Viron kylpylät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun vanhemmat ovat käyneet muutamassa ja ainakin ne ovat olleet vanhemman väen suosiossa.

Me mennään testaamaan sitä uutta mikä on tallinnan satamassa.

Pärnussa on Kylpylähotelli Tervise Paradiis, jonka yhteydessä on vesipuisto. Siellä viihtyy lapset tosi hyvin, on liukumäkiä yms.Tulimme juuri sieltä viikon reissulta ja aivn upea paikka lapsiperheelle!

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Pärnussa on Kylpylähotelli Tervise Paradiis, jonka yhteydessä on vesipuisto. Siellä viihtyy lapset tosi hyvin, on liukumäkiä yms.Tulimme juuri sieltä viikon reissulta ja aivn upea paikka lapsiperheelle!

Täytyypä pistää korvan taakse. Pakko se ulkomaan matka on hylätä. En mä uskalla rv 30 lähtee enää joten pitää ettii vaihto ehtoja :) Ainaskin mies ja lapset on sellaisia vesipetoja et varmaan sit viihtysivät =)

Pirita Top Spa ainakin on suunnattu vanhuksille. Allasosastolla oli vaan uima-allas ja koko kylpylä toimi hoitojen varassa. Lapset varmasti kyllästyisivät. Heille ei ole siellä mitään. Tämä siis vuonna 2003.

Mä olen ollu Pärnussa, Vikingisssä ja se oli kans hoitopainotteinen, eli ei hyvä lapsiperheille. Muuten siisti ja hyvä hotelli jossa majailee pääasiassa vanhempaa väkeä. Tosin siitä ei ollu kun varmaan muutama kilsaa tuohon Tervise Paradikseen, mutta kamala sekin on tietty kävellä tuossa tilassa.... :whistle: Tai taksit sielläkin kulkee, eikä oo pahan hintasiakaan. ;)

Voi vehnärinkeli! :headwall:
Mä en pääse millään tuosta kuumeesta päästä Bulgariaan :ashamed: Nyt rakas Taivaan Isä tai joku Herra Yli Jumala joka siellä säistä päättää niin pistäppä mukavat säät et saadaan tilantyöt pussiin ja ukko mukaan elokuussa :D
*toiveajattelua :snotty: *

juu mä suosittelen kanssa tota tervise paradisea. Se on todella siisti ja hyvä hotelli. Miehen kera kävin sielä talvella. Tykättiin etenkin siitä vesipuistosta ja muutenkin siitä, että hotellista löytyi paljon tekemistä (syömistä, keilailua, parturia, hoitoja jne)

Alkuperäinen kirjoittaja Kikuju:
Pirita Top Spa ainakin on suunnattu vanhuksille. Allasosastolla oli vaan uima-allas ja koko kylpylä toimi hoitojen varassa. Lapset varmasti kyllästyisivät. Heille ei ole siellä mitään. Tämä siis vuonna 2003.

olin just viik.loppuna miehen ja lapsen kanssa yhden yön.Meidän 3vee ei ainakaan kovasti pitänyt.vieressä oleva ranta oli kiinnostavampi.suosittelen jos hoitoja haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bintje:
Mä en pääse millään tuosta kuumeesta päästä Bulgariaan :ashamed: Nyt rakas Taivaan Isä tai joku Herra Yli Jumala joka siellä säistä päättää niin pistäppä mukavat säät et saadaan tilantyöt pussiin ja ukko mukaan elokuussa :D

No mutta. Tuolla Pärnussa on aivan ihana hiekkaranta. En turhaan lähtis Bulgariaan asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bintje:

No mutta. Tuolla Pärnussa on aivan ihana hiekkaranta. En turhaan lähtis Bulgariaan asti.

Niin varmaan on en minä sillä :) Ukon saan matkalle mukaan vasta syys-lokakuussa ja silloin liian kylmä rantaleikkeihin ja mun maha niin iso ettei sil lähetä enää lentokoneeseen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kikuju:

siis siellä soutustadionilla oleva?

Yhteistyössä