Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
niin mikäs juttu tää oli et fanit tappaa eetun? osaatko nöpö kertoa?
ovat vaan niin fanaattisia. ja hulluja. vahingoittavat itseään jne. :| että kunhan ei menis yli.. aika kauheata katsottavaa välillä nuo kuvat muista robertin kuvauksista kun fanit roikkuu ja repii..
mä en oo koskaan ymmärtänyt noin fanaattista fanitusta...kummallista...toivottavasti kellekään ei kuitenkaan käy mitenkään..
toivottavasti. just tuossa katselin kuvia missä nuo henkivartijat irrottelee fania robertista..
missäs sellasia on...minä kun olen niin hyvä etsimään netistä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
niin mikäs juttu tää oli et fanit tappaa eetun? osaatko nöpö kertoa?
ovat vaan niin fanaattisia. ja hulluja. vahingoittavat itseään jne. :| että kunhan ei menis yli.. aika kauheata katsottavaa välillä nuo kuvat muista robertin kuvauksista kun fanit roikkuu ja repii..
mä en oo koskaan ymmärtänyt noin fanaattista fanitusta...kummallista...toivottavasti kellekään ei kuitenkaan käy mitenkään..
toivottavasti. just tuossa katselin kuvia missä nuo henkivartijat irrottelee fania robertista..
missäs sellasia on...minä kun olen niin hyvä etsimään netistä :whistle:
facebookin ryhmässä ja varmaan löytyy jos laittaa googlen kuvahakuun remember me. jotkut kuvat on musta aika surullista katsottavaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hei vähän siisti toi paita... Mistä ja paljon maksaa? :) :whistle:
Olihan tuo...köh...32? vissiinkin :ashamed:

http://t-shirts.cafepress.com/twilight tuolta tilasin, sivulla 5 muistaakseni tuo valitsemani teksti :)
Outs.. No mutta tarttee laittaa korvan taakse :whistle:
kävi pieni moka, valuuttalaskurin mukaan tuli 22?... tuo oli 32$ mikä jäi mieleen :D
 
Mun täytyy vissiin vähän jutella yhden kaverin kanssa.. oli perkele liittynyt seuraavanlaiseen yhteisöön fb:ssä :kieh:

Stephanie Meyer castrated vampires.
Global
Basic Info
Type:
Entertainment & Arts - Books & Literature
Description:
You heard that Twilight was good, like everyone else. But when you started reading it you immediately how incredibly boring it is. Your on page 54 and no one's thrown a bus into a building yet, it just keeps building and building and building while your eyelids droop and excitement is suffocated page by page.

So you skip to what you figure is the only worthful chapter, the almost last chapter with the only bad-ass vampire in the whole freaking book. Then you find out the last fight was a total drag and decide that the book is better served to burn or to serve as bedding for you pet animal.

If you've ever felt this, you've come to the right place. Vampires are supposed to drive bus-loads of explosives into flaming air-craft carriers and other BA stuff. They're supposed to tear out throats, despise humans, and tear trees out of the ground and use them to punch out someone's kidneys.

Stephanie Meyer ruined all this with her boring, crappy, empty, boring, stupid, mundane and boring book. Every time you read a page from a Stephanie Meyer book, God kills a real vampire. Please, appreciate real vampires and drive a stake through the heart of this terrible abomination to vampire-kind.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä