Virallinen Twilight-pino vol.4

Älkää sanoko että Bella menee jossain vaiheessa yksiin tuon Jacobin kanssa, se on NIIIIIIN ällöttävän näköinen jätkä että hyi saasta... Menee twilight pilalle jos tuo tulee hääsään enemmän Bellan ja Edwardin väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaiks!!! Kannattaako näitä ees kattoa:
Älkää sanoko että Bella menee jossain vaiheessa yksiin tuon Jacobin kanssa, se on NIIIIIIN ällöttävän näköinen jätkä että hyi saasta... Menee twilight pilalle jos tuo tulee hääsään enemmän Bellan ja Edwardin väliin.

Et vissiin ole lukenut kirjoja? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

No en ole lukenut... :ashamed:
Uskallatteko paljastaa käykö tuo mun pelko toteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

No en ole lukenut... :ashamed:
Uskallatteko paljastaa käykö tuo mun pelko toteen?

Ei käy

b8.jpg

uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hitsi. Ihana traileri. Mä oon niin sekaisi¨n jo pelkästä odotuksesta. Toivoisin niin, ett leffa muuttaisi mun käsitystä kirjasta, joka mun mielestä on saagan huonoin, jos edes huonoin voi sanoa. Tai siis se sytytti mua vähiten. Mut lukukertojakin siihen on vähiten, joten voi olla, ett luen ennen leffaa viel pari kertaa. Mulla on kyllä sellanen kutina, ett leffa tulee olemaan HYVÄ,LOISTAVA. :)

Kiitos trailerilinkittäjälle!

Miten mä olen sitten vähän pettynyt... eikö kukaan muu ole? Missä paljon puhuttu aksöni, taistelut ja kuumat tunteet. Bellalla oli suurinpiirtein yks ainoa ilme ja Eetun pulisongit kameet.
Ok, elokuva ei ole vielä valmis joten täähän oli vasta eka versio trailerista. Ootan edelleen innolla elokuvaa, ei tää sitä muuttanut. Mutta silti, odotin enemmän tästä. Kai yleisön paine pisti laittamaan trailerin elokuvasta joka on oikeasti vielä ihan raakile??? Näin mä toivon.

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Miten mä olen sitten vähän pettynyt... eikö kukaan muu ole? Missä paljon puhuttu aksöni, taistelut ja kuumat tunteet. Bellalla oli suurinpiirtein yks ainoa ilme ja Eetun pulisongit kameet.
Ok, elokuva ei ole vielä valmis joten täähän oli vasta eka versio trailerista. Ootan edelleen innolla elokuvaa, ei tää sitä muuttanut. Mutta silti, odotin enemmän tästä. Kai yleisön paine pisti laittamaan trailerin elokuvasta joka on oikeasti vielä ihan raakile??? Näin mä toivon.

Minusta tuntuu, että kyse on ihan rehellisesti pihtailusta vielä tässä vaiheessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tämä jos mikä olis ansainnu otsikkoonsa isolla sen *TURHIS*

Ei kannata puhua asioista joista ei tiedä mitään ;)

no johan pomppas, olen lukenu aiheeseen liittyviä kirjoja ja lehtiä jo 70 luvulla. :wave:

Yhteistyössä