Virallinen twilight-pino vol.3

En tiedä mikä siinä Epäilyksessä mua niin kovin kiehto, mutta mä tykkäsin kyllä tosi paljon.
Uusikuu on mun makuun ollut huonoin (vaikka ei se missään nimessä huono ollut), koska siinä oli liikaa Jacobia ja liian vähän Edwardia. Jacob on mua tähän Aamunkoihin asti ärsyttänyttänyt jatkuvalla syötöllä. Nyt kun se ei enää ollutkaan Bellan kimpussa samalla tavalla, niin lakkas ärsyttämästä :D
Nessiestä en varmaankaan tykännyt niin kovin koska siitä puhuttiin kuitenkin paljon aluksi oliona ja hirviönä, joka varmasti vaikutti mun ennakkoasenteisiin koko tyypistä. Tuntuu vaan hullulta olla tykkäämättä suloisesta pienestä lapsesta :eek: Mutta en mä sitäkään missään nimessä vihaa! Loppua kohti alkoi vähän jo lämmetä asialle ;)

Saa nähdä muuttuuko mulla nyt yhtään mielipiteet, kun luen nyt toista kertaa näitä kirjoja..
Katoin muuten eilen taas Twilightin ja tänään heti uudestaan. Että voi ihminen olla sekasin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:
Surkeet suomennokset oli tossa Twilightissa :eek: Nyt vasta ostin sen itelle... " Edward ASUU ulkopuolella".... siis talon.....??? |O Mutta onhan se muuten ihana :heart:
Tuossa taidettiin siis tarkottaa että asuu kaupungin ulkopuolella, mutta väärin suomennettu kuitenkin kun tarkotti että Edvard odottelee tuossa ulkopuolella että pääsee tapaamaan Charlieta. :)

Mua kans ärsyttää ne suomennokset. Tosi paljon jätetty kääntämättä ja noita virheitä siihen päälle vielä :headwall: |O Ilman tekstiä parempi.
Oon nyt kuunnellu tota New Moonin soundtrackia ja täytyy sanoa, että on aikas ihmeellistä hippimusaa. Tykkään Twilightin soundtrackista huomattavasti enemmän.

Onko siinä the score-levyllä vaan instrumentaalista musiikkia? Ja onko kaikki biisit tyyliin vaan eriversioita siitä tunnarista? Mietin vaan, et kantsiiko ostaa vai ei. Ihan kivasti oon saanu meneen rahaa tähänkin hulluuteen :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Surkeet suomennokset oli tossa Twilightissa :eek: Nyt vasta ostin sen itelle... " Edward ASUU ulkopuolella".... siis talon.....??? |O Mutta onhan se muuten ihana :heart:
Tuossa taidettiin siis tarkottaa että asuu kaupungin ulkopuolella, mutta väärin suomennettu kuitenkin kun tarkotti että Edvard odottelee tuossa ulkopuolella että pääsee tapaamaan Charlieta. :)
Niinpä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Minä katon aina ilman tekstityksiä.. Näin 30 kerran jälkeen se ei tuota ongelmia :D
Mäkin taidan jo ens kerralla katto ilman tekstitystä... se ois ööööö ehkä 8.kerta.. Kuinkahan monesti ton vielä ehtii kattoo ennen ku tulee New Moon :p

Finnkino tiedottaa sivuillaan, että New moon-Uusikuu elokuvan liput tulevat ennakkomyyntiin 4.11 alkaen klo10, lippujen osto on rajoitettu 6 lippuun/asiakas. Torstaina 19.11 on luvassa myös superpäivät, jolloin ohjelmistossa on myös Twilght-Houkutus ja heti puolenyön jälkeen Uuskikuu yöennakko näytökset.

MissCissy
Mä revin kohta jo pelihousuni täällä. Nyt tää meidän romu (siis tietokone) on lakannut näyttämästä käytännössä mitään videopätkiä mistään! Ja koko ajan uusia pätkiä New Moonista ja muuta herkkua tarjolla, ja minä en niitä nää!

Ette arvaa miten raivostuttavaa tämä on, kun ei saa pakkomiellettänsä tyydytettyä! Tai no, arvaatte te varmaan...

Uusi kone olis poikaa, mutta kun ei ole rahaa, vali vali vali....

Sori, tämmöinen valitusviesti vaan tähän välin...

Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Mä revin kohta jo pelihousuni täällä. Nyt tää meidän romu (siis tietokone) on lakannut näyttämästä käytännössä mitään videopätkiä mistään! Ja koko ajan uusia pätkiä New Moonista ja muuta herkkua tarjolla, ja minä en niitä nää!

Ette arvaa miten raivostuttavaa tämä on, kun ei saa pakkomiellettänsä tyydytettyä! Tai no, arvaatte te varmaan...

Uusi kone olis poikaa, mutta kun ei ole rahaa, vali vali vali....

Sori, tämmöinen valitusviesti vaan tähän välin...
Otan osaa :hug: Ostakaa osamaksulla.. onhan se sen arvoista :D

Esme
Kiroileva siili: on siinä kaikki ne biisit kuin leffassakin, mut muutama instrumentaalinen eri instrumenteilla soitettuna, siis samaa biisiä... mut en vaan kyllästy en... Olen päiväkodissa töissä ja arvaa vaan mikä levy siellä soi, kun lapset nukkuu, niin nukkumusiikkina.... hmmmmm siinä itse saa samalla haaveilla

Yhteistyössä