apuuaaa!!!!!! *menee jo*Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:HEIIIIII!!!!! logatkaa Pinki ja chrissy ja nöppönen sisään twilightmomsiin! nyt pääseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Juu-u. Mun enklantini on ruåsteessa :|Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:HEIIIIII!!!!! logatkaa Pinki ja chrissy ja nöppönen sisään twilightmomsiin! nyt pääseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Munkin piti tilata uus salasana. Sit vörkki :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä en päääseeee!!!! *ranteetaukiviiltel*
jaahas ---->Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Munkin piti tilata uus salasana. Sit vörkki :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä en päääseeee!!!! *ranteetaukiviiltel*
voi saatana |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:jahas... avatarta ettiskellessä löysin tämmösen herkun... tänne vois tulla ihan justiinsa lisääntymään ja pitelemään sitte vaaveja tolleen!!!!! |O |O :heart: :heart: :heart: :heart:
no vihdoin onnistui =)Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Tässä suora linkki foorumille.. http://www.twilightmomsforums.com/ Kaikkea ei pääse katsomaan/osallistumaan ilman rekkautumista.
mä oon tutusti nopponenAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:millä nimillä te ootte tuolla?
en mä siel sisällä oo.. vasta rekisteröitymään pääsin pidän täällä vahtia :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tää on ihan epistä :'(
mä oon sit jeminaiina, koska chrissy kaikilla mausteilla oli jo varattuAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon tutusti nopponenAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:millä nimillä te ootte tuolla?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:eipä muuten toi munkaan keskusteluosio profiilissa oo kovinkaan "monipuolinen"
vähän niinku Bridget kaunareissaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie olen *** ihmettelin kovasti ku se oli eka joka tuli mieleen ja sitä ei ollu kukaan kekannu käyttää
mä meenasin eka laittaa BellEdAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie olen *** yhessä ihmettelin kovasti ku se oli eka joka tuli mieleen ja sitä ei ollu kukaan kekannu käyttää
no mutta tottakai annanAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähän niinku Bridget kaunareissaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie olen *** ihmettelin kovasti ku se oli eka joka tuli mieleen ja sitä ei ollu kukaan kekannu käyttää
muista antaa sit toi teidän lapselle
huomenna heti ku saan silmät auki hyökin kattomaan pääseekö jo saitille!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mutta tottakai annanAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:vähän niinku Bridget kaunareissaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie olen *** ihmettelin kovasti ku se oli eka joka tuli mieleen ja sitä ei ollu kukaan kekannu käyttää
muista antaa sit toi teidän lapselle