Virallinen Twilight-pino vol.4

Täällä yksi höyrähtänyt fani. Katsoin uusikuu leffan ja sitten lainasin kaverilta kirjan.Luin sen päivässä ja seuraavana päivänä ostin Houkutuksen ja Epäilyksen. Luin nekin kirja per päivä. :D Tänään tulee postissa Aamunkoi, mutta saan sen vasta sunnuntaina äitienpäivälahjaksi mieheltä. En kestä odottaa!! |O
 
Esme harmaana


Auts, osui ja upposi. Kiitos vaan, kuolat valuu näyttöruudulla. Jumalaisen ihana kuva toi edellisen sivun kuva Eetusta . Toi on niin mun unelmamies! Rob nimenomaan Eetuna sytyttää, muuten ei niin hirmuisesti... :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Mää olen saanut sen käsityksen että sekä Bellalla että Rosaliella on peruukki epäilys-elokuvassa... Kauniita kuvia kaikista. :)
Niin on. Ja Rosaliella on aiemmissaki leffoissa.
Houkutuksessa ei ainakaan ole, sen tukkahan meinasi tippua päästä sen vaalentamisen seurauksena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Kukaan lukenut Vampire Diaries-sarjaa? Ei muuten, mutta on kyllä niin samanlaista stooria kuin Twilightissa. Vaikka ei ole, mutta on. Löysinköhän mä Twilight-saagan äidin? :D
mä katoin pari jaksoa mutta musta se oli vain huono versio twilightista...
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä katoin pari jaksoa mutta musta se oli vain huono versio twilightista...
Jaksoista en tiedä mitään, en ole katsonut enkä kyllä ajatellutkaan.
Mulla on käsissä 2 ekaa kirjaa, tilaukseen laitoin lisää.. samanlaista vetovoimaa ku Twilightissa, ei. On. Tavallaan. Aluksi mä ajattelin, etten tosiaan jaksa lukea.. alkuun tökki ihan sikana, niin monta samantapaista asiaa kuin Houkutuksessa.. mutta nuo on kirjoitettu -91, joten eihän se sen syy ole ja nyt odotan jo aika kieli pitkällä, kuinka tarina päättyy. Vähän samoja fiiliksiä kuin Epäilystä lukiessa, eihän se VOI valita sitä toista.. :D
Kyllä, Twilightin äiti on löytynyt :p
 
Hei muuten, jos samanlaista vetovoimaa etsii.. tämä! http://www.mortalinstruments.com/
Twilight oli mun eka sellainen pakkolukeahetinyt-sarja, tämä toinen. On in english, mutta ehdottomasti lukemisen arvoinen trilogia. Suuria tunteita ja epätoivoa, mä tykkäsin.
Puhumattakaan siitä yliluonnollisuudesta :D Huomasin muuten vasta kun sain ko. kirjat käsiini, että niiden kansissa oli jotain Meyerin hehkutusta tuosta sarjasta.
Mä oon viime aikoina jumahtanut lukemaan englanniksi, mutta tietääkseni tuon sarjan eka kirja on suomeksikin tullut.

Breen tarinaa odotan yhä innolla :D
 

Yhteistyössä