Viru-hotelli Tallinnassa -pysäköinti

Tietäskös kukaan, miten se parkkihallisysteemi toimii? Itse en ole ennen käynyt siinä.
Käykö maksuksi käteinen? Kortti?
Maksetaanko mennessä (meillä n. 24h pysäkointi) vai pois hakiessa jne?
Ja olikos se vartioitu?

Vai onko muita hyviä vaihtoehtoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
vHitto kun en muista tuota, huomenna töissä pääsisin tarkastamaan. Periaatteessa parkkihalli on vartioitu mutta olen kuullut että sielläkin on autoihin murtauduttu....
No ei olla vielä huomenna lähdössä =) :wave:
Jos saat tiedon, niin kiva.

Juu eihän mikään oo 100% varmaa, mut eipähän ne hyvää vie, jos vievät =)
 
24 h Viru Hotellin edustalla maksaa noin 20 euroa, kun taas viereisessä parkkihallissa on muutaman euron halvempi. Mikäli pysäköi edustalle, maksetaan hotelliin kirjautuessa, josta saa lapun ikkunaan. Parkkihalli maksetaan poistuttaessa sellaiseen koneeseen (en saa päähän, mikä on nimeltään..).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
vHitto kun en muista tuota, huomenna töissä pääsisin tarkastamaan. Periaatteessa parkkihalli on vartioitu mutta olen kuullut että sielläkin on autoihin murtauduttu....
No ei olla vielä huomenna lähdössä =) :wave:
Jos saat tiedon, niin kiva.

Juu eihän mikään oo 100% varmaa, mut eipähän ne hyvää vie, jos vievät =)
Yritän muistaa huomenna tarkastaa tiedostoistani tuon pysäköinnin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
24 h Viru Hotellin edustalla maksaa noin 20 euroa, kun taas viereisessä parkkihallissa on muutaman euron halvempi. Mikäli pysäköi edustalle, maksetaan hotelliin kirjautuessa, josta saa lapun ikkunaan. Parkkihalli maksetaan poistuttaessa sellaiseen koneeseen (en saa päähän, mikä on nimeltään..).
Kiitos.
Se edusta ei vissiin ole erikseen mitenkään vartioitu? Onko siinä autot kuinka "tyrkyllä"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Suora näkyvyys hotellin respaan, joten turvallinen.

Parkkihallit vartioitu, mutta en sitten tiedä, onko "vartioitu"..
Ok, kiitti. Ehkäpä täytyy miettiä sitten tuota edustaa.
Mahtuuko siihen paljon autoja?

Ekaa kertaa omalla autolla menossa ni jänskättää nää jutut :p
 
Meinaatteko kierrellä siellä enemmänkin, kun otatte auton messiin? Mä en ottais Tallinnaan autoa, koska siellä on liikkuminen muutenkin iisiä ja edullista, mutta jos ottaisin, niin parkkeeraisin mieluiten juurikin hotsan eteen. Milloinka teillä on lähtö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Meinaatteko kierrellä siellä enemmänkin, kun otatte auton messiin? Mä en ottais Tallinnaan autoa, koska siellä on liikkuminen muutenkin iisiä ja edullista, mutta jos ottaisin, niin parkkeeraisin mieluiten juurikin hotsan eteen. Milloinka teillä on lähtö?

Saatiin matka halvemmalla, kun otetaan biili mukaan :whistle: :D
Ei meinata autolla liikkua, ihan kävellen/taksilla kai. Auto saa siis sen 24h huilia siellä ;)
Ja saadaan sit matkatavarat autoon sen jälkeen, kun huoneen joutuu luovuttaa klo 12 ja laiva lähtee vasta 17.
Tällä viikolla mennään :whistle: :xmas:
 
Hmm.. autoja mahtuu noin 15-20.

Mies tuossa vieressä muistelee, että parkkitalopaikka maksaakin saman verran..

