Ja asia korpee sua koska....????Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Heippa! Vihdoin ja viimein susta päästään ja sun kuvista. Kuka täysjärkinen laittaa itsestään kokoa ajan kuvia, ja pyytää kehuja ja ihastelua.
Tähän vielä pakko kommentoida. Just sen takia mä olen niitä kuvia lätkiny, että siistit, kauniit ja naiselliset naiset saavat kauhistella, että tommonenkin on olemassa. Ymmärsit kuvieni pointin täydellisesti! :flower: :hug: Ikinä en minkään kuvan tiimoilta ole kehuja ollut vailla, semmonen ei sovi minuun pätkääkään!Alkuperäinen kirjoittaja eräs:lisään vielä että harmi jos nyt ton ketjun takia häippäset, mukava ollut aina mielessäni "kauhistella" niitä sun kuvia
:hug: :heart: Älä lue harmaiden juttuja ollenkaan. Ne on vellihousuhiiriä pienine ja olemattomine mielipiteineenAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Mä en jaksa enää sitä taistelua harmaiden kanssa. Mitä tahansa kysyn, kerron tai kommentoin, aina olen vain kerjäämässä kehuja valtavan ihanista lihaksistani ja täydellisen upeasta kropastani. Ja siitä miten laiha olen! Sen ymmärrän että lukuisat kuvani ehkä ärsyttivät, anteeksi niistä. Mutta liian pitkälle meni kun joka ikisestä asiasta piti vääntää mitä sattuu.
Paljastan teille harmaille, että itku oli monta kertaa lähellä, ja tänään se lopulta sitten tulikin.
Pyytää? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Heippa! Vihdoin ja viimein susta päästään ja sun kuvista. Kuka täysjärkinen laittaa itsestään kokoa ajan kuvia, ja pyytää kehuja ja ihastelua.
Samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mä en ymmärrä että voiko nää haukkujat olla äitejä tai naisia ollenkaan? Mulla ei tulis mieleenkään haukkua ketään ja tehdä sitä ihan kiusallansa?! Ihme touhua...
Yhtä paljon kaipaan sääliä ku niitä kehuja..Alkuperäinen kirjoittaja Hi:Sääliäkö sä kaipaat. No vooii.. Ei tu ikävä
vielä 5Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Tämän jälkeen vielä 7 viestiä..
En ole vellihousuhiiri harmaanakaan. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dharma::hug: :heart: Älä lue harmaiden juttuja ollenkaan. Ne on vellihousuhiiriä pienine ja olemattomine mielipiteineenAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Mä en jaksa enää sitä taistelua harmaiden kanssa. Mitä tahansa kysyn, kerron tai kommentoin, aina olen vain kerjäämässä kehuja valtavan ihanista lihaksistani ja täydellisen upeasta kropastani. Ja siitä miten laiha olen! Sen ymmärrän että lukuisat kuvani ehkä ärsyttivät, anteeksi niistä. Mutta liian pitkälle meni kun joka ikisestä asiasta piti vääntää mitä sattuu.
Paljastan teille harmaille, että itku oli monta kertaa lähellä, ja tänään se lopulta sitten tulikin.
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Unohda ne harmaat...ei kannata mennä yhtikästä mihinkää!!! Poista otsikko ja tekstis
Peesi. :kieh: B)Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Ei saa antaa paskapää harmaille valtaa!! :kieh: :kieh: