Viralliset jäähyväiset!

  • Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Adressi pystyyn kirjautumispakolle Mitäs nyttiin!!!!!

:kieh: :eek: :'( :heart: :snotty:
Samaa mieltä, vaikka tänne en hirveesti kirjottele yleensä, joskus kausia etten ees käy pitkään aikaan palstalla. Nyt sairaslomalaisena tullu pyörittyä jonkun verran, vähän kommentoin, sitä enenmmän luen ketjuja... Aina vaan tulee helvetin paha mieli muitten puolesta, ku "harmaat" käy mollaamassa. Kynnys oman alotuksen tekemiseen nousee...
 
tytyx
ei kaikki harmaat oo paskoja vellijhousuja, mut kuitenkin AINA mustat niin väittää. Tän palstan suola on nimenomaan se ettei tarvi rekkautua, that's it.

Oisko tossa enemmän ideaa et kaikki harmaiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Mä en jaksa enää sitä taistelua harmaiden kanssa. Mitä tahansa kysyn, kerron tai kommentoin, aina olen vain kerjäämässä kehuja valtavan ihanista lihaksistani ja täydellisen upeasta kropastani. Ja siitä miten laiha olen! :D Sen ymmärrän että lukuisat kuvani ehkä ärsyttivät, anteeksi niistä. Mutta liian pitkälle meni kun joka ikisestä asiasta piti vääntää mitä sattuu.

Paljastan teille harmaille, että itku oli monta kertaa lähellä, ja tänään se lopulta sitten tulikin.
Tiedän aika lailla tarkkaan, mistä puhut, vaikkakin eri asiasta olen saanut kuulla. Harmi, että harmaat onnistui savustamaan taas yhden mukavan palstailijan täältä pois.

Kaikkea hyvää jatkoon, :hug:
 
Ei omat uhkaukset toteudu, ei
Ei kaikki saakaan mieleisiään vastauksia (tai ei saa vastauksia ollenkaan) mutt silti täällä sinnitellään.

Aika turhia nää "hyvästi ja heippa" tekstit, vai?!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tosi harmi homma. Mun mielestä kenenkään ei kuuluis savustua ulos, vaikka kuinka savustettas. Meidän kaikkien pitäis vaan enempi puolustaa toisiamme. :hug:


Hänhän (siis ap) ei ole savustettu ulos palstalta. Jatkaa normisti.

Monet saa kakkaa niskaan tai ei mitään, mutt ei kannata ottaa nokkiinsa ja teatreelliseti "muka häipyä"... :D
 
Mamma italiana
1. tààllà pitàà keskustella asiallisesti eikà haistatella, kàyttàytymissàànnòt on tààllàkin
2. kaikki hieman enemmàn palstailleet ovat saaneet ainakin kerran kuulla kunniansa (se ei tapa eikà tee vahvemmaksi)
3. tàmà on silti VAIN yksi keskustelupalsta, reaalielama on ihan eri juttu
4. jokainen puolustaa itseààn (riittàà kun on oma itsensà, ei tarvita apinakuoroa puolsta tai vastaan) .
5. kaikki eivàt tunne minua, eikà sinua. vaikka vàlillà siltà voi tuntuakin
6. kuvien laittamisesta tulee ihan aina vàittelyketju
 
fg
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Mä en jaksa enää sitä taistelua harmaiden kanssa. Mitä tahansa kysyn, kerron tai kommentoin, aina olen vain kerjäämässä kehuja valtavan ihanista lihaksistani ja täydellisen upeasta kropastani. Ja siitä miten laiha olen! :D Sen ymmärrän että lukuisat kuvani ehkä ärsyttivät, anteeksi niistä. Mutta liian pitkälle meni kun joka ikisestä asiasta piti vääntää mitä sattuu.

Paljastan teille harmaille, että itku oli monta kertaa lähellä, ja tänään se lopulta sitten tulikin.
no mitä ihmettä sä kerjäät huomiota itelles?en tosiaan tajuu tällaisia höhheleitä..miksi alunperin olet tullut tänne palstalle,tuskin harmaiden takia
 
??
Eikös tuossa alkutekstissä just She-na kirjoittanu että palstailee yhdessä ketjussa? Eli yhdessä tietyssä ketjussa. Joten varmasti palstailee siihen muttei tee uusia aloituksia. Joo, lukemisen ymmärtämistä voi myös harjoittaa..
 

Yhteistyössä