Virallinen twilight-pino vol.3

huomenta
leffan käyty katsoon ja ja....

jotenkin tekijä oli mun mielestä poiminu kaikki action-kohdat, koonnu ne johtalangattomaksi pötköksi,johon oli liimattu päälle muutamia repliikkejä kirjasta. intiimi ekan leffan tunnelma oli vähän kadoksissa.kukaan kirjan lukematta jättäny ei olis tajunu kyl, että kysé on aivan riipaisevan ihanasta rakkaustarinasta. ja seuraavan ohjaaja on luvannu lisää actionia (mies ohajaaja myöskin).

jacob-ois must voinu olla joku muukin näyttelijä, vaikka ihan hyvin veti homman ja sai mut hieman lämpee koko hahmolle. mut vähän lyhyt, ei kovin seksikäs ja nähän nössö.

huumoria oli ihan kivasti. ja action kohdat aika hyvin toteutettu, varsinkin volturien luona. ja yhdyn siihen, et paidattomat susipojat oli aika hupaisia ja alicen bella-edward-näky oli melkein itkettävän nolo.

ja sit edward-mul kyl tuli kylmät värret ku se ilmesty sinne metsän reunaan. ja muutenkin mä tykkäsin, et oli ennemmän vampyyrin näköinen. ero kohdassa se musta näytti just siltä ku kuvittelin-kärsivältä mut esittää ettei tunnu missään. on se vaan niin komea mies, et se on synti ettei se vehtaa mun kanssa ;)

ja vaikka löysin niin hitosti kritiikkiä (ehkä koska olin venannu sitä leffaa niin kovasti ja menin sinne tyyliin nyt-mun-edward-twilight-rakkaus-tajunta-räjähtää, ni joutu palaamaan maan pinnalle. mutta tahtoo nähdä uudestaan nyt ku jalat on taas maan pinnalla.

ja viel edward <3 mul on ikkuna auki (ja mä oon edelleen ihan sekaisin, koska mun twilight addiktio loppuu???)
 

Yhteistyössä