Mutta jos mahdollista vähän kävellä, jättäkää auto oikeasti 24/7 valvotulle alueelle. Tämä parkkis sijaitsee Hyper Rimin vieressä. Hitto sentään, kun oon huono selittämään sijaintia tarkemmin, mutta jos ajattel Rimin ohi, parkkis oikealla puolella (Viru hotellin puolella), isot mainokset ja koppi löytyy. Meillä maksoi lähes 24 h noin 10 euroa. Ja kävellen pääsee oikaisemaan porttikonkejen kautta suoraan kadulle, jossa Viru Hotelli sijaitsee. Kassien kantaminen helppoa, mutta varuksen yhteydessä suurimmat kassit kannattaa jättää hotelliin. Kävelymatka noin 5 minuuttia. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Meinaatteko kierrellä siellä enemmänkin, kun otatte auton messiin? Mä en ottais Tallinnaan autoa, koska siellä on liikkuminen muutenkin iisiä ja edullista, mutta jos ottaisin, niin parkkeeraisin mieluiten juurikin hotsan eteen. Milloinka teillä on lähtö?

Saatiin matka halvemmalla, kun otetaan biili mukaan :whistle: :D
Ei meinata autolla liikkua, ihan kävellen/taksilla kai. Auto saa siis sen 24h huilia siellä ;)
Ja saadaan sit matkatavarat autoon sen jälkeen, kun huoneen joutuu luovuttaa klo 12 ja laiva lähtee vasta 17.
Tällä viikolla mennään :whistle: :xmas:
Jättäisin kyllä tavarat ennemmin hotellin säilytykseen (yleensä ilmainen) kuin autoon. Mukavaa matkaa! :) Me lähdetään huomenna Tukholmaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Meinaatteko kierrellä siellä enemmänkin, kun otatte auton messiin? Mä en ottais Tallinnaan autoa, koska siellä on liikkuminen muutenkin iisiä ja edullista, mutta jos ottaisin, niin parkkeeraisin mieluiten juurikin hotsan eteen. Milloinka teillä on lähtö?

Saatiin matka halvemmalla, kun otetaan biili mukaan :whistle: :D
Ei meinata autolla liikkua, ihan kävellen/taksilla kai. Auto saa siis sen 24h huilia siellä ;)
Ja saadaan sit matkatavarat autoon sen jälkeen, kun huoneen joutuu luovuttaa klo 12 ja laiva lähtee vasta 17.
Tällä viikolla mennään :whistle: :xmas:
Jättäisin kyllä tavarat ennemmin hotellin säilytykseen (yleensä ilmainen) kuin autoon. Mukavaa matkaa! :) Me lähdetään huomenna Tukholmaan. :)
No ei meillä varmaan muuta sitten ole, kuin vaihtovaatteet, ei siis mitään arvokasta =) Jos sitä meinaat, vai miksi? =)

Mitä muuten maksais jos jättäis auton jo Hesaan...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Hmm.. autoja mahtuu noin 15-20.

Mies tuossa vieressä muistelee, että parkkitalopaikka maksaakin saman verran..

Mutta jos mahdollista vähän kävellä, jättäkää auto oikeasti 24/7 valvotulle alueelle. Tämä parkkis sijaitsee Hyper Rimin vieressä. Hitto sentään, kun oon huono selittämään sijaintia tarkemmin, mutta jos ajattel Rimin ohi, parkkis oikealla puolella (Viru hotellin puolella), isot mainokset ja koppi löytyy. Meillä maksoi lähes 24 h noin 10 euroa. Ja kävellen pääsee oikaisemaan porttikonkejen kautta suoraan kadulle, jossa Viru Hotelli sijaitsee. Kassien kantaminen helppoa, mutta varuksen yhteydessä suurimmat kassit kannattaa jättää hotelliin. Kävelymatka noin 5 minuuttia. :)
Kiitos täytyy laittaa tuo nimi muistiin.

Onko siellä oikeesti kuinka paljon ns. vaarallisempaa jättää auto parkkiin (vaikka siihen hotellin edustelle), kuin esim Suomessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Meinaatteko kierrellä siellä enemmänkin, kun otatte auton messiin? Mä en ottais Tallinnaan autoa, koska siellä on liikkuminen muutenkin iisiä ja edullista, mutta jos ottaisin, niin parkkeeraisin mieluiten juurikin hotsan eteen. Milloinka teillä on lähtö?

