minä83
mulla taas oli kaikki mahdolliset.... suoli tyhjennettiin ennen synnytys saliin menoa ja se oli ihan ok. en mä halua tyhjentää suoltani kätilön silmille ponnistus vaiheessa, joten suosittelen!!! ei mikään kiva kokemus sinänsä, mutta helpompi sen jälkeen!!!! virtsa katetri mulla oli varmaan vuorokauden kun jälkeiset jäi kiinni ja mut jouduttiin nukuttamaan ja sen jälkeen olin tipassa vuorokauden enkä saanut nousta sängystä. ei se mun mielestä niin inhottava ollu... ei oikeestaan tuntunu miltään. ainut oli vaan se letku aina tiellä kun käänsi kylkeä.... mut eipähän tarvinnu käydä vessassa=) väliliha leikattiin kun kudokset ei antaneet periksi. vauvan päänympärys oli 35cm.... mielummin ehkä kuitenkin niin että leikkaavat kun että repeäisi, sitten vois revetä jostain ikävämmästä paikasta.... kipeähän se on. mulla nyt pari viikkoo synnytyksestä ja nyt alkaa vasta istuminen olla kivutonta... suihkutellahan sitä vielä pitää että mihinkään mökille missä ei ole suihkua, ei tartte edes haaveilla. kesä kun vielä on niin siinä on se tulehtumisen riski..... mutta ei ne mitään hirveitä toimenpiteitä ole!!!! joten rennosti vaan!!!!!
äippä ja tyttö 2vk
äippä ja tyttö 2vk