VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mut mikä juttu tää nyt on ku joka toinen on niin olevinaan bi? onks tää joku hesalaisten muoti juttu? kuin moni oikeesti muka on.. tuskin moni. ja onks se muka ees mitenkään hienoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut mikä juttu tää nyt on ku joka toinen on niin olevinaan bi? onks tää joku hesalaisten muoti juttu? kuin moni oikeesti muka on.. tuskin moni. ja onks se muka ees mitenkään hienoa...
No en tiedä, vähempikin riittäs :kieh:
Mutta eiköhän tuolla saada jotain äksöniä aikaan, kun ei oo vielä kumman sukupuolen kaa pelehtii :saint: :LOL:
 
luulen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut mikä juttu tää nyt on ku joka toinen on niin olevinaan bi? onks tää joku hesalaisten muoti juttu? kuin moni oikeesti muka on.. tuskin moni. ja onks se muka ees mitenkään hienoa...
Eiköhän bb tarkoituksella valitse just bi-tyyppejä taloon, jotta saatais aikaan mahd. sekavaa pelehtimistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kjeh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Mies on tarkotettu naiselle ja nainen on tarkoitettu naiselle, daa!"
Joo, ja sit:" noi tulee sitten mulle sanomaan, että mä oon joku tosimies...Eiku Homo..Mä en todellakaan oo mikään homo,vaan täyspäinen(?) tosimies.."
Tuli kyllä tosta vauhkoomisesta mieleen, ettei taija itsekkään aivan varma olla suuntautumisestaan..
Ja kulttuurihan voi olla, et on kasvatettu noin.. No joka tapauksessa sai hyvät naurut ku kuunteli sitä vauhkoomista.
:LOL:

Ja "Mä en oo mikään mies! Eiku... Mä en oo mikään homo."
Ja "Nainen on tarkotettu naiselle ja mies miehelle! Eiku..."

 
Myös itsekin Big Brother -talossa asukkaana vuonna 2007 piipahtanut Martina Aitolehti vierailee ensin BB Extrassa Jani Toivolan vieraana, ja vie myöhemmin illalla upeista kaunottarista koostuvan Dazzlin Ladies -ryhmänsä taloon pistämään miesten päät pyörälle!

Ei taida tossa talossa montaa sellaista miestä olla....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
eipä ollu ihme et sami heti pokaa jonku muijan :LOL:
No mun mielestä se on ihme, että se ylipäätänsä saa jonkin naisen. Karsea tyyppi, känniääliö, joka ei osaa muuta kuin laulaa paskoja biisejä, kertoa huonoja juttuja, olla kännissä ja höristä taukoamatta öhööhöööhööööö-beavisbutthead örinää. Voi elämä, että naisilla on huono maku.

 

Yhteistyössä