Saatiin matka halvemmalla, kun otetaan biili mukaan :whistle: :D
Ei meinata autolla liikkua, ihan kävellen/taksilla kai. Auto saa siis sen 24h huilia siellä ;)
Ja saadaan sit matkatavarat autoon sen jälkeen, kun huoneen joutuu luovuttaa klo 12 ja laiva lähtee vasta 17.
Tällä viikolla mennään :whistle: :xmas:
Jättäisin kyllä tavarat ennemmin hotellin säilytykseen (yleensä ilmainen) kuin autoon. Mukavaa matkaa! :) Me lähdetään huomenna Tukholmaan. :)
No ei meillä varmaan muuta sitten ole, kuin vaihtovaatteet, ei siis mitään arvokasta =) Jos sitä meinaat, vai miksi? =)

Mitä muuten maksais jos jättäis auton jo Hesaan...?
No sitäpä sitä. Ette varmastikaan kahdellakympillä parkkeeraamisesta selviäisi täällä Hgissä. Mä en kyllä toisaalta usko, että pysäköiminen eim. hotellin edessä Tallinnassa on oleellisesti turvattomampaa kuin Hgissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Meinaatteko kierrellä siellä enemmänkin, kun otatte auton messiin? Mä en ottais Tallinnaan autoa, koska siellä on liikkuminen muutenkin iisiä ja edullista, mutta jos ottaisin, niin parkkeeraisin mieluiten juurikin hotsan eteen. Milloinka teillä on lähtö?

Saatiin matka halvemmalla, kun otetaan biili mukaan :whistle: :D
Ei meinata autolla liikkua, ihan kävellen/taksilla kai. Auto saa siis sen 24h huilia siellä ;)
Ja saadaan sit matkatavarat autoon sen jälkeen, kun huoneen joutuu luovuttaa klo 12 ja laiva lähtee vasta 17.
Tällä viikolla mennään :whistle: :xmas:
Jättäisin kyllä tavarat ennemmin hotellin säilytykseen (yleensä ilmainen) kuin autoon. Mukavaa matkaa! :) Me lähdetään huomenna Tukholmaan. :)
No ei meillä varmaan muuta sitten ole, kuin vaihtovaatteet, ei siis mitään arvokasta =) Jos sitä meinaat, vai miksi? =)

Mitä muuten maksais jos jättäis auton jo Hesaan...?
No sitäpä sitä. Ette varmastikaan kahdellakympillä parkkeeraamisesta selviäisi täällä Hgissä. Mä en kyllä toisaalta usko, että pysäköiminen eim. hotellin edessä Tallinnassa on oleellisesti turvattomampaa kuin Hgissä.
Kun ei mihinkään syrjempään jätä/liiku, niin en ainakaan etukäteen osaa "pelätä" =)

Tarkoitus ei ole erityisemmin shoppailla...rentoutua vaan (oujee!!!! :LOL: ) ja mahdolliset tuliaiset haetaan vasta laivaan mennessä, niin eiköhän kaikki hyvin mene =) Lisäksi meillä on auto, josta yhdellä vilkasulla näkee koko sisällön...ettei siellä mitään ole :whistle: ;) :LOL:
 
Tuskin siitä hotellin edustalta tai valvotulta alueelta kukaan tulee autoa varastamaan. Mutta ei kannata jättää syrjäsille kaduille, vaan yleisesti liikennöidyille. Ja mitä vanhempi auto, sitä helpompi varastaa, joten kannattaa ottaa mahdollinen stereoiden paneeli irti. Yleisenä ohjeena on myös, että hansikaslokero kannattaa jättää auki ja tyhjäksi, että näkee, ettei varastettavaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
T kannattaa ottaa mahdollinen stereoiden paneeli irti. Yleisenä ohjeena on myös, että hansikaslokero kannattaa jättää auki ja tyhjäksi, että näkee, ettei varastettavaa ole.
Täytyy muistaa!

Onko sulla tietoa, käykö siellä Sampopankin debit mastercard maksuvälineenä?
Tuntuu että tiedät paikasta enemmänkin? =)
 

Yhteistyössä