Vitsit mun tekisi mieli ottaa kissa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Monta vuotta jo tuota mietitty, mies ei ole oikein lämmennyt. Tänään otin taas asian puheeksi aamulla, kun lehdessä oli juttua taas hylätyistä kesäkissoista ja OHHOH! Tällä kertaa mun ideaa ei tyrmätty, vaan mies sanoi että "mietitään" :heart: Ihanaa, mä aion nyt sen puhua ympäri tähän asiaan :)

Täältä saisi yhden 3 kk pennun nimittäin on hermot niin riekaleina juuri tällä hetkellä siihen... Oli tehnyt kakat olohuoneen nurkkaan, mun vanha äitini yritti siivota, mutta sai vaan sotkettua entistä pahemmin. Lopputuloksena, peetä oli lattialannkujen välissä, matolla ja vauvan leikkimatolla. Siivoilin sitten sitä ja vein mattoa ulos, perskatin katti karkasi ulos. Sitten yritän saada kissaa kiinni ulkona ja se juoksee puun ja auton väliä... Toooosi kiva leikki.. Jätin sen sitten suutuspäissäni ulos ja sieltä se sitten saapasteli sisään (jätin ulko-oven auki), että miksi sä nyt lähdit kesken kivan leikin...? Murhhhh...

Voi, mieti tarkkaan. Kissa on niin pitkäikäinen.. Itsellä kohta 16 vuotias kissa ja elämän tilanne ehtinyt muuttumaan moneen kertaan meidän yhteisellä taipaleella. Toivon jo oikeasti, että aika jo jättäisi, vaikka sitä rakastankin. Nyt vanhempana kun sairastaa, se on aika rankkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mulla on ollut kissa, 13-vuotiaaksi se eli (sitten tuli syöpä ja piti lopettaa). :)

Vanhempani hakee viikonloppuna pienen kisun heille. Kesällä kuoli edellinen rakas kissa,taisi olla kans 13 tai 14v. ja joku valtimovuoto tai joku sit vei :'(

Meillä on 6 v. kissa, tekis mieli ottaa pentu kaveriksi. Tai sitten pieni koira, sitä mäkin olen pähkäillyt. Miehellä ei onneksi ole mitään toista lemmikkiä vastaan.

Yhteistyössä