Virallinen twilight-pino vol.3

huomenta
minä taas :) katsokaa nyt ne angel eyes:n laittamat pätkät, et mä voin hehkutella jonkun kanssa. menee komentelun puolelle, mut mun pitää jakaa mun täpinät, et voin taas orjentoitua mun arkeen. miten sitä voi olla näin seko-ja nyt pitää siis teidän lohdutella, et älä huoli tää on ihan normaalia (sekopäälle) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
minä taas :) katsokaa nyt ne angel eyes:n laittamat pätkät, et mä voin hehkutella jonkun kanssa. menee komentelun puolelle, mut mun pitää jakaa mun täpinät, et voin taas orjentoitua mun arkeen. miten sitä voi olla näin seko-ja nyt pitää siis teidän lohdutella, et älä huoli tää on ihan normaalia (sekopäälle) ;)
Katoin noi melkein kaksi kuukautta sitten mutta en tajunnut teille jakaa :ashamed:
Oli tosi hyvin tehty ja katoin ne nytkin ihan aaahh :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Niin ja oliko joku täältä katsomassa Musea? Oli juuri sellaista upeaa avaruusmeininkiä mitä odotinkin lasersäteineen ja pilvenpiirtäjineen. VAU. Ja soittivat jokseenkin kaikki ne kappaleet, mitä toivoinkin kuulevani.
Oon vieläkin aivan sanaton, niiiiin hyvä se oli! :eek: Aivan mahtava :p

Sain muuten tänään Aamunkoin luettua. Luin sen siis nyt vasta ensimmäistä kertaa. Liian nopeesti meni, vaikka koitin säästellen lukea.
Mä olen jotenkin kovin hämmentynyt. Siis toki tykkäsin kirjasta kovasti, mutta jotenkin ihmettelen kirjailijan joitakin ratkaisuja. Toisin sanoen moni juttu meni vähän liikaa yli hilseen.. Mä en myöskään oikein mitenkään saanut otetta siitä Renesmeestä, siis jotenkin en tykännyt siitä. Kovin oon ihmeissäni näistä mun reaktioista.

Mitä te siitä tykkäsitte?
Mä tykkäsin Epäilyksestä niin kovasti, että tää oli tavallaan pieni pettymys. Mutta en mä tosin Uusikuustakaan tykänny niin paljoa kun Houkutuksesta.

Miten musta tuntuu, et oon ihan petturi kun puhun tämmösiä :ashamed: Älkää kivittäkö ;)

AngelEyes harmailee
Kiva että löytyi tuollasiakin linkkejä, mitä ei ollu vielä tänne laitettu. :D

Mietin tässä että pitäsköhän alotella uudestaan tuota Aamunkoita lukemaan, jos nyt vaikka sitten ihan ajatuksen kanssa.

Yhteistyössä