Narsistisia piirteitä avomiehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikeaahan se on ja tosiaan tuon tyypin miehet ovat loistavia manipuloimaan ja taivuttelemaan.
Mutta hyvät naiset, älkää tuhlatko aikaa! Rahan takia ei kannata jäädä, ei edes yrityksen! Ottakaa itseänne niskasta kiinni, katsokaa peiliin ylpeydellä ja pää pystyssä, pelastakaa itsenne ja lapsenne!

[QUOTE="apua";28943906]Tsemppiä sullekkin, tää on todella turhauttavaa :( Onko teillä lapsia? Osallistuuko sun mies lastenhoitoon? Entä saako sulla olla omia menoja, esim ystävien kanssa? Mulle mies aina sanoo että ystävät on mulle tärkeempiä, jos haluaisin viettää aikaa heidän kanssaan. Sit alkaakin jo kiristys että "jos ne kaverit on niin tärkeitä niin pyydä heiltä apua" esim lapsien hoidossa, kaupassa käymiseen ym.[/QUOTE]

On lapsia ja ne kai se suurin syy onkin että ollaan vielä yhdessä. Ei mulla ole mitään omia menoja tai kavereitakaan kuin yksi. Netissä sitten hoidan sosiaalista elämääni roikkumalla fb:ssa tai täällä. Olen aina ollut sosiaalinen ja reipas ihminen ja tullut ihmisten kanssa hyvin toimeen. Kulkenut, kokenut ja nähnyt. Rakastan nauraa ja vitsailla. Elämänilo kupli joskus minussa.

Nykyään en edes puhelimessa tykkää puhua kun mies tulee heti kysymään kuka se on ja kuuntelee joka sanan. Entisestä minästä on jäljellä vain kuori, sisäpuolella kaaos.

Mutta periksi en anna! Kun olen havahtunut tähän tilanteeseen, on jo paljon helpompi.

Jos olet ihan tosissasi, niin lähde nyt h**vetin äkkiä, edes lasten takia!?
Kuvitteletko, etteivät lapset huomaa mitään, kun arki on päällisin puolin ns. normaalia?

Ei todellakaan ole normaali suhde tuollainen, kaukana siitä. En vain voi käsittää, miksi kukaan on tuollaiseen suhteeseen edes jäänyt!?
Varmasti on hyvä manipuloimaan, selittämään, kiristämään ja selittämään päivätki öiksi, mutta eihän KUKAAN voi olla onnellinen tuollaisessa suhteessa, joten vaikka olisi millaista manipulointia ja perusteluja, en käsitä miksi kukaan tuollaiseen suhteeseen jäisi.

[QUOTE="Vieras";28946582]Jos olet ihan tosissasi, niin lähde nyt h**vetin äkkiä, edes lasten takia!?
Kuvitteletko, etteivät lapset huomaa mitään, kun arki on päällisin puolin ns. normaalia?

Ei todellakaan ole normaali suhde tuollainen, kaukana siitä. En vain voi käsittää, miksi kukaan on tuollaiseen suhteeseen edes jäänyt!?
Varmasti on hyvä manipuloimaan, selittämään, kiristämään ja selittämään päivätki öiksi, mutta eihän KUKAAN voi olla onnellinen tuollaisessa suhteessa, joten vaikka olisi millaista manipulointia ja perusteluja, en käsitä miksi kukaan tuollaiseen suhteeseen jäisi.[/QUOTE]

Kaipa ne lapset noissa tilanteissa eron hankalaksi tekee. Jos eroat, lapset viettävät sitten vähintään joka toisen viikonlopun narsisti isällään ilman ulkopuolisen valvontaa ja negatiiviset vaikutukset lapsen hyvinvointiin voi olla melkosia. Etenkin, jos isä käyttää lapsia koston välineinä. Usein on helpompi odottaa, että lapset ovat sen 12-vuotta, jolloin lapsi voi itse päättää tapaamisistaan etävanhemman kanssa.

Yhteistyössä