Virallinen Twilight-pino vol.4

pörrö
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Hei muuten, jos samanlaista vetovoimaa etsii.. tämä! http://www.mortalinstruments.com/
Twilight oli mun eka sellainen pakkolukeahetinyt-sarja, tämä toinen. On in english, mutta ehdottomasti lukemisen arvoinen trilogia. Suuria tunteita ja epätoivoa, mä tykkäsin.
Puhumattakaan siitä yliluonnollisuudesta :D Huomasin muuten vasta kun sain ko. kirjat käsiini, että niiden kansissa oli jotain Meyerin hehkutusta tuosta sarjasta.
Mä oon viime aikoina jumahtanut lukemaan englanniksi, mutta tietääkseni tuon sarjan eka kirja on suomeksikin tullut.

Breen tarinaa odotan yhä innolla :D
mistä tuo sarja kertoo?? vampyyrejä vai mitä yliluonnollista?

 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Hei, osaako joku kertoa onko Midnightsun tulossa kirjaksi....? Siis lähiaikoina? Sellaista juorua kuulin mutta en löytänyt väitteelle faktaa.
Mun silmiin ei ainakaan ole osunut mitään moista. Breen tarina on ainoa jonka tiedän varmaksi olevan tulossa ensi kuun alussa.
 
Esme harmaana
Joo, pitäis varmaan alkaa itsekin kehittämään itselle jotain muuta luettavaa. Saisinkos vähän lisäinfoa kyseisestä sarjasta. Saako tilattua suomesta ja suomeksi? Englanniksi on niin eri lukea, kun mielikuvitus ja kuvat ei pääse samalla tavalla mulla lentämään kuin suomeksi, johtuen siitä, ett joudun jonkun verran sanoja tarkastamaan. Nyt kun luen aamunkoita TAAS vaihteeksi suomeksi, niin on ihana lukea, kun mielikuvat ja tunteet saa rauhassa lentää! ;)
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Joo, pitäis varmaan alkaa itsekin kehittämään itselle jotain muuta luettavaa. Saisinkos vähän lisäinfoa kyseisestä sarjasta. Saako tilattua suomesta ja suomeksi? Englanniksi on niin eri lukea, kun mielikuvitus ja kuvat ei pääse samalla tavalla mulla lentämään kuin suomeksi, johtuen siitä, ett joudun jonkun verran sanoja tarkastamaan. Nyt kun luen aamunkoita TAAS vaihteeksi suomeksi, niin on ihana lukea, kun mielikuvat ja tunteet saa rauhassa lentää! ;)
Jos tarkoitat tuota mainitsemaani sarjaa, niin ainakin Luukaupunki on se eka kirja suomennettuna. Muista ei mitään hajua, onko tullut jo.
Mä tilasin BookPlussalta enkuksi ne kaikki, en katsonut yhtään suomennettuja.. olikohan kirjailijan nimi Cassandra Clare, jos auttaa asiaan.
 
Esme harmaana
Kiitti cothis... Oon tainnut kuullakin tuon suomenkielisen nimen jossain... Laitetaanpa harkintaan. Mun mies on EHKÄ valmis katsomaan uusikuun mun kanssa! Siis eka kertaa sanoi siihen suuntaan, ett vois harkita, mut hän uskoo vakaasti, ett se on yhtä pas.. leffa kuin edeltäjänsä ja se oli jo sitten hänestä niin pas.., ettei mitään järkeä. Joten kyllä SUURI IHME tapahtuu, jos se sen mun kanssa joskus suostuu katsomaan! :)
 
kaksosmamma
Munkin mies on muuten luvannut katsoa molemmat leffat mun kanssa jossain vaiheessa :) Sanoi, että jotakin niissä on pakko olla kun huomasi mun katsovan Twilightia n. tsiljoonatta kertaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Joo, pitäis varmaan alkaa itsekin kehittämään itselle jotain muuta luettavaa. Saisinkos vähän lisäinfoa kyseisestä sarjasta. Saako tilattua suomesta ja suomeksi? Englanniksi on niin eri lukea, kun mielikuvitus ja kuvat ei pääse samalla tavalla mulla lentämään kuin suomeksi, johtuen siitä, ett joudun jonkun verran sanoja tarkastamaan. Nyt kun luen aamunkoita TAAS vaihteeksi suomeksi, niin on ihana lukea, kun mielikuvat ja tunteet saa rauhassa lentää! ;)
Jos tarkoitat tuota mainitsemaani sarjaa, niin ainakin Luukaupunki on se eka kirja suomennettuna. Muista ei mitään hajua, onko tullut jo.
Mä tilasin BookPlussalta enkuksi ne kaikki, en katsonut yhtään suomennettuja.. olikohan kirjailijan nimi Cassandra Clare, jos auttaa asiaan.
Mortal Instruments on tosi hyvä sarja :) On tosiaan Cassandra Claren, siinä on kolme osaa. Sarja kertoo ''nephilimeistä'', jokta eräänlaisia yliluonnollisia sheriffejä, tarun mukaan enkelit antaneet heille oikeuden pitää järjestystä vampyyreille, ihmissusille, demoneille. Pääosassa teinit, luonnollisesti, kun on nuortenkirjasta kyse, mutta menee näin vanhemmallekin väelle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Mortal Instruments on tosi hyvä sarja :) On tosiaan Cassandra Claren, siinä on kolme osaa. Sarja kertoo ''nephilimeistä'', jokta eräänlaisia yliluonnollisia sheriffejä, tarun mukaan enkelit antaneet heille oikeuden pitää järjestystä vampyyreille, ihmissusille, demoneille. Pääosassa teinit, luonnollisesti, kun on nuortenkirjasta kyse, mutta menee näin vanhemmallekin väelle
Eiks siihen oo nyt tavallaan neljäs kirja tulossa? Tai ainakin jatkoa sille maailmalle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Mortal Instruments on tosi hyvä sarja :) On tosiaan Cassandra Claren, siinä on kolme osaa. Sarja kertoo ''nephilimeistä'', jokta eräänlaisia yliluonnollisia sheriffejä, tarun mukaan enkelit antaneet heille oikeuden pitää järjestystä vampyyreille, ihmissusille, demoneille. Pääosassa teinit, luonnollisesti, kun on nuortenkirjasta kyse, mutta menee näin vanhemmallekin väelle
Eiks siihen oo nyt tavallaan neljäs kirja tulossa? Tai ainakin jatkoa sille maailmalle?
Joo siltä on kaksi krijaa tulossa, toinen kai suoraa jatkoa sarjalle, ja toinen jonkinlainen rinnakkaisteos, clockwork angel. Tykkään Claren kirjoitustyylistä, ja ootan ihan innolla että pääsen lukemaan taas sitä :)
 

Yhteistyössä