VIRALLINEN BIG BROTHER 2009 KETJU! osa 1

  • Viestiketjun aloittaja fäni
  • Ensimmäinen viesti
Jermu
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
tosta Kätlinistä tulee mieleen Kadi,no johtunee ääntämisestä mut ääni on jotenki samanlainen,Nino vaikuttaa hauskalta,sellaselta että sille saa naureskella :D toi Esa vai Esko vai mikälie toi pitkätukka on ni vaikuttaa niiiiiin tylsältä,ja toi Terttu on hassu täti :D
Pakko sanoo et Ninon oon tuntenu syntymästäni saakka ja on ihan mahtava tyyppi!
Huumorintaju kohdallaan ainakin ja sen jutuille tosiaankin saa nauraa.
Oikeen pellehermanni ;D

Nino voittaa<3
 
v
Mua ärsytti että sitä Iranilaista kuvattiin joka tilanteessa, siis sen ilmeitä kun uusi tuli. Muihin ei niinkään kiinnitetty huomiota.
Ja että mua ärsyttää se että kyseessä on SUOMEN BB, miksi hitossa pitää jotakin MAMUJA ottaa kisaan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mua ärsytti että sitä Iranilaista kuvattiin joka tilanteessa, siis sen ilmeitä kun uusi tuli. Muihin ei niinkään kiinnitetty huomiota.
Ja että mua ärsyttää se että kyseessä on SUOMEN BB, miksi hitossa pitää jotakin MAMUJA ottaa kisaan?
PEESI!
 
vieras
Mummo ulos! Mä en tajua mitä järkeä on raahata noita ikäihmisiä tuonne, ei jaksa kuunnella yhtään, sama tilanne kuin viimeks sen yhden mummon kanssa (en muista nimee).
Ason kommentteihin vaikuttaa eniten sen kulttuuritausta, etteks te ymmärrä, että jossain Iranissa julkihomous... Sitä ei vaan ole.
Sami ällöttää, "Baby don´ t hurt me..." mikä pelle!
Toi mensan jäsen on ihan väärässä paikassa ja tajuaa kyllä ilmeistä päätellen sen itsekin, ton porukan älyllinen taso ei juuri päätä huimaa ja viinan virratessa laskee vain entisestään.
 
eka ja vika
Siellä oli kyllä sellanen tosimies, että kulmakarvat lähtee rintakarvojen kanssa yhtä matkaa.
Mun mielestä siellä on aika luonnollista kysellä noita seksuaalisia suuntautumisia koska kuitenkin mukanan on homoj aja bissejä....
Aika kamalat herneet tosimies vetäsi nypittyyn nenäänsä.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja eka ja vika:
Siellä oli kyllä sellanen tosimies, että kulmakarvat lähtee rintakarvojen kanssa yhtä matkaa.
Mun mielestä siellä on aika luonnollista kysellä noita seksuaalisia suuntautumisia koska kuitenkin mukanan on homoj aja bissejä....
Aika kamalat herneet tosimies vetäsi nypittyyn nenäänsä.
Yleensä nämä tälläiset "tosimiehet" on ihan pihalla omasta seksuaalisuudestaan, eivät tiedä kiinnostavatko naiset tai miehet vai kummatkin. Varsinkin tuo tietty homofobisuus paljasi hyvin että taitaa tämä tosimies kuitenkin olla vähän miehiin päin. Mä tunsin nuoruudessani yhden venäläispojan joka sai hirveet kilarit jos joku haukkui sitä vahingossa homoksi, oli oikeenaistenmies ja miehiä se aina homotteli; vitun homo ..vitun homo. Nyt muutama vuosi jälkeenpäin kuulin että oli myöntänyt tyttöystävälleen olevansa homo..että tälläsiä tosimiehiä
 
bb
ketäs tuolla nyt on bi? tjsp? meillä on tuo yhteys tökkiny oikein tosi pahasti. jääny näkemättä nämä pari ekaa yötä. voisko joku heittää pientä tiivistystä, pliis....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Joku niitä kyseli.

En viitsinyt suoria linkkejä laittaa, mutta tästä linkistä löytyy linkit.
Ei kannata katsoa, jos on herkkä tai muuten vaan homofobinen.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8425654
Kiitos!

Kauheen kokonen sillä, vaikka on tommoinen kuikelo :D.
 
vieras
Joku täällä kritisoi mummon mukana oloa. En ole nyt jaksanut 24/7 seurata pahemmin, mutta täytyy kyllä vanhoja kausia sivuten sanoa, että nuorilla ei yleensä ole ollut mitään järkevää sanottavaa.. Vittua vain hoetaan joka väliin ja se jos mikä kertoo siitä, että oikeasti ei ole mitään asiallista sanottavaa.

Mitä tähän porukkaan muuten tulee, niin en ole jaksanut edes kauheasti innostua niistä. Kukaan ei ainakaan eilisessä koosteessa vaikuttanut mitenkään mielenkiintoselta.
 
Kjeh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Mies on tarkotettu naiselle ja nainen on tarkoitettu naiselle, daa!"
Joo, ja sit:" noi tulee sitten mulle sanomaan, että mä oon joku tosimies...Eiku Homo..Mä en todellakaan oo mikään homo,vaan täyspäinen(?) tosimies.."
Tuli kyllä tosta vauhkoomisesta mieleen, ettei taija itsekkään aivan varma olla suuntautumisestaan..
Ja kulttuurihan voi olla, et on kasvatettu noin.. No joka tapauksessa sai hyvät naurut ku kuunteli sitä vauhkoomista.
 

Yhteistyössä