onkohan sama joka kaupungissa??? pakko päästä ensi-iltaan tai edes ensi-ilta viikonloppuun, pakko pakko pakkoAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Soittelin just finnkinolle ja 4.11 on tulossa ennakot myyntiin!
on sama eli kaikkiin kaupunkeihin on tulossa 4.11Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:onkohan sama joka kaupungissa??? pakko päästä ensi-iltaan tai edes ensi-ilta viikonloppuun, pakko pakko pakkoAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Soittelin just finnkinolle ja 4.11 on tulossa ennakot myyntiin!
heti aamusta klo 6 soitteleen DAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:on sama eli kaikkiin kaupunkeihin on tulossa 4.11Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:onkohan sama joka kaupungissa??? pakko päästä ensi-iltaan tai edes ensi-ilta viikonloppuun, pakko pakko pakkoAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Soittelin just finnkinolle ja 4.11 on tulossa ennakot myyntiin!
*kade* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja rider:Te olette kyllä pöpejä Toisaalta itsekin tässä juuri katselin tunnin New Moon traikkuja...
Voin muuten kertoa että olen asunut Pattinsonin lähellä Lontoossa (barnes) ja nähnytkin hänet kadulla. Tosin en tunnistanut, kaveri vaan melkein huusi ääneen, sillä hän fanitti... Cedric Diggorya Olihan hän nätti poika ihan luonnossakin, mutta Edwardina vetoaa silti iiiiihan eri tavalla.
Niin määkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:*kade* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja rider:Te olette kyllä pöpejä Toisaalta itsekin tässä juuri katselin tunnin New Moon traikkuja...
Voin muuten kertoa että olen asunut Pattinsonin lähellä Lontoossa (barnes) ja nähnytkin hänet kadulla. Tosin en tunnistanut, kaveri vaan melkein huusi ääneen, sillä hän fanitti... Cedric Diggorya Olihan hän nätti poika ihan luonnossakin, mutta Edwardina vetoaa silti iiiiihan eri tavalla.
Kuin myös, voi itku!Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Niin määkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:*kade* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja rider:Te olette kyllä pöpejä Toisaalta itsekin tässä juuri katselin tunnin New Moon traikkuja...