Kyllä minnuukin tää vastaus nauratti Vois joskus itekin ottaa napin tai pari, kun meinaa niin hermo mennä, kun muut vaan sikiää, kun rotat ja itse on syli tyhjänä :'(Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 12:31 oikeesti kirjoitti:Rauhoittavia
Tänx <Mimmi ja kovasti voimia yrityksiin :hug: Samaa toivon tietysti kaikille muillekin, vitamiineja tai ei =)Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 14:09 mimoniandra kirjoitti:\Kyllä minnuukin tää vastaus nauratti Vois joskus itekin ottaa napin tai pari, kun meinaa niin hermo mennä, kun muut vaan sikiää, kun rotat ja itse on syli tyhjänä :'(Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 12:31 oikeesti kirjoitti:Rauhoittavia
Mie otan päivittäin Multitabs Special 2+- vitamiinia. Se on tuotettu erityisesti raskaanaoleville ja raskautta suunnitteleville.
puhut kuurista eli kuinka kauan kuurin pitäisi kestää...?? tai siis paljonko se näillä "koehenkilöillä" kesti..?? tuo 2tbl/pvä toki epäilyttää kun E-vitamiini rasvaliukoinen, mutta eipä näyttänyt siis 1tbl/pvä ainakaan tehoavan.. täytyypä miettiä, kaikki mistä ei haittaakaan niin varmasti menee kokeiluun... nimim. lokakuussa 2v yritystä takana.. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 21:16 Taikatabletti kirjoitti:Kirjoitin jo aiemmin aiheesta eräälle lapsettomuus palstalle... eli tämmöistä tosi tarinaa naapurista..Eräs sanotaanko vaikka Heli oli yrittänyt lasta 6 vuotta miehensä kanssa tuloksetta,käyneet hoitoja läpi,ei onnistunut.Heli erosi miehestään ja sen jälkeen yritti lasta 4 vuotta uuden miehen kanssa-tuloksetta.Hän ryhtyi myymään erään firman luontaistuotteita ja rupesi sivussa syömään E-vitamiinia..söi 2 tablettia/pvä vaikka ohjeessa 1tbl/pvä.Yht äkkiä huomasi olevansa raskaana.Kävi lääkärissä ja kertoi niistä vitamiineista,lääkäri ehdotti samanlaista kuuria kahdelle potilaalleen jotka kärsivät lapsettomuudesta.Toinen heistä tuli raskaaksi 2kk E-vitamiini kuurin jälkeen.Nyt taas Heli kertoi että taas oli joku saatettu raskaaksi vitamiinikuurilla!Toki kukin uskoo ken haluaa ja kokeilee.Itse kokeilin mutta söin vain 1tbl/pvä-tuloksetta. Miehelle suosittelen sinkki kuuria jos jotain vikaa siimahännissä,toki sopii vaikkei olisikaan vikaa,tuleepahan super siimahäntiä =)
Noissa helokkikapseleissa saattais olla yhtyä, ainakin niiden rasvahapot on prostaglandiinien esiasteita... Itse sain helokkikuurilla synnytyksen käyntiin, joten kyllä ne JOTAIN hormoneille tekee... Ja näyttipä Kipinällä olleen hyvä tulos . Helokille siis!!Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 13:52 Kipinä kirjoitti:Vinita (meniköhän oikein) mainitsi, että raskaaksitulleiden puolelta pitäisi kysyä. No, minä tulin juuri (luomusti) raskaaksi, olen syönyt helokkikapseleita (yli puoli vuotta) ja foolihappoa n. 4kk. Eihän sitä tiedä, mikä mihinkin vaikuttaa, mutta kuten edellä todettiin, tuskin vitamiineista huolehtimisesta voi haittaakaan olla, kunhan ei ylitä rasvaliukoisten annoksia. Onnea kaikille yritykseen! :hug: