Mitä mun pitäsi tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Ollaan miehen kans oltu n.10 vuotta yhdessä, nyt on alkanut oleen sukset ristissä joka ikinen päivä. En yksinkertasesti enää millään jaksaisi tätä, mutta en myöskään uskalla jättää miestäni uhkailujen vuoksi. Lapsetkin jo alkanut kärsiä jatkuvasta riitelystä :( Mulla ei saisi olla ollenkaan vapaa aikaa tms. Mies ei tykkää mun kavereista, en saisi käydä heillä tai toisinpäin. Tyttö/baari illat ei todellakaan tule kuulonkaan, tai edes elokuvailta ystävien kanssa. Joka ikinen päivä mussa on joku vika, teen aina jotain väärin, tai sanon tai olen sanomatta. Joka ikisestä asiasta löytyy jotain. Huoh.. uhkailuihin kuuluu mm itsari, kerran oli lähellä puukottaa itsensä, täällä meidän kotona, lapsetkin kotona. Mulla on niin paska olo lapsen takia kun joutuvat katsomaan tälläistä. Neuvokaa joku mua, mitä voin tehdä?

Kuulostaa aika samalta kun mun lasten isä. Meillä kuvioissa oli vain vielä pettäminen (miehen puolelta siis) Viime syksynä sitten en enää ottanu takasin kotia kun oli viikon huoraus reissullaan. Sen jälkeen kävi hakemassa tavaroita ja koitti seksiä saada ja sitten jos ei irronnu niin alkoi just uhkailu ja kiristys. Yhtenä iltana meinasi kans tappaa itsensä täällä meillä ollessaan.

Nyt aikaa joku 9kk näistä ja elämä alkaa pikkuhiljaa palaamaan normaaliksi ja tykkään olla yksin ja tykkään olla kotona ja tykkään mun kavereista ja nautin lapsistakin paljon enemmän. Isä ei ole lasten kanssa, mutta ei se ole minun vika.

En voi sanoa että mitä kannattaa tehdä ja miten, koska meillä se loppui siihen että mies muutti uuden naisen luo heti, ja näin ollen melkein jätti rauhaan. Nykyään soittaakin vain harvoin =)

Meillä ei pettämistä ollenkaan. Mies tosi harvoin käy missään, aina pitäis olla vaan kotona. Yleensä syyttää mua pettämisestä vaikka en ole pettänyt ikinä.

Itse lähdin lätkimään samanlaisesta suhteesta, aina lupasi muuttua, mutta ei muuttunut. Milloin puukon kanssa heilui, milloin sahan yms. teräesineiden kanssa. Viimeinen niitti oli kun uhkasi lapsia, ennen ei kertaakaan. Uhkasi tappaa itsensä jos en palaa, mutta takaisin en mennyt. Nyt olen onnellinen lasteni kanssa. 11 vuotta naimisissa, mutta ei ollut vaikea lähteä.

Yhteistyössä