"Virkamiehet avautuvat Tarja Halosen (SDP) johtamisesta: ”Huusi, haukkui, nöyryytti, aliarvioi ja pilkkasi”"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ne jotka työskentelivät hänen kanssaan olivat hyvin tietoisia tästä sympaattisesta "muumimammasta".
Miksi aloitit ketjun jo monta vuotta vanhasta lehtijutusta?.
Tarjasta joko tykkää tai ei tykkää.
Äänestin Tarjaa molemmilla kausilla, ja arvostan häntä edelleen erittäin korkealle. Sanna Marin on joskus sanonut, että Tarja on hänelle esikuva.
Ei kaikki pidä muumeista. Minulle on sanottu, että älä osta isoäitinä muumituotteita. No ihan pikkasen olen lipsunut neuvosta. Nuuskamuikku muistuttaa tyyppinä minua. Häivyn maisemista hyvän sään aikaan, ja ilmaannun milloin minnekin sovittuina ja sopivina hetkinä.
 
vierailija
Miksi aloitit ketjun jo monta vuotta vanhasta lehtijutusta?.
Tarjasta joko tykkää tai ei tykkää.
Äänestin Tarjaa molemmilla kausilla, ja arvostan häntä edelleen erittäin korkealle. Sanna Marin on joskus sanonut, että Tarja on hänelle esikuva.
Ei kaikki pidä muumeista. Minulle on sanottu, että älä osta isoäitinä muumituotteita. No ihan pikkasen olen lipsunut neuvosta. Nuuskamuikku muistuttaa tyyppinä minua. Häivyn maisemista hyvän sään aikaan, ja ilmaannun milloin minnekin sovittuina ja sopivina hetkinä.
Kyllähän Sannakin esikuvansa mukaisesti käyttäytyi alaisiaan ja esim Ylen työntekijää kohtaan josta tulikin juttua aikoinaan. Minkähän takia juuri demareista niin monet ovat luonnehäiriöisiä?
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
Miksi aloitit ketjun jo monta vuotta vanhasta lehtijutusta?.
Tarjasta joko tykkää tai ei tykkää.
Äänestin Tarjaa molemmilla kausilla, ja arvostan häntä edelleen erittäin korkealle. Sanna Marin on joskus sanonut, että Tarja on hänelle esikuva.
Ei kaikki pidä muumeista. Minulle on sanottu, että älä osta isoäitinä muumituotteita. No ihan pikkasen olen lipsunut neuvosta. Nuuskamuikku muistuttaa tyyppinä minua. Häivyn maisemista hyvän sään aikaan, ja ilmaannun milloin minnekin sovittuina ja sopivina hetkinä.
Suu kii äläkä määräile KETÄÄN TÄÄLLÄ!
AIHE ON VAPAA!

Ilmankos Sanna on yhtä kolkko ja tympeä. Sinä kuulut siihen samaan joukkoon, hyi olkoon 🤢
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis

Yhteistyössä