Vitsalla hakataan pylly rikki

  • Viestiketjun aloittaja pakkolaitos-muovihousut
  • Ensimmäinen viesti
pakkolaitos-muovihousut
Hei ihan oikeesti minä haluan että minulle tehdään seuraavanlaista väkivaltaa:
Haluan että minut otetaan "pakkolaitokseen" jota johtaa erittäin ankara, jäyhä, isokokoinen yli 50 setä. Olisin tuon sedän erikoishoidokki ja minulle pakotettaisi pakkolaitos-muovihousut ja eristyshuonevaippa housuun. Tämä potilas pissaa kaikki pissat housuun ja siitä tuo setä on erittäin ankara ja antaa lujasti moniharaista koivuvitsaa paljaalle kusiselle posliinipyllylleni. Vitsaa annetaan aidosti sillä hakataan, ei mitään kettutyttöhinttarien ripsuttelua pikkusormi pystyssä.
Aina kun setä on hakannut persettä vähintään 30 iskua niin minut pakotetaan nostamaan nuo pissaiset muovihousut pisskatulle pyllylle ja sitten kurittaja pakottaa minut polvilleen eteensä, ottaa mulkkunsa esiin laitos-enstex-lappuhaarari-olkainhousujen sepaluksesta ja alla olevien raidallisten flanellialushousujen sepaluksesta. Minua lujasti tukasta kiinni ja pakkosurvaisee sykkivän mulkun suuhuni. Sitä on imettävä kiltisti ja jos en ime niin piiskaaja komentaa minut kontalleen piiskauspetiin, laskee housuni alas ja alkaa välittömästi vimmatun hakkaamisen vitsoilla koko pyllyn ja reisien yläosien alueille. Hakkaan niin kauan että lupaan imeä mulkkua kiltisti.. Setä pakottaa minut hakatessaan pyytämään saada mulkkua suuhun. Sitten siitä heti housut hakatulle pyllylle taas ylös, runsaspissainen vaippa hautoo hakattua pyllyä kun nyt imen mulkkua kiltisti.
Sitten tuo erittäin ankara johtaja pakottaa minut taas kontalleen petiin ja laskee housuni alas ja laittaa pehmeän jellysauvan pyllyni sisään ja heti vaippahousut ylös.
Sitten minut pannaan ulos johonkin työpalveluun pakkolaitoksen vaatteissa ja olkainlappuhaalri-kurahousuissa. pian kutsutaan sisään piiskattavaksi koska olen tehnyt jotain väärin tai muuten vaan hakattavaksi johtajan mielen mukaan.
Nyt tuo johtaja hakkaa oikein saatanasti. Saan kolme erillistä selkäsaunaa: 1 noin 50 iskua, sitten setä ottaa patukan pois pyllystä ja nussii pyllyä. Sitten hakkaa toisen annoksen 100 iskua ja pylly menee rikki, hän pyyhkii veripisarat kuumaan flanelli-liinaan ja nyt nussii taas. Sitten vielä 3. hakkaaminen nyt noin 150 iskua, pylly aivan rikki. sitten pyllyn pyyhintä ja ankara nussiminen niin että setä laskee siemensyöksyn syvälle hakatun pakkolaitos-vangin pyllyyn. Nyt on nöyrä potilas ja tekee mitä käsketään ensi kerralla - tai tekeekö...

Että tämmöstä
 

Yhteistyössä