Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Mä arvasin että syletään jos laitan mitä ajattelin mutta onneksi Nyynä taas ymmärsi :D
eihän näkökannoille voi mitään. mä ymmärrän edwardia, mä ymmärrän bellaa ja sen temppuiluja.. enkä edes pidä häntä mitenkään erityisen itsetuhoisena, äärimmäisen surullisena vain. mä ymmärrän jopa jacobia, mutten pidä siitä että hän yrittää käyttää toisen heikkoa hetkeä hyötynään. :D

ja mitä tuohon kylmään ihoon tulee.. niin oletteko ikinä koettanut miltä tuntuu kun toinen suutelee ihoa jääpala suussa :snotty: :snotty: ai saasta että tuntuu muuten kivalle :snotty: :D miltä se viileys tuntuu kuumalla iholla. no niin. nyt lopetan ajattelemisen.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tiittana:
oli aivan ihana elokuva! :heart: kiitokset ap:lle :flower: en ois muuten tiennykkään et nää on kirjoina! kävin heti kirjastosta varaan kirjat :D ei malta oottaa et sais ne, oli yks varausjonossa ennen mua :kieh:
sentään vaan yks. täällä oli joka kirjaan melkein kymmenen jonossa.. siks menin ja ostin omaks :D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Sit mä aina ihmettelen miten se Bella jaksais jotain jääkalikkaa halailla, aika ikävältä sellainen kylmyys vois tuntua :snotty:
no niimpä. kun se jacob ois kuitenki pehmeä ja lämmin ja se ois täysin puhdassydäminenki... eetuhan käyttää vaikka mitä kikkoja ja keinoja saadakseen bellan, sen toiminta ei ihan täysin kestä päivänvaloa ;)
Joo ja se oli sellaista palvontaa ja "kuolemaan asti" -kaikkea ja sellaista raskasta ja ryppyotsaista.. No ihan kivaa silti :whistle: :D
Juu oon kans vähä samaa mieltä, mutta Edwardin rakkaus on pysyvää. Hänessä tapahtunut muutos on pysyvä ja Jakob voi milloin tahansa leimaantua johonkin toiseen.. Jakob on niinku veli ja Edward se suuuuuri rakkaus :D

Niin tosiaan Uudessakuussa ois sen Eetun jotenki huolehtia Bellasta ja varmistaa että se pärjää.. MUTTA ihan hyvä kun ei Edwardista oo tehty erehtymätöntä..
no niin, nyt taas vähän faktoja kehiin. eli: jacob ei voi koska tahansa leimautua keneenkään, se tapahtuu sen kohalla jonka kohalla sen on määrätty tapahtuvan, jacob ei siis voi itekkään siihen mitenkään vaikuttaa. vaikka tosin se kovasti yritti ja yritti ja yritti mutta itekki huomas että ei se onnistunu.

mutta sie varmaan tarkotit tuolla boldatulla että kun se ei ollu jo leimautunu bellaan niin se voi tapahtua minä hetkenä hyvänsä?

cothis: mieki olen lukenu meyerin nettisivuilta niitä poisjätettyjä, MUTTA tässä puhutaanki kirjasta. ja kirjan mukaan se eetu näyttää ihan oikeesti melkoselta ylimieliseltä kusipäältä siinä kakkoskirjassa (jos tuo ilmasu sallitaan...)

Ainomieli: mie aattelin kanssa että mie en uskalla eetusta mitään pahaa sanoa, mutta sanohan sipuliki jacobista joten mie arvelin että american idolsin ryanin sanoin: I'm safe :D

Sori "crumpiness" neiti on kipiä, mie olen tulossa kipiäksi ja moneen yöhön en oo saanu kunnon yöunia.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Mä arvasin että syletään jos laitan mitä ajattelin mutta onneksi Nyynä taas ymmärsi :D
eihän näkökannoille voi mitään. mä ymmärrän edwardia, mä ymmärrän bellaa ja sen temppuiluja.. enkä edes pidä häntä mitenkään erityisen itsetuhoisena, äärimmäisen surullisena vain. mä ymmärrän jopa jacobia, mutten pidä siitä että hän yrittää käyttää toisen heikkoa hetkeä hyötynään. :D

ja mitä tuohon kylmään ihoon tulee.. niin oletteko ikinä koettanut miltä tuntuu kun toinen suutelee ihoa jääpala suussa :snotty: :snotty: ai saasta että tuntuu muuten kivalle :snotty: :D miltä se viileys tuntuu kuumalla iholla. no niin. nyt lopetan ajattelemisen.. :xmas:
tästä me ollaan siun kanssa eri mieltä. koska bellan elämähän loppui tyystin siihen ku eetu läks. ja jos sillä ois voimia niin se ois tappanu ittensä.

