Tää on tainnu olla jo montaki kertaa
mutta jotten täyttäisi heti koko ketjua niin lopetan tälle iltaa :ashamed:
Minä katon aina ilman tekstityksiä.. Näin 30 kerran jälkeen se ei tuota ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Surkeet suomennokset oli tossa Twilightissa Nyt vasta ostin sen itelle... " Edward ASUU ulkopuolella".... siis talon.....??? |O Mutta onhan se muuten ihana :heart:
Tuossa taidettiin siis tarkottaa että asuu kaupungin ulkopuolella, mutta väärin suomennettu kuitenkin kun tarkotti että Edvard odottelee tuossa ulkopuolella että pääsee tapaamaan Charlieta.Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Surkeet suomennokset oli tossa Twilightissa Nyt vasta ostin sen itelle... " Edward ASUU ulkopuolella".... siis talon.....??? |O Mutta onhan se muuten ihana :heart:
NiinpäAlkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:Tuossa taidettiin siis tarkottaa että asuu kaupungin ulkopuolella, mutta väärin suomennettu kuitenkin kun tarkotti että Edvard odottelee tuossa ulkopuolella että pääsee tapaamaan Charlieta.Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Surkeet suomennokset oli tossa Twilightissa Nyt vasta ostin sen itelle... " Edward ASUU ulkopuolella".... siis talon.....??? |O Mutta onhan se muuten ihana :heart:
Mäkin taidan jo ens kerralla katto ilman tekstitystä... se ois ööööö ehkä 8.kerta.. Kuinkahan monesti ton vielä ehtii kattoo ennen ku tulee New MoonAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Minä katon aina ilman tekstityksiä.. Näin 30 kerran jälkeen se ei tuota ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Surkeet suomennokset oli tossa Twilightissa Nyt vasta ostin sen itelle... " Edward ASUU ulkopuolella".... siis talon.....??? |O Mutta onhan se muuten ihana :heart:
Otan osaa :hug: Ostakaa osamaksulla.. onhan se sen arvoistaAlkuperäinen kirjoittaja MissCissy:Mä revin kohta jo pelihousuni täällä. Nyt tää meidän romu (siis tietokone) on lakannut näyttämästä käytännössä mitään videopätkiä mistään! Ja koko ajan uusia pätkiä New Moonista ja muuta herkkua tarjolla, ja minä en niitä nää!
Ette arvaa miten raivostuttavaa tämä on, kun ei saa pakkomiellettänsä tyydytettyä! Tai no, arvaatte te varmaan...
Uusi kone olis poikaa, mutta kun ei ole rahaa, vali vali vali....
Sori, tämmöinen valitusviesti vaan tähän välin...
Jos keksit niin kerrothanAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Mistähän sais täydellisen naaman halloweeniksi?
Ei löydy googlettamalla ei :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Jos keksit niin kerrothanAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Mistähän sais täydellisen naaman halloweeniksi?