V
vieras
Vieras
Saako kaupan pakastealtaasta punaviinimarjoja tai voiko sen tehdä punaviinimarjamehuun, jos sellasta löydän??
Tulee paljon parempaa kuin puolukoista.
Tulee paljon parempaa kuin puolukoista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Voi tehä mehuunja marjoista... ihan mistä marjoista vaan vaikka mansikoista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä mää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Voi tehä mehuunja marjoista... ihan mistä marjoista vaan vaikka mansikoista
![]()
Niin voi ja mansikoista tulee ERITYISEN hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minä mää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Voi tehä mehuunja marjoista... ihan mistä marjoista vaan vaikka mansikoista
![]()
Miten teette mansikoista? Kun puokat pitää ainakin eka keittää, samalla tavalla mansikat vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä mää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minä mää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Voi tehä mehuunja marjoista... ihan mistä marjoista vaan vaikka mansikoista
![]()
Miten teette mansikoista? Kun puokat pitää ainakin eka keittää, samalla tavalla mansikat vai?
Laita mansikat veteen, kiehumisvaiheessa suurimot ja tietty sokeria pitää laittaa. Lopuksi vatkaat keitoksen, kun on jäähtynyt, nam =)