Virtsatietulehdus

Kysyisin, millaisia oireita on virtsatietulehduksessa? Itsellä ei ole koskaan ollut sellaista ja nyt mietityttää, josko on.
Oireina alavatsa -ja alaselkäkivut, pieni kirvely alapäässä, mutta ei pissatessa..hmm.. No tuo alavatsakipu on ihan uutta. Aluksi luulin sitä pitkittyneeksi ovulaatioksi, mutta kun viikko kului, luovuin siitäajatuksesta. Vetistä vuotoa tulee myös, että housut on märkänä vähän väliä. Gynellä kävin tänään ja kaikki näytti ultraten ja tutkien hyvältä. Ei tulehduksen merkkejä gynegologisilla alueilla. Ärsyttää. Taidan pyytää labraan lähetteen poissulkien tuon pissatulehduksen..

Mutta kiitän vastauksista, jos joku vaivautuu :)
 
Kyllähän nuo ihan virtsastietulehduksen oireilta kuulostaa. Mulla on ollut kerran ja oli oireeton :eek: Paitsi kuumetta oli. Sitten oltiinkin melkeen 2 viikkoa sairaalassa, kun oli verenmyrkytyksen kehitelly. Menehän nopeesti lääkäriin, ettei vaan mee pahemmaksi. :hug:
 
Mulla ei ole vatsa- tai selkäkipuja koskaan, ainoostaan tuo loputon jatkuva vessahätä. |O Kuumekaan ei mulle lääkityksen vuoksi nouse.
Mä en pystyis olemaan hoitamatta, kyllä se sen verta paljon elämää hankaloittaa. Jo se, että on juotava litratolkulla että olis se vessahätä oikeestikin. Ei tunnu sillon niin pahalta. :|
 

Yhteistyössä