odotan et ne saa aktivoitua mun tunnuksen twilightmomseihin siellä pitää enklantia vääntääAlkuperäinen kirjoittaja bella:Minne matka?Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä ootan niin et pääsen vääntämään lontoota!
:hug: :hug: :hug: meikäläisellä taas kiehahtaa niin usein jotenka mieki aattelin pysytellä vaan tässä pinossa ku tästä tulee aina niin hyvä mieli :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:En mie enää jaksa kommentoida ja lohdutella ketään tai kehua toisten vauvoja tai onnitella tai antaa virtuaalihalauksia :ashamed: .
En käy enää kuin tässä ja Viltsu-pinossa :xmas: !
Niin jaa sinne.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:odotan et ne saa aktivoitua mun tunnuksen twilightmomseihin siellä pitää enklantia vääntääAlkuperäinen kirjoittaja bella:Minne matka?Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä ootan niin et pääsen vääntämään lontoota!
hymyilee miun sängyssä ihan joka ilta ja yö :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
tuu mun sänkyyn hymyilemään!! jookos!?
joo!! aattelin kans samaa.....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hymyilee miun sängyssä ihan joka ilta ja yö :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ei hitto, pitäiskö oikeesti ostaa ne eetu-lakanat jostain...
Tuskin kahden naisen kantaminen on Edwardille mikään ongelma, kun kerran pakettiautotkin nousee. Eli, syli on vapaa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:saaks mä hypätä tohon syliin!?!Alkuperäinen kirjoittaja bella:
jooh...Alkuperäinen kirjoittaja bella:Tuskin kahden naisen kantaminen on Edwardille mikään ongelma, kun kerran pakettiautotkin nousee. Eli, syli on vapaa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:saaks mä hypätä tohon syliin!?!Alkuperäinen kirjoittaja bella:
jaiks, aikas karmee.... mä en vieläkään lainannut sitä leffaa, aattelin et huomenna. Mut uskallanko? Vai saanko jotkut elinikäiset traumat? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Traumat? Why? Ootko lukenut kirjat?Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:jaiks, aikas karmee.... mä en vieläkään lainannut sitä leffaa, aattelin et huomenna. Mut uskallanko? Vai saanko jotkut elinikäiset traumat? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
koitas kahtoa niin hurahat oikeen pahemman kerran. se ensimmäinen merkki on ku silmät lasittuu ja suupielestä alkaa valua kuolaaAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä eilen vasta avasin paketista DVDn (tai on se poltettuna tuolla hyllyssä mutta halusin aidon mieluummin). ja se DVD on kuitenkin mulla ollut jo pari viikkoa :snotty: :ashamed:
tosin en mä siitä saanut katottua kuin ne poistetut kohtaukset.
olen mä sen leffan nähnyt kahdesti aiemmin kyllä se kirja (tai kirjat) kolahti enemmän. hitsi, pitääkin pyytää Houkutus kaverilta takaisin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:koitas kahtoa niin hurahat oikeen pahemman kerran. se ensimmäinen merkki on ku silmät lasittuu ja suupielestä alkaa valua kuolaaAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä eilen vasta avasin paketista DVDn (tai on se poltettuna tuolla hyllyssä mutta halusin aidon mieluummin). ja se DVD on kuitenkin mulla ollut jo pari viikkoa :snotty: :ashamed:
noniiiin.... mie luulin ettet oo kahtonu vielä ollenkaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:olen mä sen leffan nähnyt kahdesti aiemmin kyllä se kirja (tai kirjat) kolahti enemmän. hitsi, pitääkin pyytää Houkutus kaverilta takaisin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:koitas kahtoa niin hurahat oikeen pahemman kerran. se ensimmäinen merkki on ku silmät lasittuu ja suupielestä alkaa valua kuolaaAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä eilen vasta avasin paketista DVDn (tai on se poltettuna tuolla hyllyssä mutta halusin aidon mieluummin). ja se DVD on kuitenkin mulla ollut jo pari viikkoa :snotty: :ashamed:
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:koitas kahtoa niin hurahat oikeen pahemman kerran. se ensimmäinen merkki on ku silmät lasittuu ja suupielestä alkaa valua kuolaa
Mie voin todeta tähän, että kun luin Midnight Sunia niin se meni hitaammin. Kaikki muut mulla on ihan käsissä kirjana, mutta sen luin Meyerin kotisivuilta ja koneella on mission impossible ensinnäkin saada sellasta autuasta asentoa. Ja mä tykkään eniten siitä, ku mulla on se kirja just tasan tässä ja mä voin pyöriä se kirja kädessä millaisiin asentoihin haluan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis joo... yks juttu tuliki mieleeni tuosta lukunopeudesta nytku siitä puhuttiin... sen twilightin mie luin ihan hetkessä kuin myös sen uuden kuun. mutta sitte eclipsen ja BD:n lukemiseen meni aikaa enemmän... johtuiskohan se siitä että luin ne pdf:nä mutta noi ekat ihan kirjoina? meinaan ku ei ollu tullu noi kaks viimisintä miulle siinä vaiheessa vielä ku uudenkuun luin niin oli pakko varettaa netistä ne kaikki ja lueskelin niitä tietsikan ruudulta sitte
pitää ihan oikeesti nyt kokeilla lukea se eclipsekin ihan kirjana kädessä, että meneekö nopeemmin...
joo, mie hokasin nyt täysin saman ku luin sitä twilightia ruudulta tänään... kauheen hitaasti meni... tulee pää kipeeksi ku lukee tietsikalta ja silimät kuivaa miullaki päähän.... eli joo, nopeemmin tulee luettua ku on kirja käessä.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mie voin todeta tähän, että kun luin Midnight Sunia niin se meni hitaammin. Kaikki muut mulla on ihan käsissä kirjana, mutta sen luin Meyerin kotisivuilta ja koneella on mission impossible ensinnäkin saada sellasta autuasta asentoa. Ja mä tykkään eniten siitä, ku mulla on se kirja just tasan tässä ja mä voin pyöriä se kirja kädessä millaisiin asentoihin haluan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis joo... yks juttu tuliki mieleeni tuosta lukunopeudesta nytku siitä puhuttiin... sen twilightin mie luin ihan hetkessä kuin myös sen uuden kuun. mutta sitte eclipsen ja BD:n lukemiseen meni aikaa enemmän... johtuiskohan se siitä että luin ne pdf:nä mutta noi ekat ihan kirjoina? meinaan ku ei ollu tullu noi kaks viimisintä miulle siinä vaiheessa vielä ku uudenkuun luin niin oli pakko varettaa netistä ne kaikki ja lueskelin niitä tietsikan ruudulta sitte
pitää ihan oikeesti nyt kokeilla lukea se eclipsekin ihan kirjana kädessä, että meneekö nopeemmin...
Puhumattakaan siitä, että mulla kuivaa silmät niin pirun nopee kun tapittaa näytöltä lukiessa jne.. :kieh:
Jep, kyllä se kirja nautinnon lukemisesta tiellä pitääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joo, mie hokasin nyt täysin saman ku luin sitä twilightia ruudulta tänään... kauheen hitaasti meni... tulee pää kipeeksi ku lukee tietsikalta ja silimät kuivaa miullaki päähän.... eli joo, nopeemmin tulee luettua ku on kirja käessä.