiheessa hirvittämään, kun todellisuus "paljastuu" (vaik kaikki toivottuja onki)

Mutta siis kun meille on ollut viimeiset 11 vuotta varmaa että lisää lapsia ei tule. ennen käytettiin pillereitä ja kortsua yhessä, aina, silkasta raskauden pelosta.

operaation jälkeenkin vaadin kumin käyttöä yli 2 vuotta raskauden pelossa :/

Kävikö mies testauttamassa oliko siittiöitä operaation jälkeen? ei kai sitten enään voi mitenkään käydä noin?

Alkuperäinen kirjoittaja semminki:
Mä tunnistin sut ap, koko juttu on pelkkää provoa ja keksitty juttu. Oikeesti oot noin kolmekymppinen ristiverinen nainen ja sun ainoa lapses ei todellakaan ole 11v. Mut joo.. kiva että keksit viihdykettä iltaas ;)

No se ei nyt valitettavasti ole mahdollista, mutta kiva kun sinä saat huvisi luulemalla muita joksikin toisiksi, ole hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja oma lehmä ojassa:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Itellä ei ainakaan yksikään 4:stä toivotusta raskaudesta ole aiheuttanu plussan tultua tikkuun mitään ILON kiljahduksia.. aina se alkaa siinävaiheessa hirvittämään, kun todellisuus "paljastuu" (vaik kaikki toivottuja onki)

Mutta siis kun meille on ollut viimeiset 11 vuotta varmaa että lisää lapsia ei tule. ennen käytettiin pillereitä ja kortsua yhessä, aina, silkasta raskauden pelosta.

operaation jälkeenkin vaadin kumin käyttöä yli 2 vuotta raskauden pelossa :/

Kävikö mies testauttamassa oliko siittiöitä operaation jälkeen? ei kai sitten enään voi mitenkään käydä noin?

Ei ole ollut asiasta mitään puhetta, kysyn kyllä kunhan saapuu kotiin.

Kamalaa vänkäystä koko ketju...
Onko homma siis näin: 1 lapsi, hedelmöittynyt neitsyyden menetyksen johdosta, nyt pitkä suhde vanhemman miehen kanssa joka EI ole lapsen isä, miehellä 2 lasta edellisestä suhteesta. Mieheltä lyöty putket kiinni 4 vuotta sitten ja nyt oot raskaana?

Jos on näin, niin asiahan on hyvin yksinkertainen eikä millään tapaa epäselvä, toisin kun moni yrittää sanoa..Ja täysin asiaan sen kummemmin liittymätön, tuota putkien kiinni laittoa lukuunottamatta...

Edelleen, ihme vänkäystä monen kohdalta.

Tsemppiä, ei muutakun vaan asiaa käsittelemään, kyllä se ihan oikeesti iloks muuttuu! :) :hug:

Yhteistyössä