P
pulassa
Vieras
Mulle tuli Vironkielellä viesti puhelimeen, osaako kukaan neuvoa mistä saan tietää mitä siinä lukee? Onko netissä jotain suomennus juttua ja miten saan kirjoitettua ne kirjaimet kun ovat sellaisia vinkuroita? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:Niin kaverit väitti, mut voihan se olla vaikka jotain kreikkaa tms. ?
Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:Mulle tuli Vironkielellä viesti puhelimeen, osaako kukaan neuvoa mistä saan tietää mitä siinä lukee? Onko netissä jotain suomennus juttua ja miten saan kirjoitettua ne kirjaimet kun ovat sellaisia vinkuroita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Onko se nyt varmasti viroa? Kun mun tietääkseni virossa on vain yksi suomen kielestä poikkeava vinkura.
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Onko se nyt varmasti viroa? Kun mun tietääkseni virossa on vain yksi suomen kielestä poikkeava vinkura.
Siellä on ô:n lisäksi vielä käytössä ü, jota suomalaisissa aakkosissa ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:3£PABCTBYNTE,£NNR
MAPTbIHOBHA.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:3£PABCTBYNTE,£NNR
MAPTbIHOBHA.
Päivää XXnnja Martinovna
... näyttäis olevan vain väärään numeroon tullut viesti.
Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:jos laitan lopunkin viestistä tänne niin osaisitko suomentaa ja kertoa mitä siinä lukee?