bellahan on toella onnettomuusaltis ja silti tieten tahtoen lähtee jacobin kanssa rakentelemaan niitä pyöriä ja ajelemaan niillä, tieten tahtoen lähtee hyppimään jyrkänteeltä. ja minkä vuoksi? sen vuoksi että kuulis edwardin äänen tai että edward ykskaks jostain tulis ja pelastais. miun mielestä semmonen on melkosen itsetuhohakuista touhua :/

Nyynä. Niinhän siinä lukee että milloin vaan. Eli sitä ei voi tietää millon se tapahtuu jos tapahtuu eikä se voi valita.. Eikait kukaan voi kirjat lukeneena luulla muuta?
ei, mutta tuon lauseen voi käsittää kahella eri tavalla. ja mie laitoinki siihen sitte ku vähän aikaa olin miettiny, että mitä sie suurimmalla todennäkösyyellä tarkotit.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Olen nyt laittanut ekaan viestiin kaikkea sälää, pitäiskö vielä jotain muuta tärkeetä sieltä löytyä :wave: ?
:wave:

hyvin olit laittanu kaikkea tarpeellista siihen ekaan viestiin... ei oo mitään muuta lisättävää ku se, että jos jostain löydät tästä ketjusta sen missä tuota fanitavaraa myyään niin sen linkin vois sinne laittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Että rakastan tuota soundtrackiä :heart: Huudatan sitä täysillä autossa aina kun olen liikeellä. Oikein teinimeininkiä :saint: :xmas:
ai vitsi... mie en oo vieläkään tullu sitä hankkineeksi... pitänee juutubettaa että kuinka hyviä ne biisit taas olikaan ku en muista siitä muutaku sen paramoren... :ashamed:

Twilightin Facebook-ryhmässä oli mainos että 31.5 on NewMoonin kuvauksista ennakkopätkää Bellan, Edwardin ja Jacobin kanssa :whistle:
mietin vaan että mahtaakohan se näkyä suorana Suomessakin? no ainakin hyvin pian sen jälkeen.

tästä me ollaan siun kanssa eri mieltä. koska bellan elämähän loppui tyystin siihen ku eetu läks. ja jos sillä ois voimia niin se ois tappanu ittensä.

bellahan on toella onnettomuusaltis ja silti tieten tahtoen lähtee jacobin kanssa rakentelemaan niitä pyöriä ja ajelemaan niillä, tieten tahtoen lähtee hyppimään jyrkänteeltä. ja minkä vuoksi? sen vuoksi että kuulis edwardin äänen tai että edward ykskaks jostain tulis ja pelastais. miun mielestä semmonen on melkosen itsetuhohakuista touhua :/
mä en taas nää sitä niin. ajatuksen tasolla ehkä kuolema houkuttaa, mutta sehän siinä uudessa kuussa itsekin toteaa ettei halua kuolla. haluaa vaan kuulla edwardin äänen. mä peilaan niitä tuntemuksia omaan eroon kaiketi.. tuntuu kuolleelta, näyttää kuolleelta, haluaisikin ehkä kuolla, muttei sitten kuitenkaan. sellaista epätoivoa saada edes pieniä rippeitä siitä elämästä ja ihmisestä josta haaveili.. ikäänkuin antamaan itselle potkua eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
http://www.kukunor.com/haku//0/93-Twilight---Huuma/0
hurahtanu mie oon tähän tarinaan mutta toi kaikenlainen fanikrääsä on niin teiniä että ei iske miulle. ihan noin hurahtanu en oo kuitenkaan :D
:D mä voisin silti haluta itselleni sellaisen kassin.. :whistle:
juu se kassi on ihan jees. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä